Geen dingen als couchpotatoes?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ook nauwelijks, voornamelijk voor ouder spul. Maar wat ik wel gebruik is een privetracker.
Neen. Op die tracker zie ik alle nieuwe dingen voorbij komen. Ook wat ik nog niet ken. Werkt goed genoeg voor mij.quote:
Neeheee. Op GoT...quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:32 schreef Cue_ het volgende:
Wachten.. op... Wil jij nu ook dat Pheno vertrekt?![]()
quote:
Ja, maar op tweakers moet je eerst RTFM, twintig keer internmet doorspitten naar een antwoord op je vraag en dan mag je een topic openen!quote:
Ik vergeef het je. Zo ben ik.quote:
Huh, wat?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, maar op tweakers moet je eerst RTFM, twintig keer internmet doorspitten naar een antwoord op je vraag en dan mag je een topic openen!
same herequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:31 schreef Cue_ het volgende:
Ik download gewoon per aflevering, via torrentz, altijd wel een goede site te vinden
Geheel in de lijn der verwachting..quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:34 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vergeef het je. Zo ben ik.
Wat heeft je nichtje een lekkere luipaardprinterige naam gekregen trouwens.
Dus dan maar meteen hier:quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, maar op tweakers moet je eerst RTFM, twintig keer internmet doorspitten naar een antwoord op je vraag en dan mag je een topic openen!
Ik loop ook overal mee achterquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
same here
en dan met een externe harde schijf kijken op tv
heerlijk
maar ik loop kei achter weer
ik kijk enkel via laptop, teveel edoe om het op de tv te kijkenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
same here
en dan met een externe harde schijf kijken op tv
heerlijk
maar ik loop kei achter weer
Dat ligt een beetje aan je zorgverzekering he. Of kun je de voorwaarden niet lezen zonder bril?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dus dan maar meteen hier:
Het verval is bij me ingetreden en ik moet een bril. Dat wordt niet meer te vergoed toch? of zijn er nog wat manieren om iets terug te krijgen?
Bij GoT denk ik altijd aan gathering of tweakers. Net zoiets dat ik bij Fb denk aan Feedback (forum op FOK!). In plaats van facebook, wat het merendeel bedoeltquote:
Fijn als dingen gaan zoals je verwacht.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Geheel in de lijn der verwachting..
Ligt aan je pakket hequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dus dan maar meteen hier:
Het verval is bij me ingetreden en ik moet een bril. Dat wordt niet meer te vergoed toch? of zijn er nog wat manieren om iets terug te krijgen?
Ik ben geen nerd.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bij GoT denk ik altijd aan gathering of tweakers. Net zoiets dat ik bij Fb denk aan Feedback (forum op FOK!). In plaats van facebook, wat het merendeel bedoelt
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:35 schreef L-E het volgende:
[..]
Fijn als dingen gaan zoals je verwacht.
ik vind het echt bizar dat je zo'n plaat voor je kop kunt hebben wat betreft je eigen gedrag.. je hebt wel meer onzin verklaart in die discussiequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:33 schreef Pheno het volgende:
Inderdaad, vragen of iemand in de modder gaat rollen op zo'n festival is meteen oordelen
Je leest te veel als oordeel Rhu. Zelf barst je van de vooroordelen.
Mwoa, bedacht het me net dat ik dat wel vanavond eens kon gaan bekijken in de winkel, als ik toch in het winkelcentrum ben. Ik weet dat er een paar jaar geleden opeens zo'n run op brillen was omdat het uit de meeste pakketten ging.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:35 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat ligt een beetje aan je zorgverzekering he. Of kun je de voorwaarden niet lezen zonder bril?
Succes met je eigen first world problemsquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik vind het echt bizar dat je zo'n plaat voor je kop kunt hebben wat betreft je eigen gedrag.. je hebt wel meer onzin verklaart in die discussie
maar goed ik voel me verder niet geroepen om je van die plaat af te helpen dus zoek het verder maar lekker uit
Uit het basispakket is veel gehaald, maar in aanvullende pakketten zit nog wel. Vaak is het een standaard bedrag van 100 of 200 euro per zoveel jaar.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mwoa, bedacht het me net dat ik dat wel vanavond eens kon gaan bekijken in de winkel, als ik toch in het winkelcentrum ben. Ik weet dat er een paar jaar geleden opeens zo'n run op brillen was omdat het uit de meeste pakketten ging.
Wat?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:34 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vergeef het je. Zo ben ik.
Wat heeft je nichtje een lekkere luipaardprinterige naam gekregen trouwens.
Ik heb dit jaar een bril genomen. Was in totaal 359,- waarvan ik 260 vergoed kreeg. Ik ben 'gewoon' aanvullend verzekerd.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mwoa, bedacht het me net dat ik dat wel vanavond eens kon gaan bekijken in de winkel, als ik toch in het winkelcentrum ben. Ik weet dat er een paar jaar geleden opeens zo'n run op brillen was omdat het uit de meeste pakketten ging.
Moeten we weer?quote:
Kayleighquote:
eens per maand of zo vul ik die schijf opnieuw, ook wat filmpjes en zoquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ik kijk enkel via laptop, teveel edoe om het op de tv te kijken
Oopsquote:
quote:
oiquote:
Dat doe ik altijd (zo tussendoor als er niets is) met opnames van tv, gewoon van die simpele quizjes of zoals Masterchef. Simpel tussendoor, maar wel vermaakquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
eens per maand of zo vul ik die schijf opnieuw, ook wat filmpjes en zo
en als ik dan zit te zappen en er is niks op zap ik door naar die schijf. Echt heerlijk vind ik het
Masterchef is altijd wel leuk. In de Australische versie zijn ze zo aardig en constructief bezigquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat doe ik altijd (zo tussendoor als er niets is) met opnames van tv, gewoon van die simpele quizjes of zoals Masterchef. Simpel tussendoor, maar wel vermaak
klopt, de nederlandse versie of die topchef gedoe vind ik ook niets. Daarbij zijn de NL chefs ook slechtquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:43 schreef Pheno het volgende:
Masterchef is altijd wel leuk. In de Australische versie zijn ze zo aardig en constructief bezigDe Britse variant is me te afzeikend, geen opbouwende kritieken en eigenlijk zoeken ze in elk gerecht iets om af te branden.
Ja nou, kinderenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
klopt, de nederlandse versie of die topchef gedoe vind ik ook niets. Daarbij zijn de NL chefs ook slecht
Die australische versie vind ik gaafDie jury is gewoon kewl en lief
Maar verder ook eerlijk als ze het niets vinden. De mensen zijn aardig tegen elkaar en je ziet een groepsgevoel. Daarbij zijn de opdrachten ook leuk en afwisselend.
De britse versie is idd niets, starre figuren, enkel afzeiken enzo ja.
De kids australian versie is opzich ook wel oke, die luitjes zijn goedMaar tja.. kinderen
Redelijk ernstig jaquote:
Dezelfde presentatoren, dus dat zit wel goed. En die kinderen koken dingen waar ik nog nooit van gehoord heb. Wel een van de weinige kindershows die ik kan hebben. The Voice Kids of zo, of al die andere meuk is me te kids want "oh schattig, een kind doet mee"quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:45 schreef Cue_ het volgende:
De kids australian versie is opzich ook wel oke, die luitjes zijn goedMaar tja.. kinderen
Die kinderen koken inderdaad heel goed. Soms ken ik het niet eens wat ze makenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:48 schreef rhubarbje het volgende:
Ik kan niet opnemen
maar masterchef junior is cool ja (hoewel ik daarna alrijd wel in een depressie kom omdat die schijtkinderen zo veel beter zijn dan ik) en de slimste mens is awesome
vlaamse blijft beter maar goed die kunnen we niet meer zien
klopt, naar deze kan ik ook wel kijken, maar moet ik wel net voor in de stemming zijnquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:47 schreef Pheno het volgende:
Dezelfde presentatoren, dus dat zit wel goed. En die kinderen koken dingen waar ik nog nooit van gehoord heb. Wel een van de weinige kindershows die ik kan hebben. The Voice Kids of zo, of al die andere meuk is me te kids want "oh schattig, een kind doet mee"
Nee, op dit moment zijn kinderen beter in koken.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:48 schreef Tegan het volgende:
Is dit het topic om op te scheppen hoe je download?.
M'n nicht had het laatst ook over een pasgeboren kind dat zo heettequote:
Ik had echt niet beter verwacht hoor.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n nicht had het laatst ook over een pasgeboren kind dat zo heetteen dat de ouders raar hadden gekeken toen ze naar de spelling had gevraagd
Oh, dat valt me 100% mee.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:55 schreef Tegan het volgende:
Wat vinden jullie van de naam van dat kind van 'Barbie'; 'Angelina'?
Ja, vond ik ook. En dat kind van Snooki heet Lorenzo. Dat vind ik stiekem best wel heel mooi, voor een Italiaan danquote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:55 schreef Tegan het volgende:
Wat vinden jullie van de naam van dat kind van 'Barbie'; 'Angelina'?
Dat jaquote:
Snooki?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:56 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja, vond ik ook. En dat kind van Snooki heet Lorenzo. Dat vind ik stiekem best wel heel mooi, voor een Italiaan dan.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lijken we toch nog een beetje op elkaar
Oh, ik dacht dat het suikerexperiment mislukt was?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou ja, ze zijn eetbaar, maar een beetje droog.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:57 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja, het is beter dat je het niet weet dan wel.
Het zijn kruidnotenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is de wraak van Sint omdat je al in augustus bezig bent met pepernoten!
jij bent ook een misbaksel?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lijken we toch nog een beetje op elkaar
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:57 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja, het is beter dat je het niet weet dan wel.
Klopt. Het is een heel ander soort zoetstof dan suiker.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:57 schreef Tegan het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het suikerexperiment mislukt was?
Oh, maar dat was er dus niet aan mislukt? Alleen droog?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Klopt. Het is een heel ander soort zoetstof dan suiker.
Je doet het gewoon nog te weinigquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:58 schreef KomtTijd... het volgende:
dit topic gaat te snel voor op een mobiel.
Laatst voor het eerst RMV gezien. Sorry dat ik het zeg, maar wat is dat ontzettend gemaakt.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:01 schreef Ripley het volgende:
Leuk dat jullie junior masterchef kijken, dat maken wij
Ja, zoonlief en ik kijken het ook. Ik vind het maar enge kinderenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:01 schreef Ripley het volgende:
RMV?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Laatst voor het eerst RMV gezien. Sorry dat ik het zeg, maar wat is dat ontzettend gemaakt.
maar het is geen italiaanquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:56 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja, vond ik ook. En dat kind van Snooki heet Lorenzo. Dat vind ik stiekem best wel heel mooi, voor een Italiaan dan.
Mag jij vinden, het scoort nog steeds goed.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Laatst voor het eerst RMV gezien. Sorry dat ik het zeg, maar wat is dat ontzettend gemaakt.
Ja ja. I know. Maar goed, ik bedoel dus, voor een Italiaanse naam.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar het is geen italiaan
de laatste persoon uit italie in die familie is waarschijnlijk pas een generatie of 6 geleden te vinden
maar ik vind de nederlandse niet leukquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:01 schreef Ripley het volgende:
Nou ja, zoonlief's naam is eigenlijk ook Italiaans, maar dat is ook gekozen omdat het de naam van een familielid is.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar het is geen italiaan
de laatste persoon uit italie in die familie is waarschijnlijk pas een generatie of 6 geleden te vinden
Red mijn vakantie?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
terechte vraagquote:
Oh wacht, ik kijk alleen de australische.. Damn, wat ben ik sloom vandaagquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar ik vind de nederlandse niet leuk
alleen de australische
de nederlandse heeft stomme chefs
Oh jaquote:
Dit jaquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
alleen de australische
Ik heb een paar keer een poging gewaagd, maar ik vind het een slecht programma, dus ik ben er snel mee opgehoudenquote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:07 schreef Tegan het volgende:
Wat vinden jullie hiervan?
Vind het niet zo...
Haar zangstem is zoveel minder dan als ze praat.
ik ook niet maar heb op vakantie wel even aan dat programma gedachtquote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ook niet maar heb op vakantie wel even aan dat programma gedacht
ik moest wel even gered worden eigenlijk
Oh ja, dat kan ik prima snappen. Voor veel mensen is het smikkelen en smullen lijkt me.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:04 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mag jij vinden, het scoort nog steeds goed.
Die kleine chef met zijn Allo Allo-accent is nog wel grappig met kinderen, maar de Australische presentatoren zijn gewoon veel menselijker, vriendelijker. Niet kusjekroel, maar de kijker heeft ook nog wat aan het programma. Er wordt meer uitgelegd, waarom iets gedaan wordt.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
alleen de australische
Ripley heeft het er wel vaker over gehad en gebruikt ook af en toe die afkorting, dus die snapte mij welquote:
dat was laterquote:
Mislukt dusquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:59 schreef Tegan het volgende:
[..]
Oh, maar dat was er dus niet aan mislukt? Alleen droog?
In de wereld van de kruidnootjesbakkers is dat wel degelijk een potentieel misverstandquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik maak me niet zo druk om dat verschil. Men weet wat er bedoeld wordt.
Ik hou mijn hart vast.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
In de wereld van de kruidnootjesbakkers is dat wel degelijk een potentieel misverstand
het vervangen van de suiker kan er ook voor gezorgd hebben dat het droger isquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:12 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja ik bedoel. Het mislukte was niet door de suiker. Maar gewoon te lang gebakken ofzo?
Nee, deze zoetstof heeft (kennelijk) een andere uitwerking op de overige ingredienten. Of ik heb er teveel of te weinig van gebruiktquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:12 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja ik bedoel. Het mislukte was niet door de suiker. Maar gewoon te lang gebakken ofzo?
Ieuw, in bed?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat was later
eerst hadden we kuthotels
de eerste die kut was had kakkerlakken in bed
daar zijn we dus niet gebleven
later hadden we nog een kutte: 2 uur zitten wachten op een gebakken ei en toen zijn we maar weg gegaan
Voor je het weet word je bekogeld met een zooi kruidnotenquote:
De australische versie?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:01 schreef Ripley het volgende:
De pepernoten liggen al in de winkel, hoorquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:14 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nu ineens wel zin in december
Bak jij wel eens met sucanat?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het vervangen van de suiker kan er ook voor gezorgd hebben dat het droger is
Dat mag tegenwoordig niet eens meerquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Voor je het weet word je bekogeld met een zooi kruidnoten
I know! Ik durfde mijn koffer nog niet neer te zettenquote:
Geheel terecht!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
I know! Ik durfde mijn koffer nog niet neer te zetten
we zijn meteen weg gegaan
Ik doe al jaren mee met de 'Geen pepernoten voor Sinterklaas (in het land is)'-actie. Weet niet, heb toch het idee dat de eerste pepernoten die ik eet (van die kleine harde van de banketbakker) daardoor toch echt beter smaken.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
De pepernoten liggen al in de winkel, hoor. Ergens is het wel triest. Maar zo lekker ;9.
nee maar ik bak en experimeteer wel vaakquote:
Mogen pepernoten niet meer gegooid wordenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat mag tegenwoordig niet eens meerMoet in een zakje in het handje gegeven worden
Tradities
Kan me nog heel goed herinneren dat ik Zwarte Piet was op de middelbare en we de klassen moesten ophalen door de deur open te trekken en een hand naar binnen te gooien. Bij de klas van mijn broertje was dat bovenhands en gericht. Ondanks dat hij niet wist dat ik Zwarte Piet zou zijn, zag hij helaas in 0.03 seconde dat ik het was en was in 0.08 seconde verdwenen onder zijn tafel.
Stond laatst een artikel over allerlei zoetstoffen in één of ander vrouwenmagazine van mrs. Maar dat zegt me niks. Wij gebruiken nu thuis wel af en toe stevia. Mrs. heeft geprobeerd om daar caramel van te maken... dat lukte niet...quote:
oooh ook wel een beetje nice toch? Een huis CL! Een HUIS!!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:15 schreef CherryLips het volgende:
Oh het grote dokken voor het huis is begonnen
Al jaren niet meer. Dan vallen ze op de grond, worden ze vies, of zoiets.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mogen pepernoten niet meer gegooid worden. Wat flauw.
Moeten die blagen beter leren vangen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Al jaren niet meer. Dan vallen ze op de grond, worden ze vies, of zoiets.
Terecht wel. Ik snap ook niet dat er mensen zijn die nu al pepernoten willen eten (nou ja, dat snap ik wel, want lekker), het is echt iets voor Sinterklaas.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik doe al jaren mee met de 'Geen pepernoten voor Sinterklaas (in het land is)'-actie. Weet niet, heb toch het idee dat de eerste pepernoten die ik eet (van die kleine harde van de banketbakker) daardoor toch echt beter smaken.
Argh!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oooh ook wel een beetje nice toch? Een huis CL! Een HUIS!!
Je lijkt wel volwassenquote:
Oké... Is dat in verband met milieuvervuiling of omdat koters ze dan van de stoep gaan vreten? Want in beide gevallenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Al jaren niet meer. Dan vallen ze op de grond, worden ze vies, of zoiets.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:19 schreef missbehavin het volgende:
Lief heeft voor mij gisteravond de frituurpan schoongemaakt, zodat ik straks verse friet kan bakken
Heb er nu al trek in
Haha vaakwasserquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]friet
Wij gaan uit eten want de vaakwasser is stuk
Ja heerlijk! Fijne dikke, met echte mayonaisequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]friet
Wij gaan uit eten want de vaakwasser is stuk
Neeeeeee!quote:
Dat laatste.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oké... Is dat in verband met milieuvervuiling of omdat koters ze dan van de stoep gaan vreten? Want in beide gevallen__!
het was letterlijk het eerste wat ik kochtquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Haha vaatwasser
God die moet ik ook nog kopen.
patattuurpanquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:19 schreef missbehavin het volgende:
Lief heeft voor mij gisteravond de frituurpan schoongemaakt, zodat ik straks verse friet kan bakken
Heb er nu al trek in
Welcome on the darkside!quote:
jij was niet verbaasd neem ik aan?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Stond laatst een artikel over allerlei zoetstoffen in één of ander vrouwenmagazine van mrs. Maar dat zegt me niks. Wij gebruiken nu thuis wel af en toe stevia. Mrs. heeft geprobeerd om daar caramel van te maken... dat lukte niet...
als dat wat is is dat wel heel tofquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:23 schreef CherryLips het volgende:
M'n moeder wil zo'n airfryer voor de verjaardag, geen idee of dat wat is.
Je gebruikt het misschien vaakquote:
Oh, ik las alleen het poepen. Bril he, dan heb je datquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geef je het toe ja? Nou? Hoeveel heb je er?
quote:
Oh stel je voor dat een kind wat zand binnenkrijgt... Ja, dat is wel heel erg.quote:
Was nu in de aanbieding bij de MediaMarkt en ze moet eigenlijk ook nog iets krijgen voor moederdagquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als dat wat is is dat wel heel tof
Mijn vriendin heeft er eentje, werkt volgens mij prima.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:23 schreef CherryLips het volgende:
M'n moeder wil zo'n airfryer voor de verjaardag, geen idee of dat wat is.
Het is wel even experimenteren jaquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Stond laatst een artikel over allerlei zoetstoffen in één of ander vrouwenmagazine van mrs. Maar dat zegt me niks. Wij gebruiken nu thuis wel af en toe stevia. Mrs. heeft geprobeerd om daar caramel van te maken... dat lukte niet...
Niet heel erg neequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:24 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
jij was niet verbaasd neem ik aan?
Gaan ze doodquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh stel je voor dat een kind wat zand binnenkrijgt... Ja, dat is wel heel erg.
Heerlijke rustquote:
Zo snel gaat dat niet... niet kapot te krijgen joh.quote:
Goed voor de weerstandquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:29 schreef Tegan het volgende:
Ja, zandbakken, ballenbakken, buiten spelen, ook maar verbieden.
Moeten we nog wel alles proberen om dat zo ver te krijgen, ipv dingen gaan verbiedenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zo snel gaat dat niet... niet kapot te krijgen joh.
quote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:29 schreef Tegan het volgende:
Ja, zandbakken, ballenbakken, buiten spelen, ook maar verbieden.
hoewel ze wel in staat zijn die indruk te wekken bij ieder willekeurige kleinigheid.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zo snel gaat dat niet... niet kapot te krijgen joh.
Dan heb jij gewoon een jankerdquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:33 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
hoewel ze wel in staat zijn die indruk te wekken bij ieder willekeurige kleinigheid.![]()
't zijn net profvoetballers
no comment.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan heb jij gewoon een jankerd
quote:
Ik ga zo weg, dus ik kan het niet fixenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:40 schreef CherryLips het volgende:
Het gaat over kinderen! Snel! Voor de topic kill!
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:40 schreef CherryLips het volgende:
Boeien, ik ga lunchenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:40 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind alleen de mijne leuk. En dan ook niet altijd.quote:
Ik ben niet begonnenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:42 schreef MissMSX het volgende:
Het is wel een terugkerend thema hier he?
het zit diepquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:42 schreef MissMSX het volgende:
Zou het allemaal opgekropte frustratie zijn?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:42 schreef MissMSX het volgende:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:45 schreef HeatWave het volgende:
van die nummers die om de een of andere reden het bloed onder je nagels vandaan halen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:09 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]Lion in the morning sun
Hou op!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Tap tap tap
NouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Die heb ik een paar keer voorbij horen komen op pinguin, niet vak genoeg om er een hekel aan te krijgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Nee, dat fallen is zo irritant en ze zingt het echt om de 3 sec.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
Ik weet niet welke je bedoeltquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die heb ik een paar keer voorbij horen komen op pinguin, niet vak genoeg om er een hekel aan te krijgen.
quote:
dat heb ik met zo'n liedje van Ilse de Langequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:12 schreef HeatWave het volgende:
Ik word al chagrijnig als die ik hoor. Kutnummer.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:16 schreef CherryLips het volgende:
Erger dan dat deuntje van de V&D kan bijna niet
ja,opzich wel leuk, maar dat ene woordje verpest het voor mij, ja ik weet het, ik spoor nietquote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja,opzich wel leuk, maar dat ene woordje verpest het voor mij, ja ik weet het, ik spoor niet.
Maar ik heb dat met sommige nummers, Paper Planes en Jimmy van M.I.A., echt ik krijg moordneigingen als ik het hoor.
MIA moet dood, keihard doodquote:
*paf paf paf paf paf paf* ?quote:
Hehe, ja ach dat ken ik soms wel, maar nog niet bij dat nummerquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja,opzich wel leuk, maar dat ene woordje verpest het voor mij, ja ik weet het, ik spoor niet.
Maar ik heb dat met sommige nummers, Paper Planes en Jimmy van M.I.A., echt ik krijg moordneigingen als ik het hoor.
Jimmy, baggia....jimmy baggia..jimmy baggia..jimmy baggia..jimmy baggia..jimmy baggia..jimmy baggia..jimmy baggia..jimmy baggia..jimmy baggia..jimmy baggia..jimmy baggia..jimmy baggia..jimmy baggia..jimmy baggia..jimmy baggia (of wat ze ook uitbraaktquote:
Nooitquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:40 schreef stbabylon het volgende:
Laat je even weten wanneer je uitgebitched bent op negervrouwen?
De uitzondering die de regel bevestigdquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:41 schreef HeatWave het volgende:
Oh, "fallen" is een lekker blond wijf.
Lekker het weekend inquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:27 schreef missbehavin het volgende:
Hallelujah! Uitnodigingen voor mijn congres eindelijk af en goedgekeurd naar de drukker.
* missbehavin is best een beetje trots
Ik heb sowieso niet zoveel met zangeressen, dat is waar. Op wat uitzonderingen na hoor.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De uitzondering die de regel bevestigd
Ook de 'ouwetjes'? Van heul vroegah toen zangers en zangeressen nog echt konden zingen?quote:
Mwah, ook niet echtquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ook de 'ouwetjes'? Van heul vroegah toen zangers en zangeressen nog echt konden zingen?
Gooi een muntje opquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:45 schreef stbabylon het volgende:
Moeilijk moeilijk moeilijk. Ga ik morgen naar From Dub Till Dawn in Hedon, of ga ik er niet heen. Lastig.
Nou en of! Heb me de pleuris gewerkt!quote:
Zijn dat negervrouwen?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, ook niet echt. Janis Joplin bijv kotst "parking lot" ook uit als "paaaking lot"
.
Alanis kan ik soms hebben, wat van die gothic bitches... maar verder....
nee, daar ken ik er niet zoveel vanquote:
Dat zijn juist van die lekker mindless klusjes om je geest goed leeg te maken voor het weekendquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou en of! Heb me de pleuris gewerkt!Nu straks het alleen nog ophalen bij de drukker, inpakken en versturen, maar het lastige werk is gedaan.
Je zou niet alleen gaan?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb een beter plan. Ik vraag eerst of een vriend uberhaupt kan morgen.
Big, Black & Beautifulllll!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:40 schreef stbabylon het volgende:
Laat je even weten wanneer je uitgebitched bent op negervrouwen?
Dat maakt het dus lastig. Ik ga wel eens alleen, en er komen een boel mensen die ik ken. Maar ik heb nu niet zo'n zin om alleen te gaan. Dus het wordt zonder zin alleen, of niet, of met een bepaalde vriend.quote:
Ik vind Shirley Bassey zo mooiquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, daar ken ik er niet zoveel van.
Of je moet op die soul meuk doelen. Dat kan ik wel verdragen op bepaalde gelegenheden
.
Hoe groot is de kans dat als je er eenmaal (alleen) bent je het toch wel naar je zin hebt?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat maakt het dus lastig. Ik ga wel eens alleen, en er komen een boel mensen die ik ken. Maar ik heb nu niet zo'n zin om alleen te gaan. Dus het wordt zonder zin alleen, of niet, of met een bepaalde vriend.
Die kan wel zingen hoorquote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die kan wel zingen hoor. Dat is ook niet het probleem, de muziek zelf wel.
And it's all just a little bit of history repeatinnnnggggg.....quote:
Kan ik me iets bij voorstellen jaquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
And it's all just a little bit of history repeatinnnnggggg.....
Ik vind haar niet zo'n hele prettige stem hebben om nara te luisteren. Zo laag en achter in de keel. Moet je van houden. Ik dus niet.
Jaaahaaa, best groot, maar tochquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hoe groot is de kans dat als je er eenmaal (alleen) bent je het toch wel naar je zin hebt?
Aangezien je het hier vroeg zeg ik: gaan!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jaaahaaa, best groot, maar toch
Nu moet ie luisteren ook!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Aangezien je het hier vroeg zeg ik: gaan!
Big Black and Beautiful.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kan ik me iets bij voorstellen ja
Welke negerin doet het wel voor jou?
Dat klinkt me iets te modernquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Big Black and Beautiful.
Ofwel: Lucretia van der Vloot, Rocq-E Harrel en Michelle Davis.
[ afbeelding ]
Ieder zo zijn ding hequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:58 schreef stbabylon het volgende:
*zucht*
Ok...
Valt me trouwens mee dat er niet meer gezeik op komt. Het is niet echt een dub avond. Meer een dubstep avond
zegt mij echt helemaal nietsquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:45 schreef stbabylon het volgende:
Moeilijk moeilijk moeilijk. Ga ik morgen naar From Dub Till Dawn in Hedon, of ga ik er niet heen. Lastig.
Mij boeit het echt niet wat iemand wel of niet leuk vindt. Whatever floats your boat hequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:58 schreef stbabylon het volgende:
*zucht*
Ok...
Valt me trouwens mee dat er niet meer gezeik op komt. Het is niet echt een dub avond. Meer een dubstep avond
Die wou echter alleen even klagen over zich eigen dingenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:05 schreef stbabylon het volgende:
Had het ook niet van jullie verwacht, maar HW is al in zo'n bui...
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:05 schreef stbabylon het volgende:
Had het ook niet van jullie verwacht, maar HW is altijd in zo'n bui...
What did I do?quote:
Dat is niet voldoende voor Godtquote:
Je dubt maar een eind wegquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:05 schreef stbabylon het volgende:
Had het ook niet van jullie verwacht, maar HW is al in zo'n bui...
Hij was ZOOOO tof op LL12quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je dubt maar een eind weg.
Ik heb wat skrillex proberen te luisteren, maar ik hoor er niets anders in dan random geluiden.
Ach, ik vind zelfs dat het er niets te zoeken heeft, zo'n DJ. Maar goed, die discussie hoeft ook weer niet helemaal opnieuw. FOK!-vriendinnetje is er ook al zo weg van, snap het gewoon niet.quote:
That doesn't make me feel specialquote:
Nee, hier voldoet de zuurpruimopmerkingquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, ik vind zelfs dat het er niets te zoeken heeft, zo'n DJ. Maar goed, die discussie hoeft ook weer niet helemaal opnieuw. FOK!-vriendinnetje is er ook al zo weg van, snap het gewoon niet.
jaja MissMSX, kom maar met de oud en fossielopmerkingen.
Ik heb het alleen met jou!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
That doesn't make me feel special
Fossiel.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, ik vind zelfs dat het er niets te zoeken heeft, zo'n DJ. Maar goed, die discussie hoeft ook weer niet helemaal opnieuw. FOK!-vriendinnetje is er ook al zo weg van, snap het gewoon niet.
jaja MissMSX, kom maar met de oud en fossielopmerkingen.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb het alleen met jou!![]()
En Angel
Ook goed, negatieve aandacht is ook aandachtquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, hier voldoet de zuurpruimopmerking
om het te waarderen moet je ook eerst even afstappen van het idee dat het muziek is waar je naar gaat luisterenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je dubt maar een eind weg.
Ik heb wat skrillex proberen te luisteren, maar ik hoor er niets anders in dan random geluiden.
Dansen is voor vrouwenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:41 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
om het te waarderen moet je ook eerst even afstappen van het idee dat het muziek is waar je naar gaat luisteren
You know I love youquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook goed, negatieve aandacht is ook aandacht.
I hope for it everyday my lovequote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:45 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
ah, daarom ging je altijd helemaal los op de fok-meets?
Drank en peer pressurequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:45 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
ah, daarom ging je altijd helemaal los op de fok-meets?
Goede smoes.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Drank en peer pressure. Ik ben soms ook maar een mens
.
Alsof ik me hoef te verantwoordenquote:
Was leuk jaquote:
Nou weten we allemaal wel dat je iets te compenseren hebt hoorquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:19 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]love at first sight
.
De jaren 80 belde...quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:19 schreef HeatWave het volgende:
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou weten we allemaal wel dat je iets te compenseren hebt hoor
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
De jaren 80 belde...Altijd heel mooi gevonden idd, rechte hoeken op een sportautoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
Ach ja, je bent ook maar een kind van je generatie he...quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Altijd heel mooi gevonden idd, rechte hoeken op een sportauto.
Uiteraardquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ach ja, je bent ook maar een kind van je generatie he...
Meteen weer uitgezet, ik dreigde vrijwel direct in slaap te vallenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:23 schreef MissMSX het volgende:
Ik heb maar weer een deuntje Takkyu opgezet. Veul beter
Het hangt er heel erg vanaf wel deuntje je opzetquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Meteen weer uitgezet, ik dreigde vrijwel direct in slaap te vallen
Hmpf, hoekige raket op wielen. Net zo lelijk.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:19 schreef HeatWave het volgende:
.
Even door een live optreden op Mayday 2011 gezapt en een los nummer. Klonk wat minimal.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het hangt er heel erg vanaf wel deuntje je opzet
Ah ja, live is niet zijn sterkste kantquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Even door een live optreden op Mayday 2011 gezapt en een los nummer. Klonk wat minimal.
Mannenauto, duidelijkquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmpf, hoekige raket op wielen. Net zo lelijk.
Ik denk hetquote:
Zal ik eens opzoekenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:42 schreef stbabylon het volgende:
Klinkt een beetje als chiptunes. De hardere/snellere nummers daarvan kan ik wel waarderen.
Hmmmm, is lastig zoeken. Heb je iets concreets in gedachten?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:42 schreef stbabylon het volgende:
Klinkt een beetje als chiptunes. De hardere/snellere nummers daarvan kan ik wel waarderen.
Kan nou niet uitgebreid luisteren/kijken ivm werk, maar zal vanavond eens kijken.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zal ik eens opzoeken
Deze vind ik ook geniaal. Maar misschien is het vooral het clippie erbij
Ach, ik snap wel waarom mensen het niet mooi vinden, maar ik vond de countach vroeger echt om van te kwijlen, ook bijv de oude Lancia Delta Integrale was een hoeking kreng, maar zo stoer.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk het. Ik zou 'm niet willen.
Doe mijn maar een Aston. Of de nieuwe Ferrari, die is wel gaaf, lijkt een beetje op een Porsche. Misschien daarom
.
Ik ga daarvoor naar di.fm en dan chiptunesquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hmmmm, is lastig zoeken. Heb je iets concreets in gedachten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |