Loremaster heb ik al vrij lang geleden behaald. De AH werkt op onze server dus niet echt. En verder. Tjah. Ze hebben nu het loot systeem veranderd, dus die oude raids geven ook vrijwel niets bijzonders meer.quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:34 schreef Messina het volgende:
[..]
Loremasteren in Cata gebieden leverde me zo'n 3K op. Per char.
Ik ben niet echt een AH-gebruikster persoonlijk, maar hark m'n gold wel op andere manieren binnen
dan toch maar professions doen en mats verkopenquote:Op zaterdag 1 september 2012 18:46 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Loremaster heb ik al vrij lang geleden behaald. De AH werkt op onze server dus niet echt. En verder. Tjah. Ze hebben nu het loot systeem veranderd, dus die oude raids geven ook vrijwel niets bijzonders meer.
HellsChickensquote:Op zaterdag 1 september 2012 19:28 schreef Sapstengel het volgende:
Blijkbaar kan je als moonkin nu gewoon mounten![]()
[ afbeelding ]
nice! zit er ook zo'n promotor in SW?quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:04 schreef Silmarwen het volgende:
Guildie van mij komt er net achter dat de fishing promoter in Orgr, je steeds 367 rep geeft als je een flyer pakt. Guild rep dus.
Nope. Op onze server werkte het nog.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:16 schreef TwyLight het volgende:
Gaat die npc in org bij jou ook elke keer dood?
Haha heerlijke video.quote:
OMG.. wat een leuke easter egg!quote:Op zondag 2 september 2012 15:34 schreef Bienelientjee het volgende:
Holy SsshhhhhIt's a killer!
![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |