ik heb 32 uur gewerkt en nog op het hbo rondgehangenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind dat wel meevallen eigenlijk. Zeker als je bedenkt dat je om een beetje banenuitzicht te krijgen ook nog naast je studie juridisch bezig moet zijn.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:01 schreef H-D het volgende:
[..]
Ooh kom op man alsof je zoveel uren p/w bezig bent met rechten.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar dat gezeur altijd dat je maar 8 uur zou hebben (wat ik niet heb, trouwens) en dat je daarom niets moet doen is nogal irritant.
Je kan toch ook veel tijd invullen met niets doen/hobbys dus zo onwaar is het niet? Heb zelf ook hele periodes +/- 8 uur college gehad.quote:
Bij ons kon je het bij sommige leraren echt niet wagen het niet te doen, tenzij je van nablijven enzo hield.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:24 schreef DanielBackward het volgende:
Ik heb voor 't eerst in jaren mijn huiswerk gemaakt. Eckte vwo-swek.
Ik heb op havo eigenlijk nog nooit huiswerk gedaan, het was dus wel even wennen om trots aan de keukentafel met m'n boeken te gaan zitten en opgaven te maken.. Achja, kijken hoe lang ik het vol houd.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Bij ons kon je het bij sommige leraren echt niet wagen het niet te doen, tenzij je van nablijven enzo hield.
In de 6e toch niet meer?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Bij ons kon je het bij sommige leraren echt niet wagen het niet te doen, tenzij je van nablijven enzo hield.
2jaar natuurlijk!:pquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:28 schreef DanielBackward het volgende:
[..]
Ik heb op havo eigenlijk nog nooit huiswerk gedaan, het was dus wel even wennen om trots aan de keukentafel met m'n boeken te gaan zitten en opgaven te maken.. Achja, kijken hoe lang ik het vol houd.
quote:
Memento.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:38 schreef DanielBackward het volgende:
Weet iemand nog een leuke film?
Al gezienquote:
Ripley's Game & The Talented Mr. Ripleyquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:38 schreef DanielBackward het volgende:
Weet iemand nog een leuke film?
Ziet er beetje fantasy uit?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:46 schreef Tchock het volgende:
Oh en anders Pan's Labyrinth. Wel downloaden met ondertitels anders snap je 'm niet.
Heel erg goed. Minibudget, Spaans, fantasy-achtig. En toch heel erg vet.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:49 schreef DanielBackward het volgende:
[..]
Ziet er beetje fantasy uit?wel leuk?
Oke, zometeen maar eventjes downloaden dan.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heel erg goed. Minibudget, Spaans, fantasy-achtig. En toch heel erg vet.
Echt? Ik vond 'm helemaal niks eigenlijk :pquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heel erg goed. Minibudget, Spaans, fantasy-achtig. En toch heel erg vet.
edit: Oh, 19 miljoen is niet zo mini als ik dacht. Punt nog steeds valide.
Oh, spijtig! Ik vond hem juist heel erg vet, terwijl ik helemaal niet veel fantasyfilms kijkquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:54 schreef H-D het volgende:
[..]
Echt? Ik vond 'm helemaal niks eigenlijk :p
Ik ook niet, bijna nooit. Maar dat leek mij destijds heel vet. Was in de bios geweest maar vind het echt een teleurstellingquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh, spijtig! Ik vond hem juist heel erg vet, terwijl ik helemaal niet veel fantasyfilms kijk
Pan's Labyrinth is niet zo heel eng. Enige uitzondering misschien deze gozerquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:56 schreef H-D het volgende:
[..]
Ik ook niet, bijna nooit. Maar dat leek mij destijds heel vet. Was in de bios geweest maar vind het echt een teleurstelling
La Orfanato daarentegen is wel écht goed en eng.
SPOILER: Niet voor Daniel, spoiler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Pan's Labyrinth is niet zo heel eng. Enige uitzondering misschien deze gozerNee viel mee. Heb je Orfanato gezien ook?SPOILER: Niet voor Daniel, spoiler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |