quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:22 schreef 2NutZ het volgende:
TS is trouwens zo'n wijf die snachts heet frituurvet over haar vriend gooit omdat hij een mailtje heeft gestuurd naar een vrouwelijke medewerker van Dixons omdat zijn iPod niet goed was.
Dit ja. Run bro.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:22 schreef 2NutZ het volgende:
TS is trouwens zo'n wijf die snachts heet frituurvet over haar vriend gooit omdat hij een mailtje heeft gestuurd naar een vrouwelijke medewerker van Dixons omdat zijn iPod niet goed was.
Op haar?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:23 schreef Dreamday het volgende:
Ik ben niet boos op me vriend maar wel.op haar.
Nee? je ziet voor je hoe hij haar ligt te neuken.. Af te lebberen, zijn gezicht tussen haar tieten duwt.. Zij het uitschreeuwt van genot, en hoe ze om je lachen. Zo hard lachen, dat je nog steeds alles van hem geloofd.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:23 schreef Dreamday het volgende:
Nou moet je echt je muil houden.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:22 schreef 2NutZ het volgende:
Ik ben aan het werk, en mag nu gaan uitleggen waarom ik in lachen uitbarsttequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:23 schreef StormS.A het volgende:
Je vriend poste net op facebook
[ afbeelding ]
Dat wordt een ban.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:24 schreef Dreamday het volgende:
[..]
Nou moet je echt je kankermuil houden.
Temper temper TSquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:24 schreef Dreamday het volgende:
[..]
Oehhh.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:24 schreef Dreamday het volgende:
[..]
Zie je dat dan niet, ze stond naast haar vriend, ze MOET hem wel terugwillen. Dat kan niet anders. Die KUTHOER probeert TS' vriendje af te pakken. Daarom is er boos op haar.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:24 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Op haar?leg even uit alstublieft.
Waarom ben je boos op haar zij is toch niet degene die iets met jou te maken heeft.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:23 schreef Dreamday het volgende:
Hoe hij bij haar al die dingen doet waar hij bij jou nooit zin in heeft omdat hij moe is..quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:24 schreef Dreamday het volgende:
[..]
Gelukkig weet jij niet waar ik slaapquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:24 schreef Dreamday het volgende:
[..]
Jammer, hij heeft geen facebook.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:23 schreef StormS.A het volgende:
Je vriend poste net op facebook
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee? je ziet voor je hoe hij haar ligt te neuken.. Af te lebberen, zijn gezicht tussen haar tieten duwt.. Zij het uitschreeuwt van genot, en hoe ze om je lachen. Zo hard lachen, dat je nog steeds alles van hem geloofd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |