k vind het een hartstikke mooi lijstje!quote:Op maandag 3 september 2012 08:43 schreef _aurum_ het volgende:
mogguh!
Pff, superonrustig geslapenWerd helemaal bezweet wakker
Lijstje gister is weer een mooie
O: quinoa met kokos en amandel in stukjes
T: smoothie met havermout, whey, kokosvet, spinazie en blauwe bessen
S: 13 km lopen
L: groot bord rijst, broccoli en tilapia
T: 2 rijstwafels met pindakaas
D: kip met zoete aardappel, ui, courgette, gerookte paprika en champignons
T: 1/2 blikje tonijn met olijfolie
helemaal uit 't niets... slapen heeft niwt heel veel geholpen... zo maar een warne douche proberen!quote:Op maandag 3 september 2012 00:08 schreef the85mc het volgende:
Ow Mo, als mijn spieren vastzitten werkt bij mij veel drinken en warmte. Vooral warme compressen krijgen alle spieren weer soepel.
Waar komt dat zo ineens vandaan? Verkeerd bewogen of iets zwaars getild?
kan je ergens nog wat groente en eiwitten (kip/vis etc) Ik vind het een heel erg carby weekendlijstje, maar niks voor doordeweeksquote:Op maandag 3 september 2012 08:51 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
k vind het een hartstikke mooi lijstje!
mijn planning voor vandaag;
O: yoghurt met appel en muesli
T: appel
L: 2 stukjes pizza, 3 wortels
T: yoghurt met wat muesli
D: biertje en ?? gaan met studenten wat drinken, de vraag is of ik ook wat eet. Ik denk het misschien wel niet, kan ik thuis wat gezonders eten...
T: stukje brownie
Joh, de eerste keren dat ik 10 km liep kon ik ook niet meer lopen en was ik misselijk, omdat ik niet meteen iets at toen ik thuiskwam. Na een tijdje loop je als een zonnetjequote:Op maandag 3 september 2012 09:09 schreef _aurum_ het volgende:
ja. ik vind hardlopen nog steeds niet bijzonder leuk ofzo hoorDie 5km loopjes zijn nog best vermakelijk, maar voor het langere werk ben ik echt niet gebouwd.
Kwam vanochtend mijn bed uit en voelde me ook echt een oud omaatje. Stijve knieeen
Jij moet dieetcoach worden!quote:Op maandag 3 september 2012 09:14 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
kan je ergens nog wat groente en eiwitten (kip/vis etc) Ik vind het een heel erg carby weekendlijstje, maar niks voor doordeweeks
En die brownie mag je imo ook wel schrappen.
Bovenin je rug/nek toch? Heb je de laatste tijd veel stress? Sommige mensen trekken dan hun schouders een beetje op.quote:Op maandag 3 september 2012 09:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
helemaal uit 't niets... slapen heeft niwt heel veel geholpen... zo maar een warne douche proberen!
Dat betaalt vast niet zo goed als dr huidige job.quote:
Ik ben de relaxdheid zelvequote:Op maandag 3 september 2012 09:32 schreef the85mc het volgende:
[..]
Bovenin je rug/nek toch? Heb je de laatste tijd veel stress? Sommige mensen trekken dan hun schouders een beetje op.
In dat geval en missschien ten overvloede; kijk ff hoeveel muesli je neemt. Ik neem altijd een handje of 4 eetlepels en dat zit rond de 40 gram. Maar als ik zo uit de losse pols schud zit het zo op de 70 gram (lekker man, muesli) en daar zit veel energie in.quote:Op maandag 3 september 2012 09:38 schreef Vexter het volgende:
Hi Perruche, ja alle advies wordt gewaardeerdHardlopen, zwemmen, tennis, fitness (en golf).
Haha dat van die muesli is een goede. Ok, ja misschien moet ik even zo'n sinaasappel persding kopen! Groente doe ik meestal een mix van alles door de pastasaus heen.quote:Op maandag 3 september 2012 09:48 schreef Perruche het volgende:
[..]
In dat geval en missschien ten overvloede; kijk ff hoeveel muesli je neemt. Ik neem altijd een handje of 4 eetlepels en dat zit rond de 40 gram. Maar als ik zo uit de losse pols schud zit het zo op de 70 gram (lekker man, muesli) en daar zit veel energie in.
Sinaasappelsap < gewone sinaasappel, wegens vezels & geleidelijke opname. Neem verder genoeg groente. Ik zou fruit & rauwe groente als T doen ipv crackers aangezien je al veel carbs hebt, zeker als je D ook pasta is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |