Ik weet niet of dat zo is, bijna niemand drinkt alcoholvrij bier.quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, maar DAT zeg ik ook niet. Ik probeer uit te leggen waarom IK snap dat mensen alcolhol wel accepteren en bij drugs meteen de hakken in het zand zetten. Drugs neem je 100% puur voor het effect, alcohol niet.
Dat is dan ook echt niet te zuipen, sommige merken zijn als ze steenkoud zijn nog een beetje te doen, maar wordt het iets warmer (zoals je normaal bier drinkt zeg maar) is het echt smerig.quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:11 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat zo is, bijna niemand drinkt alcoholvrij bier.
Ach, een jointje op z'n tijd is ook heerlijk roken.quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:09 schreef HeatWave het volgende:
Drugs neem je 100% puur voor het effect, alcohol niet.
Ja hoor, alcohol is lekkerquote:Op zaterdag 1 september 2012 20:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, maar DAT zeg ik ook niet. Ik probeer uit te leggen waarom IK snap dat mensen alcolhol wel accepteren en bij drugs meteen de hakken in het zand zetten. Drugs neem je 100% puur voor het effect, alcohol niet.
Ik drink geen alcohol vrij bier, of alcohol vrije wijn.quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eens,. maar crosspost:
Zo zwart wit is het idd niet.
Maar het grootste verschil is dat ik alcohol niet voor het effect drink (ja ok, soms wel)
Ik vind een goed specialbiertje, een goede rode wijn of whiskey, cognac gewoon echt heel erg lekker, als het echt zonder alcohol kon zou ik het nog drinken.
Zou jij blowen/slikken/spuiten/snuiven als het 0,0 effect heeft?
Daarom is alcohol zo geaccepteerd ook al is het schadelijk. Je krijgt niets van 4 lekkere biertjes...
Alcohol als los igredient niet nee, maar een goede rode wijn, een goeie whiskey/cognac, een westvleteren 12 vind jij niet lekker?quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ja hoor, alcohol is lekker
Nee, omdat het niet lekker is. Was Cognac VSOP alcoholvrij net zo lekker zou ik het drinken ja.quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik drink geen alcohol vrij bier, of alcohol vrije wijn.
Geen idee, ik houd niet van bier.quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is dan ook echt niet te zuipen, sommige merken zijn als ze steenkoud zijn nog een beetje te doen, maar wordt het iets warmer (zoals je normaal bier drinkt zeg maar) is het echt smerig.
Het is er niet, en het is lekker?quote:En wijn, whiskey etc zonder alcohol is er ook niet, en dat is wel gewoon heel erg lekker.
quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:19 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Geen idee, ik houd niet van bier.
[..]
Het is er niet, en het is lekker?
quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]smartass, whisky is lekker en er is geen alcoholvrije variant, zo goed?
Ik drink wel eens koffie voor de smaak. Oh wacht, cafeïne is geen drug.quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alcohol als los igredient niet nee, maar een goede rode wijn, een goeie whiskey/cognac, een westvleteren 12 vind jij niet lekker?
Dat drink jij alleen om dronken te worden, nou IK niet, dat drink ik voor de smaak.
Zou jij een XTC pil slikken als het niets deed? Een lijntje doen voor de smaak? Nee.
Wat is je punt?quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:21 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik drink wel eens koffie voor de smaak. Oh wacht, cafeïne is geen drug.
Jij bent sowieso niet serieus te nemen.quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:21 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik drink wel eens koffie voor de smaak. Oh wacht, cafeïne is geen drug.
Het is een aquired taste.quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alcohol als los igredient niet nee, maar een goede rode wijn, een goeie whiskey/cognac, een westvleteren 12 vind jij niet lekker?
Maar dat is het niet omdat er geen alcohol in zit omdat je het effect mist.quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, omdat het niet lekker is. Was Cognac VSOP alcoholvrij net zo lekker zou ik het drinken ja.
Nee, je kan geen whiskey of cognac maken zonder alcohol, dat is nou eenmaal zo.quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Maar dat is het niet omdat er geen alcohol in zit omdat je het effect mist.
Je kan geen drugs gebruiken zonder effect. Dat is nou eenmaal zo.quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, je kan geen whiskey of cognac maken zonder alcohol, dat is nou eenmaal zo.
Ja, maar waarom zou je drugs gebruiken dan per se?quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je kan geen drugs gebruiken zonder effect. Dat is nou eenmaal zo.
Dat lijkt me meer een kwestie van historie (angst voor het onbekende), en propaganda.quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar waarom zou je drugs gebruiken dan per se?
Je hoeft je niet zo krampachtig te verdedigen, ik ben zelf ook niet clean. Ik geef alleen aan waarom mensen in de samenleving niet zo heftig op de drugs alcohol reageren itt op andere drugs als XTC en coke.
Drugs neem je dus altijd en alleen maar voor het effect., alcoholische dranken drink je ook vaak puur voor de smaak en in hoeveelheden dat je de effecten van alcohol niet eens merkt.
Dat is alles wat ik hier wil zeggen, niet dat jij (of iemand anders) geen drugs zou mogen/moeten nemen. Alleen waarom mensen het niet snappen/willen snappen.
Oh ja, ook wel voor een deel hoor, dat is zo.quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:38 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat lijkt me meer een kwestie van historie (angst voor het onbekende), en propaganda.
That's part of life. Religie, chocolade, sex- en eet-verslavingen. Het leven zit vol drugs. Helaas gaat de discussie meestal over een vage opiumlijst.quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar waarom zou je drugs gebruiken dan per se?
Ik verdedig me helemaal niet. De mensen die denken drugs (gebruik) te moeten veroordelen en pleiten voor repressie hebben zich te verdedigen voor massamoord en corruptie van ongekende dimensies.quote:Je hoeft je niet zo krampachtig te verdedigen,
Nogmaals. ik pleit nergens voor, ik verwoord de domme massa evenquote:Op zaterdag 1 september 2012 20:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
That's part of life. Religie, chocolade, sex- en eet-verslavingen. Het leven zit vol drugs. Helaas gaat de discussie meestal over een vage opiumlijst.
[..]
Ik verdedig me helemaal niet. De mensen die denken drugs (gebruik) te moeten veroordelen en pleiten voor repressie hebben zich te verdedigen voor massamoord en corruptie van ongekende dimensies.
Dat moeten ze zelf maar doen.quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nogmaals. ik pleit nergens voor, ik verwoord de domme massa even.
En daar is helemaal niets mis mee. Er is wat mis met de War on Drugs.quote:Ook ik heb coke, xtc, mdma, wiet etc gebruikt.
MDMA is gewoon meer dan de moeite waard.quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nogmaals. ik pleit nergens voor, ik verwoord de domme massa even.
Ook ik heb coke, xtc, mdma, wiet etc gebruikt.
Zei er iemand MDMA?quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:46 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
MDMA is gewoon meer dan de moeite waard.
Ik toleraar geen kwaaispraak over MDMA.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |