Dat was òok interessant vond ik.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:43 schreef Yreal het volgende:
[..]
sowieso.. al dat middeleeuws geleuter over verschillende universiteiten en het verschil tussen duitse en franse ...![]()
En ik heb hem niet gehaald[ afbeelding ]
Is het ook, maar het ligt er aan wie het geeft. In Rotterdam wordt Rechtsgeschiedenis redelijk verpest door duffe vaardigheidsdocenten, maar de hoorcolleges waren redelijk hilarisch.quote:
Brainstormen met docenten/begeleiders wil ook nog wel eens helpen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:33 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Hoe hebben degene die hier al bezig zijn met hun scriptie het onderwerp gevonden? Ik wil hem gaan schrijven bij het vak goederenrecht verdiept, en ben al wat aan het zoeken in artikelen, colleges doorgekeken voor interessante vraagstukken die aan de orde zijn gekomen maar er komt maar niets concreets in me op.
Klopt, heb ook al een mail gestuurd om daarvoor een afspraak te maken maar dit doen ze blijkbaar pas als je daadwerkelijk iets op papier hebt staan.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:41 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Brainstormen met docenten/begeleiders wil ook nog wel eens helpen.
Told you. Nu gewoon even lekker chillen, boekjes kopen, en dan maandag fris aan de slag.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:45 schreef Tchock het volgende:
Yes, ik sta gewoon ingeschreven en alles is in orde![]()
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:29 schreef eriksd het volgende:
Toch mooi een structuurtje bedacht vandaag. Ben trots op mijzelf.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:29 schreef eriksd het volgende:
Toch mooi een structuurtje bedacht vandaag. Ben trots op mijzelf.
Heb jij al mail gehad over naplaatsingen dan? En ik wou strafproces toch extensief volgen dus zitten we samen in de zaalquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:27 schreef Tchock het volgende:
Alle werkgroepen Strafprocesrecht vol, dus in elk geval één vak werkgroepvervangend
De documentquote:NB: De document is gekenmerkt met een ESL watermerk en mag meegenomen worden naar het tentamen.
Nee, geen mail gehad, maar op de blackboardsite staat:quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:02 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Heb jij al mail gehad over naplaatsingen dan? En ik wou strafproces toch extensief volgen dus zitten we samen in de zaal
Extensief of volgend semester?quote:Helaas is er geen plek meer in de werkgroepen van dit vak. Studenten die zich nog niet hadden ingeschreven kunnen dus niet geplaatst worden. Zij kunnen zich voor Strafprocesrecht in semester 2 aanmelden vanaf 3 december 2012.
Dit geldt dus ook voor alle studenten die al een verzoek tot naplaatsing hadden gedaan.
Extensief, als ik volgend semester wil volgen dan krijg ik een redelijk zware studiedruk aangezien ik ga proberen die jaar 80 punten te halen. De vakken liggen er redelijk perfect voor, 4 blokken 3 vakken ipv 2. Aangezien ik toch al gewend ben om 3 vakken per blok te doen ga ik eerste blok kijken of het vol te houden valt. Scheelt me toch weer 3000,- aan langstudeerboete als het me luktquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, geen mail gehad, maar op de blackboardsite staat:
[..]
Extensief of volgend semester?
Ja, kloptquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:10 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Extensief, als ik volgend semester wil volgen dan krijg ik een redelijk zware studiedruk aangezien ik ga proberen die jaar 80 punten te halen. De vakken liggen er redelijk perfect voor, 4 blokken 3 vakken ipv 2. Aangezien ik toch al gewend ben om 3 vakken per blok te doen ga ik eerste blok kijken of het vol te houden valt. Scheelt me toch weer 3000,- aan langstudeerboete als het me lukt
Zwaar, heul zwaar.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, kloptHeb jij ervaring met extensief een vak volgen? Is het een beetje te doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |