Wat Bob Marley zei over cannabis... Dat geldt voor MDMA 2 x zoveel, en je krijgt er geen longkanker van.quote:
Dus omdat het gebruik verschoven is naar een ander publiek ben jij blij? En tiesto die weet wat er in de rock scene gebeurd.quote:
Nee, nu gebeurd het alleen nog maar daar. Eerst was het in beide. Dus we kunnen hier concluderen dat hij het heeft over een algehele afname van het gebruik. Daarbij heeft Hij de hedendaagse jeugd toch al opgegeven.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:15 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Dus omdat het gebruik verschoven is naar een ander publiek ben jij blij? En tiesto die weet wat er in de rock scene gebeurd.!
quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:17 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nee, nu gebeurd het alleen nog maar daar. Eerst was het in beide. Dus we kunnen hier concluderen dat hij het heeft over een algehele afname van het gebruik. Daarbij heeft Hij de hedendaagse jeugd toch al opgegeven.
Maar hij komt niet met feiten aan zetten, alleen zijn mening. Dus misschien is zijn observatie niet correct?quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:17 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nee, nu gebeurd het alleen nog maar daar. Eerst was het in beide. Dus we kunnen hier concluderen dat hij het heeft over een algehele afname van het gebruik. Daarbij heeft Hij de hedendaagse jeugd toch al opgegeven.
So? Alsof de SP of PVDA een haar beter is...quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:58 schreef Harlon het volgende:
Zijn we nu trouwens serieus aan 't reageren op een PVV adept?
Dat is de enige partij die van de EU af wilt. En ik zal het meeste geld met hen overhouden. Daarom.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:58 schreef Harlon het volgende:
Zijn we nu trouwens serieus aan 't reageren op een PVV adept?
Niet zo zeer maar 't verklaard waarom hij zo kortzichtig reageert.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
So? Alsof de SP of PVDA een haar beter is...
Juicyhil bekent hier verslaafd te zijn.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:08 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dat is de enige partij die van de EU af wilt. En ik zal het meeste geld met hen overhouden. Daarom.
Ja, dat zijn ze.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
So? Alsof de SP of PVDA een haar beter is...
Uitsluitend recreatief.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Juicyhil bekent hier verslaafd te zijn.
De meeste drugsgebruikers geven niet om geld, maar om mooie ervaringen. Die wil jij van ze stelen. Je bent nog veel erger dan de toch al smerige EU.
Uitsluitend in recreatiegebieden?quote:
Idd. In tegenstelling tot jou staan zij niet te stuiteren bij de aanblik van zoveel drugs in de supermarktkassa...quote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:00 schreef Juicyhil het volgende:
Drugs zijn uitgevonden om de wat minder slimme medemens uit te roeien.
Ik zou een lik MDMA nemen voor de smaakquote:Op zaterdag 1 september 2012 20:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alcohol als los igredient niet nee, maar een goede rode wijn, een goeie whiskey/cognac, een westvleteren 12 vind jij niet lekker?
Dat drink jij alleen om dronken te worden, nou IK niet, dat drink ik voor de smaak.
Zou jij een XTC pil slikken als het niets deed? Een lijntje doen voor de smaak? Nee.
quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:08 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dat is de enige partij die van de EU af wilt. En ik zal het meeste geld met hen overhouden. Daarom.
Goed zo. Broederquote:Op vrijdag 7 september 2012 17:42 schreef commando10 het volgende:
ik heb de plaatje van jouw ook in mijn bericht gezet! PVV
De plaatje.quote:Op vrijdag 7 september 2012 17:42 schreef commando10 het volgende:
ik heb de plaatje van jouw ook in mijn bericht gezet! PVV
domme junkie! ik drink elke avond 4 potten bier en voel mij prima! als je drugs gebruikt ben je daar aan verslaaft en kun je niet meer zonder!quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:00 schreef Party_P het volgende:
Beter 1x in de 2 a 3 maanden een xtc pil, dan elk weekend flimk aan de alcohol
Ligt eraan waar je komt. Op defqon, decibel, mysteryland, ect, ect zit iedereen nog kneiterhard aan de pillen heurquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:06 schreef kingtoppie het volgende:
Ik denk wel dat er vroeger op dance feesten een stuk fanatieker pillen werden geslikt dan nu.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |