Mwoa, bedacht het me net dat ik dat wel vanavond eens kon gaan bekijken in de winkel, als ik toch in het winkelcentrum ben. Ik weet dat er een paar jaar geleden opeens zo'n run op brillen was omdat het uit de meeste pakketten ging.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:35 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat ligt een beetje aan je zorgverzekering he. Of kun je de voorwaarden niet lezen zonder bril?
Succes met je eigen first world problemsquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik vind het echt bizar dat je zo'n plaat voor je kop kunt hebben wat betreft je eigen gedrag.. je hebt wel meer onzin verklaart in die discussie
maar goed ik voel me verder niet geroepen om je van die plaat af te helpen dus zoek het verder maar lekker uit
Uit het basispakket is veel gehaald, maar in aanvullende pakketten zit nog wel. Vaak is het een standaard bedrag van 100 of 200 euro per zoveel jaar.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mwoa, bedacht het me net dat ik dat wel vanavond eens kon gaan bekijken in de winkel, als ik toch in het winkelcentrum ben. Ik weet dat er een paar jaar geleden opeens zo'n run op brillen was omdat het uit de meeste pakketten ging.
Wat?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:34 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vergeef het je. Zo ben ik.
Wat heeft je nichtje een lekkere luipaardprinterige naam gekregen trouwens.
Ik heb dit jaar een bril genomen. Was in totaal 359,- waarvan ik 260 vergoed kreeg. Ik ben 'gewoon' aanvullend verzekerd.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mwoa, bedacht het me net dat ik dat wel vanavond eens kon gaan bekijken in de winkel, als ik toch in het winkelcentrum ben. Ik weet dat er een paar jaar geleden opeens zo'n run op brillen was omdat het uit de meeste pakketten ging.
Moeten we weer?quote:
Kayleighquote:
eens per maand of zo vul ik die schijf opnieuw, ook wat filmpjes en zoquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ik kijk enkel via laptop, teveel edoe om het op de tv te kijken
Oopsquote:
quote:
oiquote:
Dat doe ik altijd (zo tussendoor als er niets is) met opnames van tv, gewoon van die simpele quizjes of zoals Masterchef. Simpel tussendoor, maar wel vermaakquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
eens per maand of zo vul ik die schijf opnieuw, ook wat filmpjes en zo
en als ik dan zit te zappen en er is niks op zap ik door naar die schijf. Echt heerlijk vind ik het
Masterchef is altijd wel leuk. In de Australische versie zijn ze zo aardig en constructief bezigquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat doe ik altijd (zo tussendoor als er niets is) met opnames van tv, gewoon van die simpele quizjes of zoals Masterchef. Simpel tussendoor, maar wel vermaak
klopt, de nederlandse versie of die topchef gedoe vind ik ook niets. Daarbij zijn de NL chefs ook slechtquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:43 schreef Pheno het volgende:
Masterchef is altijd wel leuk. In de Australische versie zijn ze zo aardig en constructief bezigDe Britse variant is me te afzeikend, geen opbouwende kritieken en eigenlijk zoeken ze in elk gerecht iets om af te branden.
Ja nou, kinderenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
klopt, de nederlandse versie of die topchef gedoe vind ik ook niets. Daarbij zijn de NL chefs ook slecht
Die australische versie vind ik gaafDie jury is gewoon kewl en lief
Maar verder ook eerlijk als ze het niets vinden. De mensen zijn aardig tegen elkaar en je ziet een groepsgevoel. Daarbij zijn de opdrachten ook leuk en afwisselend.
De britse versie is idd niets, starre figuren, enkel afzeiken enzo ja.
De kids australian versie is opzich ook wel oke, die luitjes zijn goedMaar tja.. kinderen
Redelijk ernstig jaquote:
Dezelfde presentatoren, dus dat zit wel goed. En die kinderen koken dingen waar ik nog nooit van gehoord heb. Wel een van de weinige kindershows die ik kan hebben. The Voice Kids of zo, of al die andere meuk is me te kids want "oh schattig, een kind doet mee"quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:45 schreef Cue_ het volgende:
De kids australian versie is opzich ook wel oke, die luitjes zijn goedMaar tja.. kinderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |