exentensief scheelt niet zo veel met normaal hoor.. voor aansprakelijkheidsrecht vind ik het zelfs beterquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, kloptHeb jij ervaring met extensief een vak volgen? Is het een beetje te doen?
Ja, goederenrecht volledig extensief gedaan en strafrecht 2e gedeelte ook. Opzich prima te doen alleen je kan de docent wat minder makkelijk vragen stellen, voor de rest prima te doen imo. Heb wel liever werkgroepen aangezien de docent dan wat dieper op de stof ingaat en elke student de mogelijkheid geeft tot vragen stellen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, kloptHeb jij ervaring met extensief een vak volgen? Is het een beetje te doen?
Nee hoor. Deed ongeveer de helft van mijn vakken extensief, beviel prima.quote:
Wat had je ?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:57 schreef deman13 het volgende:
Zo, eerste colleges gehad vandaag. Best interessant.
burger bar !!!!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:14 schreef Tchock het volgende:
Okay, dat gaat wel goedkomen dus. Alleen kijken hoe ik moet eten als ik van 4 tot 12 van huis ben twee keer per week
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:16 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Woei, laatste tentamen gehaald dus nu alleen nog scriptie
Overpriced imo.quote:
precies, warm lunchen. Maar zeker een keertje burger bar doen, dat is elke euro waard.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik wel doen. Of thuis avondeten en sandwiches meenemen. Komt wel goed
Staatsrecht, Privaatrecht en BSI ( Bestuurs,Straf en Internationaal recht.)quote:
he he, ik ga ook nog steeds naar het hboquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:26 schreef deman13 het volgende:
[..]
Staatsrecht, Privaatrecht en BSI ( Bestuurs,Straf en Internationaal recht.)
Ja, ik weet het. HBO.
Even dit jaartje doorhalen en dan uni.
Oh trouwens, het is goedkoper om NIET je diploma te halen..quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:26 schreef deman13 het volgende:
[..]
Staatsrecht, Privaatrecht en BSI ( Bestuurs,Straf en Internationaal recht.)
Ja, ik weet het. HBO.
Even dit jaartje doorhalen en dan uni.
als je een hbo bachelor hebt moet je instellingstarief betalen. dit ligt tussen 7-9 duizend euro.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:29 schreef deman13 het volgende:
Haha. Aan welke instelling?
En, verklaar je nader?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |