vandaag op de BBQ geroosterd, helaas pet niet gewonnenquote:Op zondag 2 september 2012 15:34 schreef Bienelientjee het volgende:
Holy SsshhhhhIt's a killer!
![]()
[ afbeelding ]
zit je misschien boven de 4000 JP?quote:Op zondag 2 september 2012 16:53 schreef Bootje84 het volgende:
Is er een limiet gekomen op de wekelijkse hoeveelheid HoT-runs die je een bonus opleveren? Op een char heb ik nog maar 1x de bonus deze week, terwijl ik die helemaal nog niet aangeraakt heb de laatste tijd..
Daar zeg je wat.. Zou zomaar kunnen..quote:Op zondag 2 september 2012 17:52 schreef Evertjan het volgende:
[..]
zit je misschien boven de 4000 JP?
Wij hadden hem gisteren op de helft toen er een grote horde groep kwam die het blijkbaar leuk vond om dat konijn te resetten. Na een halfuur was het strand 1 grote open begraafplaata. Zootjequote:Op zondag 2 september 2012 17:03 schreef Bienelientjee het volgende:
We hebben hem down!Duurde wel 20 minuten! Maar ik heb niet gewonnen!
Stond trouwens versteld dat we zo snel 40 man bijeen konden rapen!![]()
Gister ff op mn Warr zitten kutten (Fury), maar ik vond t veel vetter geworden. Fury+Bladestorm+Charge CD gehalveerd+Slam proc vervangen door die 3x offhand strike = win!quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:31 schreef Bienelientjee het volgende:
Warrior tanking voelt raar, Warrior arms voelt raar....Bleh....Wordt opnieuw leren...
Ik kan de daillies wel doen, alleen de proffession quests zijn niet aanwezig. Uitgezonderd vissen.quote:Op zondag 2 september 2012 15:43 schreef Evertjan het volgende:
kunnen jullie ook niet de maandelijkse questen completen op de Darkmoon Faire?
de maandelijkse quests waren bugged. zag vanmorgen een officiele tweet waarin gezegd werd dat het nu gefixed is.quote:Op maandag 3 september 2012 11:26 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Ik kan de daillies wel doen, alleen de proffession quests zijn niet aanwezig. Uitgezonderd vissen.
quote:Op maandag 3 september 2012 12:19 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
de maandelijkse quests waren bugged. zag vanmorgen een officiele tweet waarin gezegd werd dat het nu gefixed is.
je hangt altijd wel een minuut of 15 aan de lijn voordat je iemand te pakken krijgt.quote:Op maandag 3 september 2012 14:07 schreef Silverdigger2 het volgende:
heeft iemand hier wel eens blizzard support gebeld?
op de site staat dat ze dagelijks tussen 9 en 10 beschikbaar zijn, maar heb vandaag 4 keer gebeld tussen 11 en 14 uur, maar elke keer zijn alle medewerkers in gesprek :S.. iemand dit vaker gehad?
nja ik krijg dus dat de phone ques vol zitten en dat ik later terug moet bellen, en dan wordt de verbinding verbrokenquote:Op maandag 3 september 2012 14:08 schreef DJ_ het volgende:
[..]
je hangt altijd wel een minuut of 15 aan de lijn voordat je iemand te pakken krijgt.
het langste dat ik in de wacht heb gestaan bij ze was 25 min
Er is een skype support?quote:Op maandag 3 september 2012 15:27 schreef MarkyB het volgende:
Als ik bel dan bel ik via skype, dat is gratis dus dan is de wachttijd al wat minder erg.
Volgens mij is het altijd gratis hoor. Toch? Of lokaal tarief?quote:Op maandag 3 september 2012 15:27 schreef MarkyB het volgende:
Als ik bel dan bel ik via skype, dat is gratis dus dan is de wachttijd al wat minder erg.
ja gratis, en anders extra kosten via je mobiel bellenquote:Op maandag 3 september 2012 15:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Volgens mij is het altijd gratis hoor. Toch? Of lokaal tarief?
Idd, 0800 0202164quote:Op maandag 3 september 2012 15:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Volgens mij is het altijd gratis hoor. Toch? Of lokaal tarief?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |