Kan niet wachten tot ik mijn rijbewijs heb.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:59 schreef Grielen het volgende:
Komt wel weer goed schatje
gr je dagboek
Je kunt beter de trein pakken of de fiets.. woedend in een auto zitten heeft effect op je rijgedrag.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:00 schreef Dreamday het volgende:
[..]
Kan niet wachten tot ik mijn rijbewijs heb.
Nee zijn ex een kankerhoer als ze probeerd onze perfecte relatie stuk te maken. Dan maak ik haar kapot.quote:
Mugshotquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:01 schreef Netsplitter het volgende:
Wat voor soort foto is je soon-to-be-ex bf op gegaan met z'n ex?
Je bf heeft dan geen ruggegraat om haar te weerstaan.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:01 schreef Dreamday het volgende:
[..]
Nee zijn ex een kankerhoer als ze probeerd onze perfecte relatie stuk te maken. Dan maak ik haar kapot.
Nou zeg, poeh poeh.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:03 schreef Lithia het volgende:
...het gaat om een foto.
En dan trillen uit woede?
Liggend nog wel.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:03 schreef Lithia het volgende:
...het gaat om een foto.
En dan trillen uit woede?
Als hij door die hoer gemanipuleerd wordt, dan was die relatie inderdaad niet zo perfect.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:02 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Je bf heeft dan geen ruggegraat om haar te weerstaan.
Dus wees dan blij dat je van 'm af bent.
Schoolfoto moest hij naast haar staan. Maar ehm, je kan toch zeggen ik wil niet naast haar staan ?! jezus man... en zijn moeder gaat trouw die foto kopen en ophangen heb ik het gevoel. Mijn vriend zorgt er maar voor dat ik die foto niet te zien krijg want ik weet wel zeker dat er dan iets knapt in mijn hoofd. Een foto van ons 2 wilt hij tegenwoordig niet maar met zijn.ex op een schoolfoto is geen probleem, flikker op. Die foto koopt hij niet klaar, zo wel dan kan hij weer lekker een relatie met haar weer nemen als ik klaar met haar ben zodat ze alleen nog maar kan eten via een rietje. vieze hoerquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:01 schreef Netsplitter het volgende:
Wat voor soort foto is je soon-to-be-ex bf op gegaan met z'n ex?
Een klassenfoto bedoel je?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:06 schreef Dreamday het volgende:
[..]
Schoolfoto moest hij naast haar staan. Maar ehm, je kan toch zeggen ik wil niet naast haar staan ?! jezus man... en zijn moeder gaat trouw die foto kopen en ophangen heb ik het gevoel. Mijn vriend zorgt er maar voor dat ik die foto niet te zien krijg want ik weet wel zeker dat er dan iets knapt in mijn hoofd. Een foto van ons 2 wilt hij tegenwoordig niet maar met zijn.ex op een schoolfoto is geen probleem, flikker op. Die foto koopt hij niet klaar, zo wel dan kan hij weer lekker een relatie met haar weer nemen als ik klaar met haar ben zodat ze alleen nog maar kan eten via een rietje. vieze hoer
DE perfecte relatie, ik streef ernaarquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:06 schreef Dreamday het volgende:
[..]
Schoolfoto moest hij naast haar staan. Maar ehm, je kan toch zeggen ik wil niet naast haar staan ?! jezus man... en zijn moeder gaat trouw die foto kopen en ophangen heb ik het gevoel. Mijn vriend zorgt er maar voor dat ik die foto niet te zien krijg want ik weet wel zeker dat er dan iets knapt in mijn hoofd. Een foto van ons 2 wilt hij tegenwoordig niet maar met zijn.ex op een schoolfoto is geen probleem, flikker op. Die foto koopt hij niet klaar, zo wel dan kan hij weer lekker een relatie met haar weer nemen als ik klaar met haar ben zodat ze alleen nog maar kan eten via een rietje. vieze hoer
Een schoolfoto?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:06 schreef Dreamday het volgende:
[..]
Dat had TS never nooit getrokken. Zijn huis in de fik en daarna zelfmoord.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:08 schreef Grielen het volgende:
[..]
Een schoolfoto?
Ik vraag me af hoe je gereageerd zou hebben als het naaktfoto's waren geweest
Wtf, hoezo wilt hij niet met jou op de foto.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:06 schreef Dreamday het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:06 schreef Dreamday het volgende:
[..]
Dan konden ze het beide niet navertellen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:08 schreef Grielen het volgende:
[..]
Een schoolfoto?
Ik vraag me af hoe je gereageerd zou hebben als het naaktfoto's waren geweest
[..]
Overreact much?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:06 schreef Dreamday het volgende:
[..]
Inderdaad.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:11 schreef Dreamday het volgende:
Ik ben ongezond onzeker eigenlijk, maar mijn vriend kan toch gewoon zeggen dat hij niet naast die hoer wilt staan ?
Wat heeft ze jou aangedaan dat je zo over haar praat?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:11 schreef Dreamday het volgende:
Ik ben ongezond onzeker eigenlijk, maar mijn vriend kan toch gewoon zeggen dat hij niet naast die hoer wilt staan ?
Dit inderdaad. Ga er maar vanuit dat hij 'm er inmiddels ook alweer meerdere keren in heeft gehangen.quote:
Naast hem gaan staan denk ikquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:13 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Wat heeft ze jou aangedaan dat je zo over haar praat?
1,2,3,4,5,6,7, wie mag ik een zoentje geven met het vriendje waarschijnlijkquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:13 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Wat heeft ze jou aangedaan dat je zo over haar praat?
Ongezond onzeker? Je komt over als een gestoorde psychopaat met je uitspraken m.b.t. verwaarloosbare situaties.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:11 schreef Dreamday het volgende:
Achja het is toch standaard, keiharde orgie na de schoolfoto.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
Veel vertrouwen heb jij in je vriend als je hem na 3 jaar niet vertrouwt.
gaan janken om een fucking schoolfotoquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:15 schreef Dreamday het volgende:
18 en 19. ik vertrouw dat wijf gewoon niet... mijn vriend wel maar ik zal eerlijk zijn ik ben gewoon veel te onzeker...Ugh. En ik snap het niet want hij heeft 7 maanden iets met haar gehad en heefr 3 jaar met mij. Maar idioot genoeg.maakt dit mij gewoon zo enorm kwaad omdat hij best kan zeggen.niet.naast haar te willen.staan en anders moet hij zo'n kerel zijn om tegen zijn.moeder te zeggen dat hij.doe.foto.totaal.niet wilt en.hij.doet geen van beide.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:14 schreef knoffel het volgende:
[ afbeelding ]
rechts boven in de hoek de vriend van TS
Uhh maar waarom MOET hij zeggen dat hij niet naast haar wil staan? Misschien wil hij wel naast haar staan, lekker fucking boeiend.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:15 schreef Dreamday het volgende:
18 en 19. ik vertrouw dat wijf gewoon niet... mijn vriend wel maar ik zal eerlijk zijn ik ben gewoon veel te onzeker...Ugh. En ik snap het niet want hij heeft 7 maanden iets met haar gehad en heefr 3 jaar met mij. Maar idioot genoeg.maakt dit mij gewoon zo enorm kwaad omdat hij best kan zeggen.niet.naast haar te willen.staan en anders moet hij zo'n kerel zijn om tegen zijn.moeder te zeggen dat hij.doe.foto.totaal.niet wilt en.hij.doet geen van beide.
Er is al lang wat in je hoofd geknapt.. triest figuurquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:06 schreef Dreamday het volgende:
[..]
Of hij gedraagt zich gewoon normaal gaat ernaast staan en er is niets aan de hand. Hij hoeft zich toch niet in allehande bochten te wringen omdat jij als een complete psychopaat zou kunnen reageren.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:11 schreef Dreamday het volgende:
Zo lopen dit soort dingen altijd inderdaad. Schoolfoto dagen waren echt altijd gaaf en speciaal... zeker met iemand die je leuk vond!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:17 schreef Murdera het volgende:
Je weet hoe dat gaat, samen schoolfoto = samen neuken.
En dan die vuige slet van een moeder die die foto op gaat hangen, zodat je altijd bij hem kan kijken naar een moment 5 minuten voor hij haar uitwoonde, hoe hij uitschreeuwde dat die tieten van haar toch altijd zoveel lekkerder waren, dat de seks met jou kut is, en dat hij altijd aan haar denkt als hij jou neukt.
Je hebt gelijk om onzeker te zijn TS, maar zo gaan die dingen nou eenmaal.
Arme vriend heb je.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:15 schreef Dreamday het volgende:
ik ruik Borderlinequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:06 schreef Dreamday het volgende:
[..]
En dan hoer en kankerhoer en relatie kapotmaken die 'perfect' is?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:06 schreef Dreamday het volgende:
[..]
Ik heb mijn lenzen niet in en zie het zelfsquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:20 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ruiken? Dat is vanaf 80 km al te zien zelfs.
Wat haal je mij erbij!?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:19 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Someone has some serious issues
Ik weet het ook nog wel.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:19 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
Zo lopen dit soort dingen altijd inderdaad. Schoolfoto dagen waren echt altijd gaaf en speciaal... zeker met iemand die je leuk vond!
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:22 schreef 2NutZ het volgende:
TS is trouwens zo'n wijf die snachts heet frituurvet over haar vriend gooit omdat hij een mailtje heeft gestuurd naar een vrouwelijke medewerker van Dixons omdat zijn iPod niet goed was.
Dit ja. Run bro.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:22 schreef 2NutZ het volgende:
TS is trouwens zo'n wijf die snachts heet frituurvet over haar vriend gooit omdat hij een mailtje heeft gestuurd naar een vrouwelijke medewerker van Dixons omdat zijn iPod niet goed was.
Op haar?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:23 schreef Dreamday het volgende:
Ik ben niet boos op me vriend maar wel.op haar.
Nee? je ziet voor je hoe hij haar ligt te neuken.. Af te lebberen, zijn gezicht tussen haar tieten duwt.. Zij het uitschreeuwt van genot, en hoe ze om je lachen. Zo hard lachen, dat je nog steeds alles van hem geloofd.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:23 schreef Dreamday het volgende:
Nou moet je echt je muil houden.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:22 schreef 2NutZ het volgende:
Ik ben aan het werk, en mag nu gaan uitleggen waarom ik in lachen uitbarsttequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:23 schreef StormS.A het volgende:
Je vriend poste net op facebook
[ afbeelding ]
Dat wordt een ban.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:24 schreef Dreamday het volgende:
[..]
Nou moet je echt je kankermuil houden.
Temper temper TSquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:24 schreef Dreamday het volgende:
[..]
Oehhh.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:24 schreef Dreamday het volgende:
[..]
Zie je dat dan niet, ze stond naast haar vriend, ze MOET hem wel terugwillen. Dat kan niet anders. Die KUTHOER probeert TS' vriendje af te pakken. Daarom is er boos op haar.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:24 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Op haar?leg even uit alstublieft.
Waarom ben je boos op haar zij is toch niet degene die iets met jou te maken heeft.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:23 schreef Dreamday het volgende:
Hoe hij bij haar al die dingen doet waar hij bij jou nooit zin in heeft omdat hij moe is..quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:24 schreef Dreamday het volgende:
[..]
Gelukkig weet jij niet waar ik slaapquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:24 schreef Dreamday het volgende:
[..]
Jammer, hij heeft geen facebook.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:23 schreef StormS.A het volgende:
Je vriend poste net op facebook
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee? je ziet voor je hoe hij haar ligt te neuken.. Af te lebberen, zijn gezicht tussen haar tieten duwt.. Zij het uitschreeuwt van genot, en hoe ze om je lachen. Zo hard lachen, dat je nog steeds alles van hem geloofd.
Ik heb even getrd, zo gaan we hier niet met elkaar om.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:24 schreef Dreamday het volgende:
[..]
Mag hij dat niet van je?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:25 schreef Dreamday het volgende:
[..]
Jammer, hij heeft geen facebook.
OMFG......quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:06 schreef Dreamday het volgende:
[..]
Vastgebonden en gagged in de kelder met een zak over zijn hoofd.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:26 schreef Hou-m-Nat het volgende:
Waar is je vriendje op dit moment eigenlijk?
in zjin exquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:27 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Vastgebonden en gagged in de kelder met een zak over zijn hoofd.
Vuistdiep in de endeldarm van zijn ex.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:26 schreef Hou-m-Nat het volgende:
Waar is je vriendje op dit moment eigenlijk?
Die heeft hij weg moeten gooien omdat jij anders dagelijks doorflipt?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:25 schreef Dreamday het volgende:
[..]
Jammer, hij heeft geen facebook.
Inderdaad TS ga eerst maar eens afkoelen in een hoekje , voor dat je een topic aanmaakt!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb even getrd, zo gaan we hier niet met elkaar om.
Tuurlijk niet. Al die meiden op Facebook die hem van haar af willen pakken.quote:
Dat dacht ik alquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:29 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Al die meiden op Facebook die hem van haar af willen pakken.
quote:
Nou er zijn echt genoeg meiden die zo zijn hoor, trust me. Werk zelf in de psychologie en lees zo nu en dan weleens wat... my godquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:32 schreef IPA het volgende:
Ben ik de eerste na 5 pagina's die zegt: Hey mensen, dit zou wel eens nep kunnen zijn?
Edit: OH SNAP BzP beat me to the punch.
Maar ventileren die meiden het ook op zo'n manier of zijn ze meer geneigd om het voor zich te houden? Dat dacht ik namelijk.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:33 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Nou er zijn echt genoeg meiden die zo zijn hoor, trust me. Werk zelf in de psychologie en lees zo nu en dan weleens wat... my god
Idd, maar dit is fokquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:33 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Nou er zijn echt genoeg meiden die zo zijn hoor, trust me. Werk zelf in de psychologie en lees zo nu en dan weleens wat... my god
Ja, dat doen ze wel. Maar idd, dit is fok...quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:34 schreef IPA het volgende:
[..]
Maar ventileren die meiden het ook op zo'n manier of zijn ze meer geneigd om het voor zich te houden? Dat dacht ik namelijk.
She mad.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:34 schreef Dreamday het volgende:
Zal jullie eens vertellen dat mijn vriend 2 jaar geleden een kruik over zich heen heeft gehad en dat er toen ook allemaal verhalen in de wereld kwamen dat ik dat express had gedaan, dus ik zal die kwetsende kankerpost ook even naar een modje sturen, stel teringhondn
Dat heb je gewoon gedaan omdat hij een ander sletje Pingde, ik wist het toen al zeker en nu helemaal.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:34 schreef Dreamday het volgende:
Zal jullie eens vertellen dat mijn vriend 2 jaar geleden een kruik over zich heen heeft gehad en dat er toen ook allemaal verhalen in de wereld kwamen dat ik dat express had gedaan, dus ik zal die kwetsende post ook even naar een modje sturen, stel teringhondn
Dat je tot alles in staat was ? Tjeez, you dangerous.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:35 schreef Dreamday het volgende:
En sindsdien ben ik zo jaloers geworden. Ik wil hem niet.kwijt en.ik was.op dat moment zo bang dat ik hem.kwijt zou raken...
trollquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:34 schreef Dreamday het volgende:
Zal jullie eens vertellen dat mijn vriend 2 jaar geleden een kruik over zich heen heeft gehad en dat er toen ook allemaal verhalen in de wereld kwamen dat ik dat express had gedaan, dus ik zal die kwetsende post ook even naar een modje sturen, stel teringhondn
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:34 schreef Dreamday het volgende:
Plaats eens foto's in je fobo, dan krijg je wel complimentjes waardoor je meer zelfvertrouwen krijgt.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:36 schreef Dreamday het volgende:
Dus ja, ik ben zwaar onzeker en depressief. Kan ik niks aan doen
Jammer, hij komt altijdquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat heb je gewoon gedaan omdat hij een ander sletje Pingde, ik wist het toen al zeker en nu helemaal.
Ik ken jou, en ik ken hem, en die ex van hem is een stuk leuker. Je weet toch dat hij afentoe niet naar jou kan komen? Dat is omdat hij bij zijn ex langsgaat.
Moet een troll zijn, niemand op fok is zwaar onzeker laat staan depressiefquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:36 schreef Dreamday het volgende:
Vrijdagmiddag pester wordt een fridayblockquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:37 schreef RichardDawkins het volgende:
TS, als je zou weten hoe een normaal mens werkt dan weet je dat onzekerheid eerder leid tot verdriet dan agressieve psychopathische neigingen. Heel je zogenoemde excuus dat je onzeker bent gaat voor je gedrag en uitspraken totaal niet op.
Je gedrag en uitspraken zijn zelfs zo belachelijk/ongepast/misplaatst dat men volledig in dit topic de spot met je is gaan drijven om je achterlijk gedrag alleen maar nog verder op te voeren.
Dat je dat wel ff je beseft.
Ga doorquote:
Ik ook helaasquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:40 schreef RichardDawkins het volgende:
[..]
Shit, wat stond er?
Voel me alsof ik net te laat terug ben na een reclameblok.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:38 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Fixed.
Edit: Lol. Jij met je Ninja fix
Hihihihihihihihihihihihihhihihihiiiiiquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:40 schreef Dreamday het volgende:
Geef mij maar een ban. Helemaal klaar met dit kankerforum
Het blijft makkelijker om te zeiken op anderen dan jezelf te leren kennen voor wie je bent.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:40 schreef Dreamday het volgende:
Geef mij maar een ban. Helemaal klaar met dit kankerforum
Dont let the door hit youquote:
Er komt dus geen 2e deeltje?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:40 schreef Dreamday het volgende:
Geef mij maar een ban. Helemaal klaar met dit kforum
Destructief gedrag leidt ertoe dat hij bij je weg gaat.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:35 schreef Dreamday het volgende:
En sindsdien ben ik zo jaloers geworden. Ik wil hem niet.kwijt en.ik was.op dat moment zo bang dat ik hem.kwijt zou raken...
Gaarne niet tussen delft en rotterdam, dat traject ligt al vaak genoeg plat door aanrijdingen met een persoon.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:36 schreef Dreamday het volgende:
In zo'n kamer met matrassen aan de muren.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:41 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Sociaal emotionele problemen. Oei oei oei.
Therapie kan nog wel is helpen denk ik.
"Forum zorgt voor zelfmoord, kamervragen aanstaande"quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:42 schreef Hou-m-Nat het volgende:
Ik zie de krantenkoppen morgen al: "Jonge vrouw springt voor intercity na openen topic" ...
Schelden op een forum als je niet hoort wat je wilt horen.quote:
Volmaken, vrijdagmiddag. Waar is Krea als je hem nodig hebt.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:45 schreef iamredleader het volgende:
Wat moeten we nu nog met dit (troll?)topic?
Oh god, nog zo'n pareltjequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:43 schreef Skv het volgende:
Vriendje doet hellicopteren
Ik denk dat ie dat nu met zn ex doet.
Pics van die kruik? Ik heb een kruikenfetish.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:34 schreef Dreamday het volgende:
Ah, dankquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:47 schreef yvonne het volgende:
Volmaken, vrijdagmiddag. Waar is Krea als je hem nodig hebt.
Ligt eraanquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:50 schreef liesje1979 het volgende:
Weet je hoe pijnlijk een vinger tussen de deur is?
Nog een kutdag dus??quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:52 schreef iamredleader het volgende:
Als ik google op Dreamday kutdag dan is dit topic de eerste hit
Oeh, natquote:Jezus wat heb ik een klotedag. Eerst helemaal zeik nat
Gefeliciteerd, je bent zwangerquote:geregend toen ik naar school moest. Ziek geworden.
Beter dan een deur tussen je vingers. Of je lippenquote:vinger tussen de deur
Heb je nou wat tussen neus en lippen? Een snor?quote:en nu vertelt mijn vriend waar ik nota bene 3 jaar mee heb tussen neus en lippen
Hij gaat die foto verkopen voor centjes, dan kan hij jullie drie-jarig jubileum vieren. Daar had je geen geld voor, omdat je een telefoon hebt gekocht. Ja, echt waar!quote:dat hij net een foto heeft gemaakt met zijn ex.
Tarzan of een ander?quote:Ik lig hier gewoon te trillen
1. Haal je rijbewijs.quote:van woede omdat zijn ex een verschrikkelijke hoer is vertrouw ik haar voor geen cent. Als ik nu een auto zou hebben
quote:zou ik naar mijn vriend zijn gereden en dat wijf een paar fikse stompen te geven. Ja ts is jaloers... en boos
Klacht: hoer die met me vriend op de foto moet.
Dan wil hij helemaal niet meer op de foto, of dat nou de oplossing is?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:56 schreef Typisch het volgende:
Ik zou zijn gezicht onder dompelen in geconcerteerd zoutzuur.
Je moet het omdraaien, dan wil die stomme ex niet meer met hem op de foto. Dan is het opgelost.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dan wil hij helemaal niet meer op de foto, of dat nou de oplossing is?
Wat een belediging!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:29 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Je jaagt 'm van je weg Cruella.
nee ts reageert niet meerquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:24 schreef ikjijallebei het volgende:
Na 20 posts te hebben gelezen lijkt het me een popcorn topic worden... is het de moeite om alles te lezen tot post 220 ?
jaman kutwijf, ik maak het uit met je ik ga lekker neuken met myn ex jeweetzellufquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:22 schreef Jachtgeweer het volgende:
Zo, teringhoer, wat sit jy over my te praten dan!? Ik heb nix met jau vrient gedaan! Maar ik ga echt seggen nu tegen hem dat jy so over my praat. Misschien heb ik nu ook wle reden om te seggen dat hy gewoon sex met my heft gehad vandaag, mocht ik eigenlijk niet seggen, maar nu ik dit lees. Wat ben jy voor gestoord wyf man! kkhoer! Was wel egt lekker die sex, hy zy beter dan met jou en hij mist me nog steeds heel veel. Dus kk gewoon op weetje!
Link?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:09 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Die meme is echt geweldighaar video.... ik kwam niet meer bij
quote:Op woensdag 12 september 2012 14:07 schreef Daniane het volgende:
Wat een gedoe om een klassenfoto joh, je moest eens weten hoe vaak ze dan wel niet samen stiekem naast elkaar in de klas zitten zonder dat jij dat weet.
...Jouw vriendje heeft sowieso geen ruggengraat.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:06 schreef Dreamday het volgende:
[..]
Die foto koopt hij niet klaar, zo wel dan kan hij weer lekker een relatie met haar weer nemen als ik klaar met haar ben zodat ze alleen nog maar kan eten via een rietje. vieze hoer
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |