Wat versta je onder flink aan de alcohol? Zo dronken dat je niet meer normaal kan lopen? +10 bier? +2 bier?quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:00 schreef Party_P het volgende:
Beter 1x in de 2 a 3 maanden een xtc pil, dan elk weekend flimk aan de alcohol
Een undercover troll die de PVV een slechte naam probeert te geven?quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:11 schreef commando10 het volgende:
[..]
domme junkie! ik drink elke avond 4 potten bier en voel mij prima! als je drugs gebruikt ben je daar aan verslaaft en kun je niet meer zonder!
de reactie van jouw is dus dom!
Dit moet een grap zijn...quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:11 schreef commando10 het volgende:
[..]
domme junkie! ik drink elke avond 4 potten bier en voel mij prima! als je drugs gebruikt ben je daar aan verslaaft en kun je niet meer zonder!
En Praag... en nog zoveel andere steden maargoed. Matador heeft veel reisjes gemaakt of zuig je wat uit je duim ?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:09 schreef El_Matador het volgende:
Ik weet niet hoe het in de VS is, maar hier in Colombia wordt veul minder drugs gebruikt dan in Amsterdam. Bij dancefeestjes (spaarzaam) heb je vooral cokesnuivers die niet agressief zijn zoals in Nederland (je mag 1 gram voor eigen gebruik hebben zolang je het niet publiekelijk snuift).l Andere drugs vind je veel minder.
Vanavond naar Joris Voorn die hier komt draaien. Zonder pilletjes
Zoveel drugs als er in Amsterdam bij het uitgaan gebruikt worden, vind je nergens ter wereld. Behalve Berlijn wellicht.
Een lijntje amfetamine beschouw ik tegenwoordig wel als lekker ja. Vroeger vond ik het pijnlijk en smerig, maar vroeger vond ik een shotje wodka ook niet lekker, denk ik tegenwoordig ook anders overquote:Op zaterdag 1 september 2012 20:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alcohol als los igredient niet nee, maar een goede rode wijn, een goeie whiskey/cognac, een westvleteren 12 vind jij niet lekker?
Dat drink jij alleen om dronken te worden, nou IK niet, dat drink ik voor de smaak.
Zou jij een XTC pil slikken als het niets deed? Een lijntje doen voor de smaak? Nee.
Ik weet dat je trollt, maar ik heb nog nooit gehoord van "potten met bier", is zeker Vlaams of Twents ofzo?quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:11 schreef commando10 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:11 schreef commando10 het volgende:
[..]
Yep. Of misschien Brabants.quote:Op dinsdag 18 september 2012 07:17 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik weet dat je trollt, maar ik heb nog nooit gehoord van "potten met bier", is zeker Vlaams of Twents ofzo?
Een goede wijn bij een lekkere maaltijd, een ijskoud biertje op een warme dag. Heerlijk.quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ja hoor, alcohol is lekker
Z'n snif coke is anders retelekker. Jammer dat ik er niet meer tegen kan...quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alcohol als los igredient niet nee, maar een goede rode wijn, een goeie whiskey/cognac, een westvleteren 12 vind jij niet lekker?
Dat drink jij alleen om dronken te worden, nou IK niet, dat drink ik voor de smaak.
Zou jij een XTC pil slikken als het niets deed? Een lijntje doen voor de smaak? Nee.
Keta!!quote:Op dinsdag 18 september 2012 07:33 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Z'n snif coke is anders retelekker. Jammer dat ik er niet meer tegen kan...
Met mate is het allemaal geen probleem. Maar heb je elke dag alcohol nodig heb je toch een probleem.quote:Op dinsdag 18 september 2012 07:31 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Een goede wijn bij een lekkere maaltijd, een ijskoud biertje op een warme dag. Heerlijk.
Uiteraard, maar zo is het met een hoop drugs ook hoor. Keertje coke is helemaal zo slecht niet voor je (zelfs minder slecht als alcohol dacht ik) en een blowtje geeft ook weinig (buiten het roken dan, maar dat is sowieso niet al te best voor je). Alleen ik kan geen mate houden met coke als ik eenmaal los ga. Dan snuif ik het hele pak op, koop er nog 3 en zuip me de hele avond kapot erbij. Vaak heb ik het idee dat ik nog het meeste naar de klote ben van dat enorme zuipen (want je zuipt veel meer als je coke op hebt) dan van de coke.quote:Op dinsdag 18 september 2012 09:38 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Met mate is het allemaal geen probleem. Maar heb je elke dag alcohol nodig heb je toch een probleem.
De combinatie alcohol en cocaïne leidt verder tot de vorming van een nieuwe stof, coca-ethyleen. Coca-ethyleen verhoogt eveneens de hartslag en heeft een werking die vergelijkbaar is met cocaïne zelf. Cocaïne en coca-ethyleen samen vormen opnieuw een belasting voor het hart omdat de zuurstofbehoefte verder toeneemt, terwijl de vaatvernauwende werking van beide stoffen de zuurstoftoevoer verder afknijpt. Dit alles kan leiden tot een acuut zuurstoftekort in de hartspier en tot hartritmestoornissen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 09:42 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Uiteraard, maar zo is het met een hoop drugs ook hoor. Keertje coke is helemaal zo slecht niet voor je (zelfs minder slecht als alcohol dacht ik) en een blowtje geeft ook weinig (buiten het roken dan, maar dat is sowieso niet al te best voor je). Alleen ik kan geen mate houden met coke als ik eenmaal los ga. Dan snuif ik het hele pak op, koop er nog 3 en zuip me de hele avond kapot erbij. Vaak heb ik het idee dat ik nog het meeste naar de klote ben van dat enorme zuipen (want je zuipt veel meer als je coke op hebt) dan van de coke.
Pfoe. Klinkt lekkerquote:Op dinsdag 18 september 2012 09:43 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
De combinatie alcohol en cocaïne leidt verder tot de vorming van een nieuwe stof, coca-ethyleen. Coca-ethyleen verhoogt eveneens de hartslag en heeft een werking die vergelijkbaar is met cocaïne zelf. Cocaïne en coca-ethyleen samen vormen opnieuw een belasting voor het hart omdat de zuurstofbehoefte verder toeneemt, terwijl de vaatvernauwende werking van beide stoffen de zuurstoftoevoer verder afknijpt. Dit alles kan leiden tot een acuut zuurstoftekort in de hartspier en tot hartritmestoornissen.
Inderdaad zeg. Ik vond de drugs prima, maar altijd die kutherrie erbij. Ik snap dat veel mensen wat minder ritmegevoel hebben dan ik, maar je gaat toch ook niet naar een bouwplaats of eentonig met een hamer op de muur slaan? Of je zet een metronoom aan voor meer subtiele beleving?quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:44 schreef Life2.0 het volgende:
Klopt wel.
Dance is zó kut dat zelfs drugs het niet meer leuk kan maken
Hoi opa.quote:Op dinsdag 18 september 2012 09:48 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Inderdaad zeg. Ik vond de drugs prima, maar altijd die kutherrie erbij. Ik snap dat veel mensen wat minder ritmegevoel hebben dan ik, maar je gaat toch ook niet naar een bouwplaats of eentonig met een hamer op de muur slaan? Of je zet een metronoom aan voor meer subtiele beleving?
Heeft niets met ritme te maken, alles met gelaagdheid.quote:Op dinsdag 18 september 2012 09:48 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Inderdaad zeg. Ik vond de drugs prima, maar altijd die kutherrie erbij. Ik snap dat veel mensen wat minder ritmegevoel hebben dan ik, maar je gaat toch ook niet naar een bouwplaats of eentonig met een hamer op de muur slaan? Of je zet een metronoom aan voor meer subtiele beleving?
Sure. Smaken verschillen, maar voor veel mensen is onderdeel van hun smaak dat ze de draad niet kwijt kunnen raken en het lekker overzichtelijk is. Frans Bauer, Zangeres zonder naam, Dance, etc.quote:Op dinsdag 18 september 2012 09:53 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Heeft niets met ritme te maken, alles met gelaagdheid.
Tja, dat klinkt een beetje alsof je klassieke muziek helemaal niets vindt omdat je naar Andre Rieu hebt geluisterd. Totaal niet representatief dus.quote:Op dinsdag 18 september 2012 10:00 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Sure. Smaken verschillen, maar voor veel mensen is onderdeel van hun smaak dat ze de draad niet kwijt kunnen raken en het lekker overzichtelijk is. Frans Bauer, Zangeres zonder naam, Dance, etc.
Onzin. Ik ben altijd alert op muziek, sta er altijd open voor om iets mooi te gaan vinden. Ik heb vrienden wiens muzieksmaak ik verder wel interessant vind maar die ook dance draaien welke wel wat voor zou stellen, maar niet meer als ik erbij ben. Ik hoor het verschil ook wel, net zoals ik het verschil tussen Bauer en Hazes hoor.quote:Op dinsdag 18 september 2012 10:01 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Tja, dat klinkt een beetje alsof je klassieke muziek helemaal niets vindt omdat je naar Andre Rieu hebt geluisterd. Totaal niet representatief dus.
Inderdaad! Nog nooit eerder over nagedacht eigenlijk.quote:Op zaterdag 1 september 2012 17:38 schreef Bombshell het volgende:
Het is ook gewoon een simpele koekebakker die Tiesto.. kan best leuke plaatjes draaien enz maar verder zit er weing inhoudt in volgens mij.
Tijdens interviews vind ik hem vaak wat autistich overkomen
Cocaine in het verleden wel eens gebruikt, maar ik vind het veel te duur en dat is het me niet waard.quote:Op dinsdag 18 september 2012 09:42 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Uiteraard, maar zo is het met een hoop drugs ook hoor. Keertje coke is helemaal zo slecht niet voor je (zelfs minder slecht als alcohol dacht ik) en een blowtje geeft ook weinig (buiten het roken dan, maar dat is sowieso niet al te best voor je). Alleen ik kan geen mate houden met coke als ik eenmaal los ga. Dan snuif ik het hele pak op, koop er nog 3 en zuip me de hele avond kapot erbij. Vaak heb ik het idee dat ik nog het meeste naar de klote ben van dat enorme zuipen (want je zuipt veel meer als je coke op hebt) dan van de coke.
idd 35 euro voor een gram is te duur voor drugs, ik zal nooit meer dan 10 betalen voor een gram/pil.quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:09 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Cocaine in het verleden wel eens gebruikt, maar ik vind het veel te duur en dat is het me niet waard.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |