"Forum zorgt voor zelfmoord, kamervragen aanstaande"quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:42 schreef Hou-m-Nat het volgende:
Ik zie de krantenkoppen morgen al: "Jonge vrouw springt voor intercity na openen topic" ...
Schelden op een forum als je niet hoort wat je wilt horen.quote:
Volmaken, vrijdagmiddag. Waar is Krea als je hem nodig hebt.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:45 schreef iamredleader het volgende:
Wat moeten we nu nog met dit (troll?)topic?
Oh god, nog zo'n pareltjequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:43 schreef Skv het volgende:
Vriendje doet hellicopteren
Ik denk dat ie dat nu met zn ex doet.
Pics van die kruik? Ik heb een kruikenfetish.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:34 schreef Dreamday het volgende:
Zal jullie eens vertellen dat mijn vriend 2 jaar geleden een kruik over zich heen heeft gehad en dat er toen ook allemaal verhalen in de wereld kwamen dat ik dat express had gedaan, dus ik zal die kwetsende post ook even naar een modje sturen, stel teringhondn
Ah, dankquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:47 schreef yvonne het volgende:
Volmaken, vrijdagmiddag. Waar is Krea als je hem nodig hebt.
Ligt eraanquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:50 schreef liesje1979 het volgende:
Weet je hoe pijnlijk een vinger tussen de deur is?
Nog een kutdag dus??quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:52 schreef iamredleader het volgende:
Als ik google op Dreamday kutdag dan is dit topic de eerste hit
Oeh, natquote:Jezus wat heb ik een klotedag. Eerst helemaal zeik nat
Gefeliciteerd, je bent zwangerquote:geregend toen ik naar school moest. Ziek geworden.
Beter dan een deur tussen je vingers. Of je lippenquote:vinger tussen de deur
Heb je nou wat tussen neus en lippen? Een snor?quote:en nu vertelt mijn vriend waar ik nota bene 3 jaar mee heb tussen neus en lippen
Hij gaat die foto verkopen voor centjes, dan kan hij jullie drie-jarig jubileum vieren. Daar had je geen geld voor, omdat je een telefoon hebt gekocht. Ja, echt waar!quote:dat hij net een foto heeft gemaakt met zijn ex.
Tarzan of een ander?quote:Ik lig hier gewoon te trillen
1. Haal je rijbewijs.quote:van woede omdat zijn ex een verschrikkelijke hoer is vertrouw ik haar voor geen cent. Als ik nu een auto zou hebben
quote:zou ik naar mijn vriend zijn gereden en dat wijf een paar fikse stompen te geven. Ja ts is jaloers... en boos
Klacht: hoer die met me vriend op de foto moet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |