quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:42 schreef dennisjv het volgende:
Wie is dit?
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vind hem meer op een marokkaan lijken daar, Marc el Hamdouiquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als je heel snel kijkt en alleen groen-geel ziet, inclusief krullen en snorretje, dan denk je "oh oh Den Haag, mooiûh stad achter de dûinûh"
Over de vijftig en ziet er nog steeds heel oke uit!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:35 schreef SEMTEX het volgende:
Ik vind het zo jammer dat Henri alleen nog maar 'spoken word' optredens doet. Anno 2012 is-ie trouwens nog grijzer:
[ afbeelding ]
Dan vind ik hem er wel veel ouder uitzien zeg! Mijn vader is 65 en lijkt jonger.quote:
Wow! Bowie heeft zowaar een beetje een bolle toet gekregen! (en wat was het toch een engerd vroeger).quote:
Wel een mooie lach!quote:Op zondag 21 oktober 2012 18:20 schreef tong80 het volgende:
Toch vreemd dat ie als sexsymbool werd gezien.
Die vind ik juist zo nep overkomen.quote:
David Bowie? Serieusquote:Op zondag 21 oktober 2012 18:54 schreef Radegast het volgende:
Hij heeft vroeger toch Patricia gePaay'd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |