SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Remco026 : 12 juli
MaryMouse: 21 juli
M.K: 1 september
Rave_NL: 10 december
Statistieken vorige maand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze maand:
Voor de actuele, individuele, statistieken van deze SC kan je kijken op http://www.fokkingstats.com
Topicreeks: DEF SCConform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
En TT is truequote:
quote:
nee boem kaboem boem is hoogstaande literatuurquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En TT is true
Helaas weer een 'waar' TT
Ga toch fietsen.quote:
Bij de laatste post, zie je een knopje [open nieuw deel] Die aanklikken, TT aanpassen (let op nummer wordt automatisch opgehoogd) en openen.quote:
Ik bedoelde hoe wist je dat ik die TT hadquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bij de laatste post, zie je een knopje [open nieuw deel] Die aanklikken, TT aanpassen (let op nummer wordt automatisch opgehoogd) en openen.
Was wel een samenvatting van de laatste tien post van het daarvoor gaande topicquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:37 schreef Esses het volgende:
[..]
nee boem kaboem boem is hoogstaande literatuur
Wist niet dat je die had. Maar je moet gewoon openen ipv 3 minuten te wachten.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:39 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Ik bedoelde hoe wist je dat ik die TT had
Een kaper is een kapitein die met toestemming van de vorst (de kapersbrief) schepen van de vijand mocht aanvallen en kapen. Vandaar ook de naam kapen. Het woord kapen is weer een afleiding van het Latijnse capere, wat nemen/pakken betekent.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bij de laatste post, zie je een knopje [open nieuw deel] Die aanklikken, TT aanpassen (let op nummer wordt automatisch opgehoogd) en openen.
Dan had je om 00:34 kunnen openen. En Esses, het was geen 3 minuten, jij opende om 00:35quote:
Weer een pareltje van D_Kquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Een kaper is een kapitein die met toestemming van de vorst (de kapersbrief) schepen van de vijand mocht aanvallen en kapen. Vandaar ook de naam kapen. Het woord kapen is weer een afleiding van het Latijnse capere, wat nemen/pakken betekent.
Ik zit boordevol nutteloze feiten!quote:
Nutteloos, misschien, maar ze maken mij wel regelmatig aan het lachenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik zit boordevol nutteloze feiten!
Pareltje?quote:
Ja, ik vind van wel, D_K duikt overal op FOK! op met de meest idiote nietszeggende feiten in een topic dat ik er om moet lachenquote:
Jij haalt kaas bij de KFC?quote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:06 schreef Thaboel het volgende:
Npu MM als je er 1 met een blauw ook ziet lopen dan is het met de groetjes van mij. Kutvolk
QFMIVD.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:06 schreef Thaboel het volgende:
Npu MM als je er 1 met een blauw ook ziet lopen dan is het met de groetjes van mij. Kutvolk
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |