Opleiden is wat anders dan eigen jeugd...quote:Op maandag 3 september 2012 11:24 schreef Caland het volgende:
Spelers halen als ze 17 zijn en dan roepen dat het eigen jeugd is. Ja, zo lust ik er nog wel een paar.
Ze worden ook opgeleid door Ajax. Ze komen naar Ajax voordat het gevestigde namen zijn en worden verder opgeleid om in het Ajax-systeem te spelen. Dat is een filosofie die ze bij PSV natuurlijk niet kennen. Dus ik neem je die onwetendheid niet kwalijk.quote:Op maandag 3 september 2012 12:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ajax koopt jonge Denen en dan roepen dat die Ajax opgeleide spelers zijn.. Droom verder
Oké Ajax is de bestequote:Op maandag 3 september 2012 12:17 schreef Devv het volgende:
[..]
Ze worden ook opgeleid door Ajax. Ze komen naar Ajax voordat het gevestigde namen zijn en worden verder opgeleid om in het Ajax-systeem te spelen. Dat is een filosofie die ze bij PSV natuurlijk niet kennen. Dus ik neem je die onwetendheid niet kwalijk.
Dat gejank over jeugdspelers is blijkbaar een must tegenwoordig, alsof je dan ineens kan evenaren met Barcelona.. Ben blij hoe het nu gaat bij PSV. 60% Nederlanders volgensmij, beter dan die -40% ervoorquote:Op maandag 3 september 2012 12:28 schreef Buitendam het volgende:
Dat gejank over die jeugdspelers
Feyenoord een fantastische jeugdopleiding, sterk door eigen jeugd, Feyenoordbloed door de aderen van het eerste team en ondertussen 3 keer kampioen in 30 jaar worden. Veel plezier met je jeugd, het werpt echt z'n vruchten af, ja. Ga zo door.
Als de volgende generatie maar goed genoeg is om de vertrekkende spelers op te vangen, verder maakt het niet echt veel uit of het nu eigen jeugd is of vroeg gekochte spelertjes.
Als koopploeg ben je wel afhankelijk van je successen. Het trucje 20/30 miljoen uitgeven, kun je niet ieder jaar blijven herhalen. Op een gegeven moment is het potje met geld op, zelfs bij PSV.quote:Op maandag 3 september 2012 12:28 schreef Buitendam het volgende:
Feyenoord een fantastische jeugdopleiding, sterk door eigen jeugd, Feyenoordbloed door de aderen van het eerste team en ondertussen 3 keer kampioen in 30 jaar worden. Veel plezier met je jeugd, het werpt echt z'n vruchten af, ja. Ga zo door.
Als de volgende generatie maar goed genoeg is om de vertrekkende spelers op te vangen, verder maakt het niet echt veel uit of het nu eigen jeugd is of vroeg gekochte spelertjes.
In de selectie misschien.quote:Op maandag 3 september 2012 12:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat gejank over jeugdspelers is blijkbaar een must tegenwoordig, alsof je dan ineens kan evenaren met Barcelona.. Ben blij hoe het nu gaat bij PSV. 60% Nederlanders volgensmij, beter dan die -40% ervoor
Dat heeft alleen maar te maken met beleid, Feyenoord met zijn jeugdopleiding en niet kopen zit harder aan de grond dan PSV.quote:Op maandag 3 september 2012 12:30 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Als koopploeg ben je wel afhankelijk van je successen. Het trucje 20/30 miljoen uitgeven, kun je niet ieder jaar blijven herhalen. Op een gegeven moment is het potje met geld op, zelfs bij PSV.
Klopt. Maar dat heeft met het verkeerde beleid van enkele jaren terug te maken zoals je al zegt.quote:Op maandag 3 september 2012 12:32 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat heeft alleen maar te maken met beleid, Feyenoord met zijn jeugdopleiding en niet kopen zit harder aan de grond dan PSV.
Een team bestaat gelukkig uit meer spelersquote:Op maandag 3 september 2012 12:32 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
In de selectie misschien.
Zaterdag was het: Tyton, Hutchinson, Marcelo, Bouma, Willems, Bommel, Strootman, Toivonen, Mertens, Matavz, Lens.
Ik tel er 5
Dat is een suggestie, een scenario. Op een gegeven moment zul je je aankopen moeten kunnen verantwoorden, daarom ook de term investeren. De standaardverwachting om ieder jaar kampioen te worden en ver te komen in de CL wordt eerder geopperd door anderen dan door PSV zelf.quote:Op maandag 3 september 2012 12:33 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Klopt. Maar dat heeft met het verkeerde beleid van enkele jaren terug te maken zoals je al zegt.
Een dergelijk scenario is bij PSV ook niet ondenkbaar als ze de blijven investeren zoals de afgelopen twee jaar en de successen nog even uit blijven. Of zie ik dat verkeerd?
Alleen jammer dat hij dat dan zegt als Rutten weg is, zoiets kan je destijds ook aangeven?quote:Of ik me de kritiek van de trainer heb aangetrokken? Natuurlijk", zegt Matavz in gesprek met De Telegraaf. "Ik was nog niet goed, maar nu ben ik wel goed. Ik ben weer in de juiste conditie. Het is juist goed dat de trainer ons steeds scherp houdt. Dat is een groot verschil met vorig jaar."
Dit dus, het maakt allemaal niet zoveel uit als je beleid maar de beoogde resultaten haalt en binnen het budget past.quote:Op maandag 3 september 2012 12:28 schreef Buitendam het volgende:
Klopt niet helemaal, Feyenoord is natuurlijk pas recent noodgedwongen begonnen met het gebruiken van jeugd omdat er geen geld meer was om te kopen.quote:Op maandag 3 september 2012 12:50 schreef Xaobotnik het volgende:
Niet alleen slechts drie keer kampioen in 30 jaar, maar ook meermaals in financiële nood, terwijl PSV gewoon de bronnen in onroerend goed heeft om zichzelf ruimte te verschaffen, waar voor diezelfde bronnen, altijd al aan de tiet van andere partijen heeft gelegen. De meeste clubs overigens, aangezien PSV als enige een eigen stadion heeft.
Jij daagt ze toch uit.quote:Op maandag 3 september 2012 00:10 schreef FL_Freak het volgende:
Ik zo he goed bezig met 2-2![]()
Gelijk uitdagen
Uitdagen.quote:
quote:Op maandag 3 september 2012 13:01 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Uitdagen.
Volwassen mannen die een excuus zoeken elkaar op de bek te timmeren vanwege de voorkeur voor een andere voetbalclub.____!!
quote:Op maandag 3 september 2012 13:01 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Uitdagen.
Volwassen mannen die een excuus zoeken elkaar op de bek te timmeren vanwege de voorkeur voor een andere voetbalclub.____!!
Tegen wie bedoel je diequote:
2-2 was een hele goede uitslag voor Ajax. Kwamen ze goed mee weg.quote:Op maandag 3 september 2012 13:04 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Tegen wie bedoel je die?
Ik zeg alleen dat die gozer zelf een reactie uitlokt door over de uitslag te beginnen.
Ahja. Er zit een soort van logica in begroetingen a la "he kutboertje" en de reactie over de uitslag van die andere supporters?quote:Op maandag 3 september 2012 13:04 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Tegen wie bedoel je die?
Ik zeg alleen dat die gozer zelf een reactie uitlokt door over de uitslag te beginnen.
Uiteindelijk natuurlijk niet, maar laten we het er hier maar niet over hebbenquote:Op maandag 3 september 2012 13:06 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
2-2 was een hele goede uitslag voor Ajax. Kwamen ze goed mee weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |