Mijn intentie is dan ook om een schakeltraject te volgen richting de universiteit, of na het behalen van mijn P richting de universiteit te gaan.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:36 schreef Tchock het volgende:
Ik snap echt niet waarom je hbo rechten zou gaan doen, behalve om door te stromen naar de universiteit. Ik spreek wel eens mensen die er van overtuigd zijn dat ze met hbo een beter diploma hebben dan een bachelor...
Een hbo diploma is een bachelor, klaphark. precies dezelfde llb titel die jij dadelijk krijgt. Met een havo diploma heb je niet zoveel te willen he.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:36 schreef Tchock het volgende:
Ik snap echt niet waarom je hbo rechten zou gaan doen, behalve om door te stromen naar de universiteit. Ik spreek wel eens mensen die er van overtuigd zijn dat ze met hbo een beter diploma hebben dan een bachelor...
Ja, WO-bachelor bedoel ik hè. En ik zeg nergens dat er geen markt voor is, niet zo suggestief lezen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:37 schreef Yreal het volgende:
[..]
Een hbo diploma is een bachelor, klaphark. precies dezelfde llb titel die jij dadelijk krijgt. Met een havo diploma heb je niet zoveel te willen he.
Bovendien is het een opleiding voor gewoon "juristen". Daar is zeker wel markt voor hoor.
Een hbo bachelor diploma brengt in ieder geval niet dezelfde kennis met zich mee, dat heb ik van verschillende mensen gehoord die na hbo wo zijn gaan doen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:37 schreef Yreal het volgende:
[..]
Een hbo diploma is een bachelor, klaphark. precies dezelfde llb titel die jij dadelijk krijgt. Met een havo diploma heb je niet zoveel te willen he.
Bovendien is het een opleiding voor gewoon "juristen". Daar is zeker wel markt voor hoor.
Kamergenoot?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:10 schreef eriksd het volgende:
Kamergenoot eet wortels. Wat een herrie man, niet normaal.
Wacht dacht je dan? Iedereen eigen kantoor? Alle onderknuppels zitten met twee man op een kamer.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:47 schreef Morera het volgende:
[..]
Kamergenoot?Doen we daar in Nederland aan? Lijkt me verschrikkelijk !
Ik heb waarschijnlijk over twee jaar naast mijn hbo-bachelor een WO-bachelor + WO-master.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:43 schreef Yreal het volgende:
Ach, het is anders en kwa theoretisch niveau zeker minder. Ik ben in ieder geval blij dat ik ze beide heb straks.![]()
Ik dacht studentenkamerquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:50 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wacht dacht je dan? Iedereen eigen kantoor? Alle onderknuppels zitten met twee man op een kamer.
Privaatrecht is leukquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:26 schreef deman13 het volgende:
[..]
Staatsrecht, Privaatrecht en BSI ( Bestuurs,Straf en Internationaal recht.)
Ja, ik weet het. HBO.
Even dit jaartje doorhalen en dan uni.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:11 schreef Maharbal het volgende:
http://9gag.com/gag/5217174
Daar doe je het allemaal voor!
Woon-kamergenoten zijn er in Nederland inderdaad vrijwel niet. Gelukkigquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:58 schreef Morera het volgende:
[..]
Ik dacht studentenkamerZeg dan kantoorkamergenoot ofzo
![]()
3 uur hoorcollege en 4 uur werkgroepquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:35 schreef Dhaha het volgende:
rechten heeft toch maar iets van 8 contacturen per week? lekker niks doen
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:35 schreef Dhaha het volgende:
rechten heeft toch maar iets van 8 contacturen per week? lekker niks doen
wat? is toch relaxed als je maar 8 uurtjes per week naar school hoeft? dat je zelf ook wat moet doen in je eigen tijd snap ik ook wel, maar dat vind ik juist fijn om zelf in de avonduren in te plannen.quote:
Dat zeg ik niet, maar dat gezeur altijd dat je maar 8 uur zou hebben (wat ik niet heb, trouwens) en dat je daarom niets moet doen is nogal irritant.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:41 schreef Yreal het volgende:
[..]
Nee jij wil zeggen dat je dag in dag uit hebt zitten blokken voor je P?
Gewoon 20 uur per week of nog meer lijkt me veel makkelijker eigenlijk.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:42 schreef Dhaha het volgende:
[..]
wat? is toch relaxed als je maar 8 uurtjes per week naar school hoeft? dat je zelf ook wat moet doen in je eigen tijd snap ik ook wel, maar dat vind ik juist fijn om zelf in de avonduren in te plannen.
dat snap ik ook wel, maar bijzonder tijdrovend vind ik het allemaal niet..quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar dat gezeur altijd dat je maar 8 uur zou hebben (wat ik niet heb, trouwens) en dat je daarom niets moet doen is nogal irritant.
Ik vind dat wel meevallen eigenlijk. Zeker als je bedenkt dat je om een beetje banenuitzicht te krijgen ook nog naast je studie juridisch bezig moet zijn.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:42 schreef Yreal het volgende:
[..]
dat snap ik ook wel, maar bijzonder tijdrovend vind ik het allemaal niet..
mij niet.. als ik zie wat ik op de middelbare school uitvoerdequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gewoon 20 uur per week of nog meer lijkt me veel makkelijker eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |