Dat vind je ranziger dan dat die gast plast in de douche?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:25 schreef Dreamday het volgende:
Mijn vriend vond zichzelf heel grappig toen hij moest plassen in de.douche en ging helicopteren. Ik vond dit niet leuk en ranzig.
nou als je in het putje pist moet nog wel kunnen maar al plassen met je lul slingeren komt het wel overalquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:26 schreef Doctor_Neo_Cortex het volgende:
[..]
Dat vind je ranziger dan dat die gast plast in de douche?
Tuurlijk, maar het helicopteren lijkt hier smeriger gevonden te worden, wat ik discutabel vind.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:26 schreef Verbodsbord het volgende:
Er zijn 2 soorten mensen:
Mensen die plassen onder de douche.
En
Mensen die erover liegen.
Hebben we dat vast gehad.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:27 schreef Meloewa het volgende:
mannen zeiken altijd onder de douche, omdat ze te lui zijn om naar de wc te gaan.
Dat is wel terecht ja.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:28 schreef Doctor_Neo_Cortex het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar het helicopteren lijkt hier smeriger gevonden te worden, wat ik discutabel vind.
Niet samen douchenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:33 schreef Meloewa het volgende:
[..]
oh jij dus ook en ik douche ook nog na jou.![]()
![]()
viezerikkken!!!!!!!!!!!!!
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:26 schreef Verbodsbord het volgende:
Er zijn 2 soorten mensen:
Mensen die plassen onder de douche.
En
Mensen die erover liegen.
Hebben we dat vast gehad.
samen douche is kut.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Niet samen douchen
Preutse droeftoeters
Geen grote douchekop hebbenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:35 schreef Meloewa het volgende:
[..]
samen douche is kut.
dan staat eentje erbuiten.
Ben je zo dik?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:35 schreef Meloewa het volgende:
[..]
samen douche is kut.
dan staat eentje erbuiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |