idd goed ideequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 07:24 schreef Cobra4 het volgende:
Eindelijk! http://www.telegraaf.nl/b(...)den_hetzelfde__.html
Nu nog uitvoeren....
werken vandaag?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 07:45 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik heb echt heel erg geen zin vanmorgen![]()
Bijna weekend.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 07:45 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik heb echt heel erg geen zin vanmorgen![]()
* Pakt de popcorn weerquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:00 schreef iamredleader het volgende:
Zo, even natrillen. Net een behoorlijk pissige mail gestuurd naar de assurantien-tussenpersoon van de mensen die mijn auto in juli hebben beschadigd. Ik had gisteren op advies van mijn verzekeringsmaatschappij een mail gestuurd aan mevrouw, met het verzoek of we samen het schadeformulier kunnen invullen. Zij stuurde de mail door naar haar tussenpersoon, die mij in een nogal kort en bot mailtje antwoordde dat hun client geen schade bekend is.
Ja, zo lust ik je rauwheb duidelijk aangegeven dat ze kunnen meewerken, of dat ik alsnog de aangifte bij de politie ga doorzetten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
En nu krijg jij een zaak aan je broek wegens bedreiging en smaad?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:00 schreef iamredleader het volgende:
Zo, even natrillen. Net een behoorlijk pissige mail gestuurd naar de assurantien-tussenpersoon van de mensen die mijn auto in juli hebben beschadigd. Ik had gisteren op advies van mijn verzekeringsmaatschappij een mail gestuurd aan mevrouw, met het verzoek of we samen het schadeformulier kunnen invullen. Zij stuurde de mail door naar haar tussenpersoon, die mij in een nogal kort en bot mailtje antwoordde dat hun client geen schade bekend is.
Ja, zo lust ik je rauwheb duidelijk aangegeven dat ze kunnen meewerken, of dat ik alsnog de aangifte bij de politie ga doorzetten.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:03 schreef Cobra4 het volgende:
* Pakt de popcorn weerDoe maar vanavond, als ik klaar ben met klussen bij m'n broer. Dan lust ik wel popcorn en een biertjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lijkt me sterk. Ben wel "netjes" gebleven, doch zeer duidelijk. Ik ben niet gediend van dit soort gedrag, eerst netjes te woord staan, aangeven dat ze het keurig via de verzekering willen spelen, en dan nu opeens die keutel intrekken? Prima, hun keus. Hun probleem.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:05 schreef MadMaster het volgende:
En nu krijg jij een zaak aan je broek wegens bedreiging en smaad?
Succes!!
O, ze hadden al schuld bekend?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:07 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Ben wel "netjes" gebleven, doch zeer duidelijk. Ik ben niet gediend van dit soort gedrag, eerst netjes te woord staan, aangeven dat ze het keurig via de verzekering willen spelen, en dan nu opeens die keutel intrekken? Prima, hun keus. Hun probleem.
Impliciet door in een persoonlijk gesprek al aan te geven dat meneer wel eens een kleine schade heeft, daarnaast een auto die vol met krassen, deuken en andere schade(tje)s zit, foto's van hun en mijn schade, de hoogte van de schade die exact overeenkomt, een zwarte auto met rode lakstrepen op de bumper (ik heb dus een rode auto), bevestiging van de apotheek dat de betreffende auto daar die dag stond en er heel regelmatig staat, alles bij elkaar wel ZEER impliciete erkenning van schuld. Maar niet op papier. En dat zou fijn zijn voor de verzekeringsmaatschappij, want dan zijn we snel klaar.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:09 schreef MadMaster het volgende:
O, ze hadden al schuld bekend?
Heb je foto's e.d. van hun auto met aantoonbare schade door de aanrijding met jouw auto?
Tsja, financiėle instellingen...quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Altijd mooi om te zien. Financiele bedrijven die eest iedereeen belazeren en vervolgens een beetje zielig gaan doen dat men er maar over blijft zeuren..
Willen ze het gewoon niet snappen of menen ze echt dat hen onrecht aangedaan wordt?
Aegon wil streep onder woekerpolis
Zie hierboven. Vooral topmannenquote:
Ik wist helemaal niet dat er een dader bekend was?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:00 schreef iamredleader het volgende:
Case solved, zou ik zeggen...quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:15 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Impliciet door in een persoonlijk gesprek al aan te geven dat meneer wel eens een kleine schade heeft, daarnaast een auto die vol met krassen, deuken en andere schade(tje)s zit, foto's van hun en mijn schade, de hoogte van de schade die exact overeenkomt, een zwarte auto met rode lakstrepen op de bumper (ik heb dus een rode auto), bevestiging van de apotheek dat de betreffende auto daar die dag stond en er heel regelmatig staat, alles bij elkaar wel ZEER impliciete erkenning van schuld. Maar niet op papier. En dat zou fijn zijn voor de verzekeringsmaatschappij, want dan zijn we snel klaar.
En ja, ik heb heel wat foto's gemaakt
Ik zie nergens iets staan van bedreiging of smaadquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En nu krijg jij een zaak aan je broek wegens bedreiging en smaad?
Succes!!
Mjah, enig zoek- en speurwerk, en meewerking van de apotheek, en de auto stond voor de deur. Heb er wel wat tijd in moeten steken, maar soms is het geluk met de dommen, zoals dat dan heetquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:21 schreef Nembrionic het volgende:
Ik wist helemaal niet dat er een dader bekend was?
Dat had ik ook gemist, mooi dat er toch wat uit lijkt te komenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
CSI Amstelveen...quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:24 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Mjah, enig zoek- en speurwerk, en meewerking van de apotheek, en de auto stond voor de deur. Heb er wel wat tijd in moeten steken, maar soms is het geluk met de dommen, zoals dat dan heet
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zie nergens iets staan van bedreiging of smaad
Valse beschuldiging = smaadquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:00 schreef iamredleader het volgende:
Zij stuurde de mail door naar haar tussenpersoon, die mij in een nogal kort en bot mailtje antwoordde dat hun client geen schade bekend is.
Duidelijke bedreiging...quote:Ja, zo lust ik je rauwheb duidelijk aangegeven dat ze kunnen meewerken, of dat ik alsnog de aangifte bij de politie ga doorzetten.
Ik zie geen valse beschuldiging. Ik zie iemand die ontkentquote:
Dat is geen bedreiging.quote:Duidelijke bedreiging...
Vanuit de andere partij gezien natuurlijk wel...quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zie geen valse beschuldiging. Ik zie iemand die ontkent
[..]
Dat is geen bedreiging.
Mijn opmerkingen moet je dan ook niet zo heel serieus nemen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:55 schreef iamredleader het volgende:
Ja, zo kun je het altijd wel draaien naar een vorm van bedreiging
Ik ook niet. Goed speurwerk!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
*hap*quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:57 schreef MadMaster het volgende:
Mijn opmerkingen moet je dan ook niet zo heel serieus nemen.
Een vrouw.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:31 schreef MadMaster het volgende:
Ben nu wel benieuwd wat voor type de dader is...
Borrel nadien en toen met de hele groep naar zijn studentenhuis om soep, broodjes en kroketten te etenquote:
Ha! Ik ben lekker vrij vandaag en ben pas een half uur wakkerquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 04:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ga tukken, want ik moet me morgen alweer vroeg verkneukelen om mensen die aan het werk moeten terwijl ik nog in bed lig (:W MM, IARL, Ets, Oof, LB, Diaan, Mark, Nem, B. en Jojo). Bewaak jij de boel, Semtex?
Ik dacht dat de dader onbekend wasquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:00 schreef iamredleader het volgende:
Ahquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:24 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Mjah, enig zoek- en speurwerk, en meewerking van de apotheek, en de auto stond voor de deur. Heb er wel wat tijd in moeten steken, maar soms is het geluk met de dommen, zoals dat dan heet
En kennelijk is hij ook zwaar dementerend, aangezien hij zich niets meer van het voorval weet te herinneren...quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:33 schreef iamredleader het volgende:
Een oude man. Ergens in de 80. En afgaande op al de schades op zijn auto, iemand die niet meer mag autorijden
Inmiddels wel bekend, maar hij heeft nog niet bekend.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:40 schreef B.ertha het volgende:
Ik dacht dat de dader onbekend was
[..]
Ah
Dit zal hij zich na afloop nog lang heugen/herinnerenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:43 schreef MadMaster het volgende:
En kennelijk is hij ook zwaar dementerend, aangezien hij zich niets meer van het voorval weet te herinneren...
Tja..meewerken is schuld bekennenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:21 schreef iamredleader het volgende:
Berichtje terug van de tussenpersoon
Ze willen niet meewerken
Jammer, dat wordt een bezoekje aan het politiebureau
Ik had al het gevoel dat ik iemand was vergeten, maar op dat tijdstip was een uitputtende lijst voor mij geen prioriteitquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 06:15 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
En ik dan?
Moguh
Wat een kutweer, zal wel file opleveren zo....
Ik zit nog lekker thusiquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:52 schreef Etcetera het volgende:
H_T, succes in de stad. Het is nat en volgens wordt het eerst niet meer droog
Dat hebben ze goed gezien. Maar ja, het alternatief is dus enerzijds alsnog aansprakelijk stellen met al het bewijsmateriaal wat ik heb, daarnaast het traject via de politie wat in het ergste geval behoorlijk naar zou kunnen uitpakken voor de tegenpartij. Natuurlijk kan het ook met een sisser aflopen, als de verzekering er niet uitkomt en de politie de zaak laat rusten, in dat geval kan ik altijd nog kijken wat zijn velgen op marktplaats waard zijnquote:
Het is nog maar hopen dat de politie de aangifte nog op wil nemen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:31 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dat hebben ze goed gezien. Maar ja, het alternatief is dus enerzijds alsnog aansprakelijk stellen met al het bewijsmateriaal wat ik heb, daarnaast het traject via de politie wat in het ergste geval behoorlijk naar zou kunnen uitpakken voor de tegenpartij. Natuurlijk kan het ook met een sisser aflopen, als de verzekering er niet uitkomt en de politie de zaak laat rusten, in dat geval kan ik altijd nog kijken wat zijn velgen op marktplaats waard zijn
Ik denk dat ze wel zullen meewerken. Op de dag van het ongeluk had ik al aangifte gedaan, alleen had ik toen geen tegenpartij. Inmiddels wel, dus met onderzoek en dossiervorming wil ik dat ze nu verder doorpakken.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:45 schreef Nembrionic het volgende:
Het is nog maar hopen dat de politie de aangifte nog op wil nemen.
Voor je het weet zit de tegenpartij met een camera in de aanslag klaar...quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:59 schreef iamredleader het volgende:
[..]
... Maar dat zal ik eerst aan de politie vragen, alvorens met een mesje aan andermans auto te gaan zitten
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:51 schreef Mark het volgende:
Soms kun je dingen ook te goed doen....
Gisteren was de postbode aan de deur, heeft 2 pakketjes afgegeven bij de buren. Wat zat erbij? Mijn harde schijf..... Had op de achterkant het verzendadres gezet, dat hebben diedus maar gebombardeerd tot afleveradres.
Net dus maar opnieuw bij het postkantoor afgegeven, met mijn adres doorgehaald
Dat had ik een paar weken geleden ook.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:51 schreef Mark het volgende:
Gisteren was de postbode aan de deur, heeft 2 pakketjes afgegeven bij de buren. Wat zat erbij? Mijn harde schijf..... Had op de achterkant het verzendadres gezet, dat hebben diedus maar gebombardeerd tot afleveradres.
Wat een faal van die luiquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:51 schreef Mark het volgende:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:00 schreef Soempie het volgende:
Dat had ik een paar weken geleden ook.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
is het een voor of achterbank?
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:03 schreef iamredleader het volgende:
[..]hoezo had jij Mark zijn adres op jouw hardeschijf gezet?
Jullie komen wel in aanmerking of niet?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Medewerkers bij TNT worden tegenwoordig niet meer aangenomen op denkvermogen. Goedkoop is de eneige relevante parameter
Ik werk voor een financiėle instelling. Zie de vorige pagina hoe men over deze mensen denktquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:04 schreef Soempie het volgende:
Jullie komen wel in aanmerking of niet?
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:05 schreef Nembrionic het volgende:
OMFG...zit ik net "Seconds from disaster" te kijken...ging over de Bijlmerramp. Zie ik tussen de end credits ineens een naam staan. Iemand die eraan meewerkte heet dus gewoon Fishdick
Ik ben aan het kijken of ik de end credits ergens kan vindenquote:
Hoax, pics or it didn't happenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:05 schreef Nembrionic het volgende:
OMFG...zit ik net "Seconds from disaster" te kijken...ging over de Bijlmerramp. Zie ik tussen de end credits ineens een naam staan. Iemand die eraan meewerkte heet dus gewoon Fishdick
Bedoelen ze er niet een naam van een band/ nummer of iets dergelijks mee?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ben aan het kijken of ik de end credits ergens kan vinden
Nee. Er stond een beroep, voornaam en als achternaam Fishdickquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:08 schreef Soempie het volgende:
[..]
Bedoelen ze er niet een naam van een band/ nummer of iets dergelijks mee?
Men denkt daar niet over als zijnde mensenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:04 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik werk voor een financiėle instelling. Zie de vorige pagina hoe men over deze mensen denkt
Lullig.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee. Er stond een beroep, voornaam en als achternaam Fishdick
klopt, ik ben blondquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jullie komen wel in aanmerking of niet?
Dat is weer waarquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:29 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
we hebben de slechte grappen gisteren al gehad...
Drukte op het werk! maar dat is ook wel lekkerquote:
Volgens mij doen dit soort mensen dit inderdaad heel bewust, om het setje compleet te maken...quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:51 schreef Soempie het volgende:
Ze heeft wel oog voor detail, met die gele slippers erbij.
Gemiste kans...quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:54 schreef Soempie het volgende:
Ze mist alleen de pet.
[ afbeelding ]
Niet alleen vrijmibo's hoorquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:45 schreef Mark het volgende:
![]()
Heb altijd zo'n hekel aan vrijmibo's waar iedereen vrolijk met alcohol op in de auto stapt
Oeh, Eftelingquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor veel van de attracties zal het geen probleem zijnquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:52 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
In hoeverre mag je eigenlijk in de attracties? Of geldt er pas een beperking wanneer de baarmoeder echt boven het schaambeen uitkomt?
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:52 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Oeh, Efteling, daar ben ik al even niet meer geweest. Zwaai je even als je vanuit de Pagode die hele hoge flat in Tilburg ziet staan? (een heel klein beetje ten westen van de flat zwaaien
)
In hoeverre mag je eigenlijk in de attracties? Of geldt er pas een beperking wanneer de baarmoeder echt boven het schaambeen uitkomt?Dat op iedereen reageren is wel opvallend in OUD he.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik was daar nooit zo goed in.
De nieuwe bank is er. En we krijgen een nieuwe auto.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:47 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat op iedereen reageren is wel opvallend in OUD he.Ik was daar nooit zo goed in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat valt best mee, ze hadden ook een Pontiac Aztek kunnen leverenquote:
* _Ophelia_ kijkt naar benedenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:18 schreef LadyBlack het volgende:
En ik ga denk ik samen met mijn 7 mnd zwangere schoonzus naar de rest zwaaienDie past sowieso niet meer in de veiligheidsbeugels denk ik
Ik vind hem leuk. En hij schijnt goed te rijden. Ik wil wel een fiesta denk ik, maar ik geloof dat er eerst gekeken wordt of het bedrijf nog een auto 'over' heeft, dus ik ben benieuwd.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:47 schreef Wiebelkont het volgende:
Op verzoek van Soemp:
[ afbeelding ]
Ik doe geen fiscale uitspraken meer...quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:47 schreef TradeMarkie het volgende:
Stel, ik krijg nu een auto van m'n werk. Alsik er dan nog dit jaar privé in ga rijden, moet ik zeker over het hele jaar de bijtelling betalen?
Van mij mag je, als ze je daarna weer corrigeren kom ik uiteindelijk wel aan mijn antwoordquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik doe geen fiscale uitspraken meer...
Ik heb geen idee in deze, betaal zelf mijn auto...quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:06 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Van mij mag je, als ze je daarna weer corrigeren kom ik uiteindelijk wel aan mijn antwoord
Als je de auto al eerder in het jaar gekregen hebt (en alleen zakelijk reed) en nu plots besluit prive te gaan rijden, dan wel.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:47 schreef TradeMarkie het volgende:
Stel, ik krijg nu een auto van m'n werk. Alsik er dan nog dit jaar privé in ga rijden, moet ik zeker over het hele jaar de bijtelling betalen?
Ik heb nu nog niks, dus dat is een meevaller dan.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:21 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Als je de auto al eerder in het jaar gekregen hebt (en alleen zakelijk reed) en nu plots besluit prive te gaan rijden, dan wel.
Krijg je de auto en besluit je direct vanaf de start van je contract ook privé te rijden (ongeacht wanneer in het jaar het contract ingaat), dan niet.
En ja, het is een focus, die sturen altijd geweldig.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:51 schreef _Ophelia_ het volgende:
Een nieuwe voor- achter- en binnenbank, toe maar![]()
Pics van de binnenbank!
Geen idee wat ik mooi vind in die prijsklasse. Ik vind de neus lelijk.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoezo lelijk?
Of: Wat vind je wel mooi in deze prijsklasse?
misschien kan Schumacher daar nog wat aan doenquote:[b]Op vrijdag 31 augustus 2012 21:58 schreef Soempie het volgende:
Geen idee wat ik mooi vind in die prijsklasse. Ik vind de neus lelijk.
Achterkant beter?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:58 schreef Soempie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nu nog gordijnen.
[..]
Geen idee wat ik mooi vind in die prijsklasse. Ik vind de neus lelijk.
De auto die alle andere auto's mooi maakt!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:05 schreef Soempie het volgende:
Hij is wel een stuk mooier dan de auto's die Tim post.![]()
Welke auto heeft Dirkh ook alweer?
Multipla toch?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:05 schreef Soempie het volgende:
Hij is wel een stuk mooier dan de auto's die Tim post.![]()
Welke auto heeft Dirkh ook alweer?
*Ahem*quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met z'n drieėn voorin zitten is ook helemaal niks...
Daar zitten er toch echt twee achterquote:
Ik vind de nieuwe Audi TT ook een van de meest foeilelijke sportauto's die je kunt vinden, maar ik zei toch geen nee toen ik er een dagje mee op stap mocht, want auto's bouwen kunnen ze in Duitsland welquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is dat een 3-zitter?
Whatever, ik vind dit ook geen mooie auto...
Miezemuizerdquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:14 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Daar zitten er toch echt twee achter
Dat woord heb je van mij.quote:
Hier noemen we dat een miezemauzerquote:
Ik heb het van Annie MG Schmidt: miesmuizer. Heb Wiebel een aantal keer zo genoemd de laatste tijd.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:23 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Hier noemen we dat een miezemauzer
Ik dacht dat het streektaal wasquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb het van Annie MG Schmidt: miesmuizer. Heb Wiebel een aantal keer zo genoemd de laatste tijd.
En vervolgens had Soemp nog nooit van de voddeman gehoord!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:26 schreef Soempie het volgende:
Wat is een miesmuizer?’ vroeg hij.
‘Weet u niet wat miesmuizers zijn? Miesmuizers zijn ontevreden mensen die altijd klagen en mopperen en zeuren en jengelen en drenzen en brommen en vloeken en jammeren.’
‘Zo,’ zei de schillenman. ‘En zijn er veel van die miesmuizers in de stad?’
‘Veel?’ zei de mevrouw. ‘Wat heet veel? Duizenden, tienduizenden, luister maar eens goed.’
De schillenman luisterde goed. En wat hoorde hij om zich heen? Het klagen en brommen van de miesmuizers. Grote miesmuizers en kleine miesmuizers. Vader-miesmuizers, moeder-miesmuizers en kindermiesmuizers. Gejammer en gedrens. Gezeur en gejengel. Ja, wie goed luistert, hoort de miesmuizers. Ze willen:
niet naar school,
niet naar kantoor,
een ander leven,
meer snipperdagen,
elke week naar de Rivičra,
geen andijvie,
weer een nieuwe auto
en nog honderd dingen niet en honderd dingen wel.
Dank uquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:26 schreef Soempie het volgende:
Wat is een miesmuizer?’ vroeg hij.
‘Weet u niet wat miesmuizers zijn? Miesmuizers zijn ontevreden mensen die altijd klagen en mopperen en zeuren en jengelen en drenzen en brommen en vloeken en jammeren.’
‘Zo,’ zei de schillenman. ‘En zijn er veel van die miesmuizers in de stad?’
‘Veel?’ zei de mevrouw. ‘Wat heet veel? Duizenden, tienduizenden, luister maar eens goed.’
De schillenman luisterde goed. En wat hoorde hij om zich heen? Het klagen en brommen van de miesmuizers. Grote miesmuizers en kleine miesmuizers. Vader-miesmuizers, moeder-miesmuizers en kindermiesmuizers. Gejammer en gedrens. Gezeur en gejengel. Ja, wie goed luistert, hoort de miesmuizers. Ze willen:
niet naar school,
niet naar kantoor,
een ander leven,
meer snipperdagen,
elke week naar de Rivičra,
geen andijvie,
weer een nieuwe auto
en nog honderd dingen niet en honderd dingen wel.
Sorry. Vind het een leuk stukje.quote:
ECHT met drie naast elkaar zit je in deze:quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:18 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Ik vind de nieuwe Audi TT ook een van de meest foeilelijke sportauto's die je kunt vinden, maar ik zei toch geen nee toen ik er een dagje mee op stap mocht, want auto's bouwen kunnen ze in Duitsland wel.
Dit is een MClaren F1, o.a. de voormalige auto van Rowan Atkinson (onlangs in de prak gereden na de uitzending bij Top Gear). Kost een miljoen en hield lang het record dat de Bugatti Veyron brak.
Je moet ervan houden, granted, maar een bijzonder stukje techniek.
[..]
Miezemuizerd.
Schuin wil ik je geven, maar een achterbank heeft dat ding toch echt niet!
Ik was ook serieus, maar smileys en iPad werken niet zo goed, dus dat kwam niet over denk ik.quote:
Groot gelijk.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:28 schreef TradeMarkie het volgende:
Maar nu trek ik me terug uit deze vete
Een Matra!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:29 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
ECHT met drie naast elkaar zit je in deze:
[ afbeelding ]
Wel wat minder snel dan die McLaren.
De Honda CR-V kan ook nogquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:29 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
ECHT met drie naast elkaar zit je in deze:
[ afbeelding ]
Wel wat minder snel dan die McLaren.
Een wijk verderop staat er regelmatig een geparkeerd. Als ik daar langs fiets kijk ik altijd even extra goedquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:36 schreef Wiebelkont het volgende:
Ik was deze week 2 dagen in Manchester voor werk, en toen we in de bus terug naar het vliegveld zaten (heel vreemd, zo aan de linkerkant van de snelweg) kwam er eventjes zo eentje voorbij blazen:
[ afbeelding ]
En geloof me, dat klinkt echt heel wreed.
De auto op de foto is een schaalmodel van een Matra Bagheera. De opvolger, de Matra Murena, was ook een driezitter, maar minder karakteristiek.quote:
Met een klassieker kun je me ook blij maken. Heb zelf een aantal jaren in een Ciroėn DS gereden.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:29 schreef MadMaster het volgende:
Ik kan echt niet geilen op een auto, het doet me helemaal niks.
Of het moet een mooie oldtimer zijn of zo...
Ah, een Amazone! Ook erg leuk. En, mits je jaarkilometrage niet al te groot is, ook geschikt voor dagelijks gebruik.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:48 schreef Cobra4 het volgende:
Ik wil deze wel hebben.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:56 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Ah, een Amazone! Ook erg leuk. En, mits je jaarkilometrage niet al te groot is, ook geschikt voor dagelijks gebruik.
Ik heb er ooit wel eens in gereden: in de jaren '80 had iemand bij mij in de laan er een. Rijdt leuk, het heeft karakter.quote:Op zaterdag 1 september 2012 00:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Als ik een Amazon zie rijden begint het wel een beetje te kriebelen.
Ik zou een TVR wel leuk vindenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:36 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Met een klassieker kun je me ook blij maken. Heb zelf een aantal jaren in een Ciroėn DS gereden.
Qua TVR zie ik liever een klassieke 3000M. Morgan is inderdaad altijd goed, bij voorkeur een +8.quote:Op zaterdag 1 september 2012 00:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik zou een TVR wel leuk vinden. Bij voorkeur een Sagaris. Of een Morgan, daarbij ben ik minder kieskeurig qua model
Nee, jammer genoeg niet. Ik vind het mooie auto's, en het zijn van die wagens waarmee je iemand anders zijn/haar dag nét even iets beter kan makenquote:Op zaterdag 1 september 2012 00:45 schreef Nico_S. het volgende:
Heb je overigens wel eens in een Morgan gereden? Ik wel. Het is waarschijnlijk de meest oncomfortabele auto ooit gebouwd. De vering is werkelijk ongelofelijk stug. Het verhaal gaat dat, als je met een Morgan over een muntstuk rijdt, je kunt voelen of kop of munt boven ligt. Ik geloof het.
Het exemplaar waar ik een stukje in heb gereden was een +8 ex-fabrieksracer. Dat ding ging ongelofelijk hard, maar de vullingen rammelen uit je kiezen.quote:Op zaterdag 1 september 2012 00:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nee, jammer genoeg niet. Ik vind het mooie auto's, en het zijn van die wagens waarmee je iemand anders zijn/haar dag nét even iets beter kan maken
Raceauto's zijn ook niet bedoeld om comfortabel te zijn, maar om snel te gaan. En een kneiterharde vering kan daar bij helpenquote:Op zaterdag 1 september 2012 01:02 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Het exemplaar waar ik een stukje in heb gereden was een +8 ex-fabrieksracer. Dat ding ging ongelofelijk hard, maar de vullingen rammelen uit je kiezen.
Klopt, maar bij een Morgan is de vering altijd vreselijk hard.quote:Op zaterdag 1 september 2012 01:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Raceauto's zijn ook niet bedoeld om comfortabel te zijn, maar om snel te gaan. En een kneiterharde vering kan daar bij helpen
Wat voor Lamborghini? Voor een klassieke 400GT is lichtblauw nog niet eens zo slecht.quote:Op zaterdag 1 september 2012 01:04 schreef Mark het volgende:
Werd afgelopen week voorbijgereden door een Lamborghini. Was het een lichtblauwe![]()
Koop je gvd voor een ettelijke tonnen een auto, is het een lichtblauwe!![]()
quote:
Gezien.quote:
- Wilde sowieso een vogel, want ze vliegenquote:
Nee.quote:Op zaterdag 1 september 2012 03:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
- Wilde sowieso een vogel, want ze vliegen
- Zwaluw is sowieso mooi
- Een zwaluw werd gezien als symbool om zeelieden veilig thuis te brengen. Ik ben dan wel geen zeeman, maar wel ver van huis
- Een zwaluw is de brenger van de lente. Mooie quote uit het toneelstuk 'het geheugen van water' wat ik me heel persoonlijk aantrok 'Mijn hele leven is het al winter. Sneeuwstormen, donker om drie uur...' ik kan wel wat lente gebruiken
- Zwaluw is een symbool van liefde en loyaliteit; de zwaluw kiest een partner voor het leven. Vind ik mooi. Also sowieso een geluksbrenger.
Goed gekeurd?
Ik luister nooit naar de freaknacht eigenlijk. Dan slaap ik al lang.quote:Op zaterdag 1 september 2012 01:20 schreef Cobra4 het volgende:
Diaan: Deze nacht de laatste freaknacht met Gerard Ekdom.
Ik mag morgen ook weer, om twaalf uur. En daarna on kwart over acht nog tennissen. En zometeen m'n eerste echte tenniswedstrijdquote:Op zaterdag 1 september 2012 08:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik luister nooit naar de freaknacht eigenlijk. Dan slaap ik al lang.![]()
GoedemorgenZo weer naar het voetbalveld!
Ik heb het gewoon niet zo op inkt op je lichaam, niks persoonlijks : Pquote:
Let ook op de subtiele 'je' in plaats van 'een'.quote:Op zaterdag 1 september 2012 08:48 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik heb het gewoon niet zo op inkt op je lichaam, niks persoonlijks : P
Oh, die hype heb ik dan tot nog toe gemist geloof ikquote:Op zaterdag 1 september 2012 09:20 schreef MaJo het volgende:
Ik vind hem wel mooi PSalleen een beetje jammer dat iedereen op het moment zwaluwen neemt, het is een beetje het sterretje van een paar jaar terug aan het worden
Onder het motto '1 zwaluw maakt nog geen zomer'quote:Op zaterdag 1 september 2012 09:20 schreef MaJo het volgende:
Ik vind hem wel mooi PSalleen een beetje jammer dat iedereen op het moment zwaluwen neemt, het is een beetje het sterretje van een paar jaar terug aan het worden
Het sterretje is eigenlijk een tussenhype. Zwaluwen worden al veeeeel langer gedaanquote:Op zaterdag 1 september 2012 09:20 schreef MaJo het volgende:
Maar de betekenissen die worden gegeven zijn vaak zo leeg en cliché.quote:Op zaterdag 1 september 2012 10:22 schreef B.ertha het volgende:
Ik ben trouwens alleen voor tatoeages als ze een betekenis hebben en dan nog alleen van beschaafd formaat.
Tribals
nou, dan geef ik je een voorbeeld: namen van overleden geliefdenquote:Op zaterdag 1 september 2012 10:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar de betekenissen die worden gegeven zijn vaak zo leeg en cliché.
Tribels vind ik ook afgrijslijk.
Ben ik dan de enige die geen Facebook heeft?quote:Op zaterdag 1 september 2012 10:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
de wonderen zijn de wereld nog niet uit
Soemp ook niet (meer) toch?quote:Op zaterdag 1 september 2012 11:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ben ik dan de enige die geen Facebook heeft?
Oh ja! Soemp, zullen we een Facebook-groep beginnen omdat we geen Facebook hebben?quote:
Zelfs ik heb Facebook.quote:Op zaterdag 1 september 2012 11:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Voor mezelf vind ik het niet zo nodig, maar ik hoor regelmatig dat er wat leuks wordt georganiseerd en dat de uitnodiging dan op FB wordt gezet. Die mis ik steeds, dus dat zou voor mij de voornaamste reden zijn om een account te nemenquote:Op zaterdag 1 september 2012 11:51 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Zelfs ik heb Facebook.![]()
Had ik zonder mijn cafe niet gehad trouwens
Ik heb het puur voor mijn cafe, geen persoonlijke FB. Maar als ik een feestje organiseer dan gooi ik dat op FB en dan weten meteen een paar honderd mensen het.quote:Op zaterdag 1 september 2012 11:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Voor mezelf vind ik het niet zo nodig, maar ik hoor regelmatig dat er wat leuks wordt georganiseerd en dat de uitnodiging dan op FB wordt gezet. Die mis ik steeds, dus dat zou voor mij de voornaamste reden zijn om een account te nemen
ik ookquote:Op zaterdag 1 september 2012 09:39 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Oh, die hype heb ik dan tot nog toe gemist geloof ik
daar valt mijne dan toch onder?quote:Op zaterdag 1 september 2012 10:22 schreef B.ertha het volgende:
Ik ben trouwens alleen voor tatoeages als ze een betekenis hebben en dan nog alleen van beschaafd formaat.
Tribals
Nou mijn redenen zijn cliché misschien maar daarom niet minder significant...quote:Op zaterdag 1 september 2012 10:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar de betekenissen die worden gegeven zijn vaak zo leeg en cliché.
Tribels vind ik ook afgrijslijk.
Was ook niet tegen jou bedoeldquote:Op zaterdag 1 september 2012 12:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik ookken zelf niemand met een zwaluw, iedereen hier laat tekst zetten. Dolfijntjes vind ik echt verschrikkelijk trouwens.
[..]
daar valt mijne dan toch onder?
[..]
Nou mijn redenen zijn cliché misschien maar daarom niet minder significant...
Dat willen we weten. Daar is een echt Hollandsche slowchat voor bedoeld.quote:
Mijn Facebook staat de laatste tijd vol met mensen die zwaluwen laten zettenquote:Op zaterdag 1 september 2012 12:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik ookken zelf niemand met een zwaluw, iedereen hier laat tekst zetten. Dolfijntjes vind ik echt verschrikkelijk trouwens.
[..]
daar valt mijne dan toch onder?
[..]
Nou mijn redenen zijn cliché misschien maar daarom niet minder significant...
welk topic staat bij jou niet in je active topics?quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:45 schreef tong80 het volgende:
Ik ben hier misschien drie keer geweest. Staat ie dus in mijn active topics.
Als ik zit te kwissen en wil snel zijn gebeurt het echt vaak dat ik op de AKO slowchat klik omdat ze beiden bovenin staan.
Dus nu maar eens een keer hier posten zonder dat ik echt iets te melden heb buiten dat ik moet pissen.
Lolquote:Op zaterdag 1 september 2012 13:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
welk topic staat bij jou niet in je active topics?
quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
welk topic staat bij jou niet in je active topics?
quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Bah. Denk je er vanaf te zijn, is dat luie zeurderige mens van M&M's nog steeds op tv te zien
Nice B.!quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:14 schreef B.ertha het volgende:
Zoals beloofd, een foto van de lamp en salontafel. Nog niet van de eettafel want daar staat te veel troep op![]()
[ afbeelding ]
Die heeft best een hoge irritatiefactor inderdaad...quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan die reclame
oh well, dan ben ik niet alleenquote:Op zaterdag 1 september 2012 13:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mijn Facebook staat de laatste tijd vol met mensen die zwaluwen laten zettenen ook op lowlands veel gezien, met name op de schouder en in de nek
dat vind ik altijd leuk aan mensen die er graag collectief alternatief uitzienquote:Op zaterdag 1 september 2012 15:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
oh well, dan ben ik niet alleen
Ook overwogen. Maar vond dit mooierquote:Op zaterdag 1 september 2012 15:46 schreef Etcetera het volgende:
Ik vind 'm wel mooi PSik had zelf misschien gekozen voor een 'open' variant, maar ieder z'n smaak
Toch raar, vind ik...quote:Op zaterdag 1 september 2012 15:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
heb ik ook een keer gehad. Ze wilden toen ook niet vertellen hoe en wat.
En zo, met het doosje er nog omheen?quote:Op zaterdag 1 september 2012 15:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ook overwogen. Maar vond dit mooier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nobody expects the Spanish Inquisition!
serieus... ik heb die zwaluw overwogen hahaquote:Op zaterdag 1 september 2012 15:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En zo, met het doosje er nog omheen?
[ afbeelding ]
Was wel ludiek geweest...
Maar wel de enige met zoveel achtergrond bij de zwaluw en dat maakt die tattoo toch bijzonder en mooi.quote:Op zaterdag 1 september 2012 15:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
oh well, dan ben ik niet alleen
lief van jequote:Op zaterdag 1 september 2012 16:02 schreef Soempie het volgende:
[..]
Maar wel de enige met zoveel achtergrond bij de zwaluw en dat maakt die tattoo toch bijzonder en mooi.
Als bekend is dat er ergens geskimd wordt, wordt dat zo snel mogelijk opgelost. Gaan kijken heeft dus geen zin meer. En ik kan me ook voorstellen dat ze het niet zeggen om te voorkomen dat een of andere tokkie 'wel effe verhaal gaat halen' mocht het in een winkel gebeurd zijnquote:
Dat kun je niet zeggen zonder dat je weet waarom de rest een zwaluw heeft laten tatoeėrenquote:Op zaterdag 1 september 2012 16:02 schreef Soempie het volgende:
[..]
Maar wel de enige met zoveel achtergrond bij de zwaluw en dat maakt die tattoo toch bijzonder en mooi.
Ik begrijp de privacy-reden op zich wel, maar het gaat mij er om dat ik altijd probeer die apparaten te controleren op uiterlijke kenmerken die op skimmen kunnen duiden en ik er nu toch ingetuind ben. Dat wil ik volgende keer voorkomen, dus als ik weet waar het gebeurd is weet ik ook welke machines ik meer in de gaten moet houden...quote:Op zaterdag 1 september 2012 16:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als bekend is dat er ergens geskimd wordt, wordt dat zo snel mogelijk opgelost. Gaan kijken heeft dus geen zin meer. En ik kan me ook voorstellen dat ze het niet zeggen om te voorkomen dat een of andere tokkie 'wel effe verhaal gaat halen' mocht het in een winkel gebeurd zijn
Er is alleen geen enkele garantie dat ze de volgende keer dezelfde automaat pakken, dus je wordt nog steeds niet veel wijzerquote:Op zaterdag 1 september 2012 16:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik begrijp de privacy-reden op zich wel, maar het gaat mij er om dat ik altijd probeer die apparaten te controleren op uiterlijke kenmerken die op skimmen kunnen duiden en ik er nu toch ingetuind ben. Dat wil ik volgende keer voorkomen, dus als ik weet waar het gebeurd is weet ik ook welke machines ik meer in de gaten moet houden...
Nee, maar daarom wil ik nog wel weten bij welke machine ik kennelijk iets over het hoofd heb gezien, zodat ik die in de toekomst extra in de gaten kan houden...quote:Op zaterdag 1 september 2012 16:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Er is alleen geen enkele garantie dat ze de volgende keer dezelfde automaat pakken, dus je wordt nog steeds niet veel wijzer
Jawel, het vervelende is alleen dat je je er kennelijk niet tegen kan wapenen en dat zit me vooral dwars. Je staat in een winkel ook voor lul als je pas ineens geblokkeerd is en je je boodschappen niet kan afrekenen.quote:Op zaterdag 1 september 2012 17:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik kan in elk geval wel begrijpen waarom banken het niet vertellen
Och, ik denk dat de meeste mensen er niet zoveel redenen voor hebben. Maar je hebt natuurlijk gelijk.quote:Op zaterdag 1 september 2012 16:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat kun je niet zeggen zonder dat je weet waarom de rest een zwaluw heeft laten tatoeėrenhet belangrijkste is dat PS hįįr redenen heeft om die te laten zetten.
Je kan vast wel een leuke jongen vinden om er even voor je aan te krabbenquote:Op zaterdag 1 september 2012 17:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Mijn tieten jeuken als een malle
doubtfulquote:Op zaterdag 1 september 2012 17:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je kan vast wel een leuke jongen vinden om er even voor je aan te krabben
Hoe dat zo?quote:
meh die zijn er niet echt. Of hebben geen interessequote:
quote:Op zaterdag 1 september 2012 17:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je kan vast wel een leuke jongen vinden om er even voor je aan te krabben
Dan zit er nog maar 1 ding op:quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
meh die zijn er niet echt. Of hebben geen interesse
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Afrikaanse witbuikegels fokkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb bij een geldautomatenbedrijf gewerkt en daar heb ik wel eens vernuftige constructies onder ogen gehad. Geloof me: als die skimmers het goed doen, dan zie je het hoe dan ook niet.quote:Op zaterdag 1 september 2012 16:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik begrijp de privacy-reden op zich wel, maar het gaat mij er om dat ik altijd probeer die apparaten te controleren op uiterlijke kenmerken die op skimmen kunnen duiden en ik er nu toch ingetuind ben. Dat wil ik volgende keer voorkomen, dus als ik weet waar het gebeurd is weet ik ook welke machines ik meer in de gaten moet houden...
Als ik skimmer was zou ik bij een geldautomatenbedrijf gaan werken...quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:23 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Ik heb bij een geldautomatenbedrijf gewerkt en daar heb ik wel eens vernuftige constructies onder ogen gehad. Geloof me: als die skimmers het goed doen, dan zie je het hoe dan ook niet.
Dat zou een goede zet zijn, ja.quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:57 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Als ik skimmer was zou ik bij een geldautomatenbedrijf gaan werken...
quote:Op zaterdag 1 september 2012 19:37 schreef _Ophelia_ het volgende:
Hoe lang zou het duren voor Deshayriniquadinha haar naam kan spellen?Dan is ze nu zo'n 3 ą 4 jaar en is ze waarschijnlijk nog verder gekomen dan spelen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 1 september 2012 19:37 schreef _Ophelia_ het volgende:
Hoe lang zou het duren voor Deshayriniquadinha haar naam kan spellen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Ja, jij red je wel...quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:41 schreef Etcetera het volgende:
Boodschappen gedaan, de was gedaan, kwarktaart gemaakt, gestreken, beddengoed verschoond en oude administratie uitgezocht.
Ik lijk red wel
Nee.quote:Op zaterdag 1 september 2012 11:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nu ben jij misschien de enigequote:
Ik denk dat nog zeker een miljard mensen op de wereld ook geen Facebook hebben.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nu ben jij misschien de enige. Ik verveelde me het schompes vanavond, en heb nu wel Facebook
C'etait moiquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:54 schreef Etcetera het volgende:
Ik zag het. En dacht eerst 'wie de fuck is dat'
Nee, maar ik herkende je foto...quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
C'etait moi. Kan me de verwarring wel voorstellen, zo bekend was mijn achternaam geloof ik niet in deze contreien
De foto heb ik er pas op gezet toen ik al bij veel mensen op 'Toevoegen' had geklikt. Goed mogelijk dus dat Etsie de foto niet zag toen ze het verzoek binnen kreegquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, maar ik herkende je foto...
Jij hebt een lange dag achter de rug...quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:17 schreef LadyBlack het volgende:
Nog ca 100 km tot Groningen
Maar de Efteling was tofen ik heb naar links van de hoge flat gezwaaid
Echt wel, ik moest om 07:00 opstaanquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij hebt een lange dag achter de rug...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |