Nopequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:05 schreef H-D het volgende:
[..]
Nee viel mee. Heb je Orfanato gezien ook?
Equilibriumquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:38 schreef DanielBackward het volgende:
Weet iemand nog een leuke film?
The Sopranos is idd ook een bazenseriequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:24 schreef Keyos het volgende:
Ik zweer bij Requiem for a dream als het om films gaat, gekgenoeg heeft bijna niemand van mijn vrienden die film ooit gezien.
Als je iets meer tijd hebt kan je natuurlijk ook gewoon als een baas even The Sopranos of The Wire kijken.
Ik durf wel te zeggen dat het de beste serie is die ooit gemaakt is en ooit gemaakt zal worden, daar twijfel ik écht totaal niet aan. Al moeten we het niet nu gelijk de boel over series en films spammen, is het gelijk mad mod inc.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:27 schreef H-D het volgende:
[..]
The Sopranos is idd ook een bazenserie
Misschien wel. Al zijn er wel veel meer series die ik erg leuk/goed/vermakelijk vind.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:28 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik durf wel te zeggen dat het de beste serie is die ooit gemaakt is en ooit gemaakt kan worden, daar twijfel ik écht totaal niet aan. Al moeten we het niet nu gelijk de boel over series en films spammen, is het gelijk mad mod inc.
Niet echt nee, maar onze Engels en onze Nederlandsdocente werden echt heel sacherijnig als je niet je opdrachten had gemaakt.quote:
Ik had voornamelijk wel toffe docenten in de 6e die je gewoon als een volwassene behandelden. En de paar die niet chill waren interesseerden het zo weinig dat je er ook wel onderuit kwam.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Niet echt nee, maar onze Engels en onze Nederlandsdocente werden echt heel sacherijnig als je niet je opdrachten had gemaakt.
Ohja bij ons was eigenlijk iedereen wel chill. Op die van Engels na (die nog mentor was ook) vond ik eigenlijk iedereen wel heel chill.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:35 schreef H-D het volgende:
[..]
Ik had voornamelijk wel toffe docenten in de 6e die je gewoon als een volwassene behandelden. En de paar die niet chill waren interesseerden het zo weinig dat je er ook wel onderuit kwam.
Wel beter toch!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ohja bij ons was eigenlijk iedereen wel chill. Op die van Engels na (die nog mentor was ook) vond ik eigenlijk iedereen wel heel chill.
Sopranosquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:28 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik durf wel te zeggen dat het de beste serie is die ooit gemaakt is en ooit gemaakt zal worden, daar twijfel ik écht totaal niet aan. Al moeten we het niet nu gelijk de boel over series en films spammen, is het gelijk mad mod inc.
precies. Dat wetboek zal allemaal welquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:18 schreef H-D het volgende:
Hoezo spam? Waar moeten we anders over praten hier?ik bedoel dat zijn de écht belangrijke dingen.
Ik kijk echt NOOIT filmsquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:18 schreef H-D het volgende:
Hoezo spam? Waar moeten we anders over praten hier?ik bedoel dat zijn de écht belangrijke dingen.
Ja inderdaad. Who cares.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:18 schreef Yreal het volgende:
[..]
precies. Dat wetboek zal allemaal wel
Ja niks.. beetje internetten.quote:
Ooh ook prima dingen tochquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja niks.. beetje internetten.
Sommige series kijk in nog wel. CSI NY heb ik bijna alles van ingehaald, Dexter kijk ik, Breaking Bad na een paar seizoenen mee gestopt.
Verder kijk ik veel voetbal, VI, Politie antwerpen. Dat soort dingen
Oh.. sinds ik een tv op m'n kamer heb ben ik dat soort praatprogramma's wel meer gaan kijken. Maar dat kan ook aan de verkiezingen liggen, want dat vind ik wel interessant. Als ze bij Knevel over het opgerichte Babyhuis of met Peter R de Vries over een of andere pedofiel in Thailand praten haak ik ook af.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:27 schreef H-D het volgende:
[..]
Ooh ook prima dingen toch
Ik kijk tegenwoordig eigenlijk nooit meer programma's als Pauw & Witteman enzo. Elke keer zelfde vermoeiende gezever en zwartmakerij van elkaar. Vroeger keek ik ze altijd.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:33 schreef Yreal het volgende:
oh over tv's . Net een Full hd led 3d scherm gescoord voor op mijn kamer
nouwja, was goedkoper dan vergelijkbare tv'squote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:35 schreef Paxcon het volgende:
[..].
Ik heb eigenlijk weinig met 3D, maar ach.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |