idd goed ideequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 07:24 schreef Cobra4 het volgende:
Eindelijk! http://www.telegraaf.nl/b(...)den_hetzelfde__.html
Nu nog uitvoeren....
werken vandaag?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 07:45 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik heb echt heel erg geen zin vanmorgen![]()
Bijna weekend.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 07:45 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik heb echt heel erg geen zin vanmorgen![]()
* Pakt de popcorn weerquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:00 schreef iamredleader het volgende:
Zo, even natrillen. Net een behoorlijk pissige mail gestuurd naar de assurantien-tussenpersoon van de mensen die mijn auto in juli hebben beschadigd. Ik had gisteren op advies van mijn verzekeringsmaatschappij een mail gestuurd aan mevrouw, met het verzoek of we samen het schadeformulier kunnen invullen. Zij stuurde de mail door naar haar tussenpersoon, die mij in een nogal kort en bot mailtje antwoordde dat hun client geen schade bekend is.
Ja, zo lust ik je rauwheb duidelijk aangegeven dat ze kunnen meewerken, of dat ik alsnog de aangifte bij de politie ga doorzetten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
En nu krijg jij een zaak aan je broek wegens bedreiging en smaad?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:00 schreef iamredleader het volgende:
Zo, even natrillen. Net een behoorlijk pissige mail gestuurd naar de assurantien-tussenpersoon van de mensen die mijn auto in juli hebben beschadigd. Ik had gisteren op advies van mijn verzekeringsmaatschappij een mail gestuurd aan mevrouw, met het verzoek of we samen het schadeformulier kunnen invullen. Zij stuurde de mail door naar haar tussenpersoon, die mij in een nogal kort en bot mailtje antwoordde dat hun client geen schade bekend is.
Ja, zo lust ik je rauwheb duidelijk aangegeven dat ze kunnen meewerken, of dat ik alsnog de aangifte bij de politie ga doorzetten.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:03 schreef Cobra4 het volgende:
* Pakt de popcorn weerDoe maar vanavond, als ik klaar ben met klussen bij m'n broer. Dan lust ik wel popcorn en een biertjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lijkt me sterk. Ben wel "netjes" gebleven, doch zeer duidelijk. Ik ben niet gediend van dit soort gedrag, eerst netjes te woord staan, aangeven dat ze het keurig via de verzekering willen spelen, en dan nu opeens die keutel intrekken? Prima, hun keus. Hun probleem.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:05 schreef MadMaster het volgende:
En nu krijg jij een zaak aan je broek wegens bedreiging en smaad?
Succes!!
O, ze hadden al schuld bekend?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:07 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Ben wel "netjes" gebleven, doch zeer duidelijk. Ik ben niet gediend van dit soort gedrag, eerst netjes te woord staan, aangeven dat ze het keurig via de verzekering willen spelen, en dan nu opeens die keutel intrekken? Prima, hun keus. Hun probleem.
Impliciet door in een persoonlijk gesprek al aan te geven dat meneer wel eens een kleine schade heeft, daarnaast een auto die vol met krassen, deuken en andere schade(tje)s zit, foto's van hun en mijn schade, de hoogte van de schade die exact overeenkomt, een zwarte auto met rode lakstrepen op de bumper (ik heb dus een rode auto), bevestiging van de apotheek dat de betreffende auto daar die dag stond en er heel regelmatig staat, alles bij elkaar wel ZEER impliciete erkenning van schuld. Maar niet op papier. En dat zou fijn zijn voor de verzekeringsmaatschappij, want dan zijn we snel klaar.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:09 schreef MadMaster het volgende:
O, ze hadden al schuld bekend?
Heb je foto's e.d. van hun auto met aantoonbare schade door de aanrijding met jouw auto?
Tsja, financiėle instellingen...quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Altijd mooi om te zien. Financiele bedrijven die eest iedereeen belazeren en vervolgens een beetje zielig gaan doen dat men er maar over blijft zeuren..
Willen ze het gewoon niet snappen of menen ze echt dat hen onrecht aangedaan wordt?
Aegon wil streep onder woekerpolis
Zie hierboven. Vooral topmannenquote:
Ik wist helemaal niet dat er een dader bekend was?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:00 schreef iamredleader het volgende:
Case solved, zou ik zeggen...quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:15 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Impliciet door in een persoonlijk gesprek al aan te geven dat meneer wel eens een kleine schade heeft, daarnaast een auto die vol met krassen, deuken en andere schade(tje)s zit, foto's van hun en mijn schade, de hoogte van de schade die exact overeenkomt, een zwarte auto met rode lakstrepen op de bumper (ik heb dus een rode auto), bevestiging van de apotheek dat de betreffende auto daar die dag stond en er heel regelmatig staat, alles bij elkaar wel ZEER impliciete erkenning van schuld. Maar niet op papier. En dat zou fijn zijn voor de verzekeringsmaatschappij, want dan zijn we snel klaar.
En ja, ik heb heel wat foto's gemaakt
Ik zie nergens iets staan van bedreiging of smaadquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En nu krijg jij een zaak aan je broek wegens bedreiging en smaad?
Succes!!
Mjah, enig zoek- en speurwerk, en meewerking van de apotheek, en de auto stond voor de deur. Heb er wel wat tijd in moeten steken, maar soms is het geluk met de dommen, zoals dat dan heetquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:21 schreef Nembrionic het volgende:
Ik wist helemaal niet dat er een dader bekend was?
Dat had ik ook gemist, mooi dat er toch wat uit lijkt te komenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
CSI Amstelveen...quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:24 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Mjah, enig zoek- en speurwerk, en meewerking van de apotheek, en de auto stond voor de deur. Heb er wel wat tijd in moeten steken, maar soms is het geluk met de dommen, zoals dat dan heet
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zie nergens iets staan van bedreiging of smaad
Valse beschuldiging = smaadquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:00 schreef iamredleader het volgende:
Zij stuurde de mail door naar haar tussenpersoon, die mij in een nogal kort en bot mailtje antwoordde dat hun client geen schade bekend is.
Duidelijke bedreiging...quote:Ja, zo lust ik je rauwheb duidelijk aangegeven dat ze kunnen meewerken, of dat ik alsnog de aangifte bij de politie ga doorzetten.
Ik zie geen valse beschuldiging. Ik zie iemand die ontkentquote:
Dat is geen bedreiging.quote:Duidelijke bedreiging...
Vanuit de andere partij gezien natuurlijk wel...quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zie geen valse beschuldiging. Ik zie iemand die ontkent
[..]
Dat is geen bedreiging.
Mijn opmerkingen moet je dan ook niet zo heel serieus nemen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:55 schreef iamredleader het volgende:
Ja, zo kun je het altijd wel draaien naar een vorm van bedreiging
Ik ook niet. Goed speurwerk!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
*hap*quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:57 schreef MadMaster het volgende:
Mijn opmerkingen moet je dan ook niet zo heel serieus nemen.
Een vrouw.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:31 schreef MadMaster het volgende:
Ben nu wel benieuwd wat voor type de dader is...
Borrel nadien en toen met de hele groep naar zijn studentenhuis om soep, broodjes en kroketten te etenquote:
Ha! Ik ben lekker vrij vandaag en ben pas een half uur wakkerquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 04:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ga tukken, want ik moet me morgen alweer vroeg verkneukelen om mensen die aan het werk moeten terwijl ik nog in bed lig (:W MM, IARL, Ets, Oof, LB, Diaan, Mark, Nem, B. en Jojo). Bewaak jij de boel, Semtex?
Ik dacht dat de dader onbekend wasquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:00 schreef iamredleader het volgende:
Ahquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:24 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Mjah, enig zoek- en speurwerk, en meewerking van de apotheek, en de auto stond voor de deur. Heb er wel wat tijd in moeten steken, maar soms is het geluk met de dommen, zoals dat dan heet
En kennelijk is hij ook zwaar dementerend, aangezien hij zich niets meer van het voorval weet te herinneren...quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:33 schreef iamredleader het volgende:
Een oude man. Ergens in de 80. En afgaande op al de schades op zijn auto, iemand die niet meer mag autorijden
Inmiddels wel bekend, maar hij heeft nog niet bekend.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:40 schreef B.ertha het volgende:
Ik dacht dat de dader onbekend was
[..]
Ah
Dit zal hij zich na afloop nog lang heugen/herinnerenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:43 schreef MadMaster het volgende:
En kennelijk is hij ook zwaar dementerend, aangezien hij zich niets meer van het voorval weet te herinneren...
Tja..meewerken is schuld bekennenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:21 schreef iamredleader het volgende:
Berichtje terug van de tussenpersoon
Ze willen niet meewerken
Jammer, dat wordt een bezoekje aan het politiebureau
Ik had al het gevoel dat ik iemand was vergeten, maar op dat tijdstip was een uitputtende lijst voor mij geen prioriteitquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 06:15 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
En ik dan?
Moguh
Wat een kutweer, zal wel file opleveren zo....
Ik zit nog lekker thusiquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:52 schreef Etcetera het volgende:
H_T, succes in de stad. Het is nat en volgens wordt het eerst niet meer droog
Dat hebben ze goed gezien. Maar ja, het alternatief is dus enerzijds alsnog aansprakelijk stellen met al het bewijsmateriaal wat ik heb, daarnaast het traject via de politie wat in het ergste geval behoorlijk naar zou kunnen uitpakken voor de tegenpartij. Natuurlijk kan het ook met een sisser aflopen, als de verzekering er niet uitkomt en de politie de zaak laat rusten, in dat geval kan ik altijd nog kijken wat zijn velgen op marktplaats waard zijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |