klopt, bericht met foto erbijquote:Op maandag 3 september 2012 12:22 schreef Silenus het volgende:
[..]
Je ziet toch gewoon de foto van diegene die je een oneliner stuurt?
Ik wil ook one liners krijgenquote:Op maandag 3 september 2012 12:50 schreef tcr het volgende:
[..]
Dit was denk ik geen photo-cheat, maar iemand die naar het beoordelen van foto's iemand een 'one-liner' stuurt. Kreeg er vorig weekend ook één (eerste). Nu door chatten tot een date...
Sorryquote:Op maandag 3 september 2012 12:50 schreef rival het volgende:
goed begin van de week zeg ik toch Cuetje
euhm.... what?quote:Op maandag 3 september 2012 12:54 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Sorry, voor de dames sta je schijnbaar op de invalidenparkeerplaats
Snel in gesprek dan maarquote:Op maandag 3 september 2012 12:56 schreef rival het volgende:
nee maar ff zonder dollen, het was echt een leuke foto. heel lief koppie
Ja.... maar dan wel illegaalquote:Op maandag 3 september 2012 12:54 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Sorry, voor de dames sta je schijnbaar op de invalidenparkeerplaats
Hij had het ooit over dames die hij vergeleek met mensen die op de invalidenparkeerplaats moeten parkeren. Schijnbaar rijdt hij zelf ook in een scootmobiel die van zijn PGB betaald isquote:
Ik snap hier de ballen van, maar was er dan vast ook niet bij toen je het erover hadquote:Op maandag 3 september 2012 12:20 schreef xenobinol het volgende:
En die vrouwen maar klagen dat ze doodvermoeid zijn van al die mannen die hun berichtjes sturen![]()
Ik ging ervan uit dat vrouwen die dat doen feitelijk de invalide parkeerplaatsen zijn waar ik het eerder over had
Volgens mij vallen vrouwen gewoon niet op mannen die leven van een bijstandsuitkeringquote:Op maandag 3 september 2012 13:03 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Hij had het ooit over dames die hij vergeleek met mensen die op de invalidenparkeerplaats moeten parkeren. Schijnbaar rijdt hij zelf ook in een scootmobiel die van zijn PGB betaald is
Ik zou ook geen date willen die van kortingscouponnen bij de La Place betaald moet wordenquote:Op maandag 3 september 2012 13:05 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Volgens mij vallen vrouwen gewoon niet op mannen die leven van een bijstandsuitkering
Er was toch ooit een fokker die zoiets gedaan had? Of een fokster die met zo'n iemand gedate had?quote:Op maandag 3 september 2012 13:06 schreef Mystikvm het volgende:
Ik zou ook geen date willen die van kortingscouponnen bij de La Place betaald moet worden
Dat verhaal wil ik horenquote:Op maandag 3 september 2012 13:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Er was toch ooit een fokker die zoiets gedaan had? Of een fokster die met zo'n iemand gedate had?
Hulde aan deze fok(st)erquote:Op maandag 3 september 2012 13:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Er was toch ooit een fokker die zoiets gedaan had? Of een fokster die met zo'n iemand gedate had?
En je hebt nog maar een euro?quote:Op maandag 3 september 2012 13:12 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Hulde aan deze fok(st)er![]()
Weet iemand of je ergens tegen korting condooms kan halen? Denk ze binnenkort namelijk wel nodig te hebben
Vraag of ze bij de prijs van het neuken inbegrepen zijnquote:Op maandag 3 september 2012 13:12 schreef xenobinol het volgende:
Weet iemand of je ergens tegen korting condooms kan halen? Denk ze binnenkort namelijk wel nodig te hebben
50 centquote:
Thanksquote:Op maandag 3 september 2012 13:13 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Vraag of ze bij de prijs van het neuken inbegrepen zijn
Trouwens:
My horror date!
Dat is hem, hilarisch!
Anders doet ie het wel zonder, de kans om zwanger te worden is zeer kleinquote:Op maandag 3 september 2012 13:43 schreef Silenus het volgende:
Maar ik hoop dat je vraag over condooms met korting wel een grapje was, toch?
Stel altijd voor om naar de Mac te gaan, zeker nu met die familie-korting...quote:Op maandag 3 september 2012 13:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Godver, ik moest heel hard lachenquote:Op maandag 3 september 2012 13:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Anders doet ie het wel zonder, de kans om zwanger te worden is zeer klein
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |