Misschien wel. Al zijn er wel veel meer series die ik erg leuk/goed/vermakelijk vind.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:28 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik durf wel te zeggen dat het de beste serie is die ooit gemaakt is en ooit gemaakt kan worden, daar twijfel ik écht totaal niet aan. Al moeten we het niet nu gelijk de boel over series en films spammen, is het gelijk mad mod inc.
Niet echt nee, maar onze Engels en onze Nederlandsdocente werden echt heel sacherijnig als je niet je opdrachten had gemaakt.quote:
Ik had voornamelijk wel toffe docenten in de 6e die je gewoon als een volwassene behandelden. En de paar die niet chill waren interesseerden het zo weinig dat je er ook wel onderuit kwam.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Niet echt nee, maar onze Engels en onze Nederlandsdocente werden echt heel sacherijnig als je niet je opdrachten had gemaakt.
Ohja bij ons was eigenlijk iedereen wel chill. Op die van Engels na (die nog mentor was ook) vond ik eigenlijk iedereen wel heel chill.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:35 schreef H-D het volgende:
[..]
Ik had voornamelijk wel toffe docenten in de 6e die je gewoon als een volwassene behandelden. En de paar die niet chill waren interesseerden het zo weinig dat je er ook wel onderuit kwam.
Wel beter toch!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ohja bij ons was eigenlijk iedereen wel chill. Op die van Engels na (die nog mentor was ook) vond ik eigenlijk iedereen wel heel chill.
Sopranosquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:28 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik durf wel te zeggen dat het de beste serie is die ooit gemaakt is en ooit gemaakt zal worden, daar twijfel ik écht totaal niet aan. Al moeten we het niet nu gelijk de boel over series en films spammen, is het gelijk mad mod inc.
precies. Dat wetboek zal allemaal welquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:18 schreef H-D het volgende:
Hoezo spam? Waar moeten we anders over praten hier?ik bedoel dat zijn de écht belangrijke dingen.
Ik kijk echt NOOIT filmsquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:18 schreef H-D het volgende:
Hoezo spam? Waar moeten we anders over praten hier?ik bedoel dat zijn de écht belangrijke dingen.
Ja inderdaad. Who cares.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:18 schreef Yreal het volgende:
[..]
precies. Dat wetboek zal allemaal wel
Ja niks.. beetje internetten.quote:
Ooh ook prima dingen tochquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja niks.. beetje internetten.
Sommige series kijk in nog wel. CSI NY heb ik bijna alles van ingehaald, Dexter kijk ik, Breaking Bad na een paar seizoenen mee gestopt.
Verder kijk ik veel voetbal, VI, Politie antwerpen. Dat soort dingen
Oh.. sinds ik een tv op m'n kamer heb ben ik dat soort praatprogramma's wel meer gaan kijken. Maar dat kan ook aan de verkiezingen liggen, want dat vind ik wel interessant. Als ze bij Knevel over het opgerichte Babyhuis of met Peter R de Vries over een of andere pedofiel in Thailand praten haak ik ook af.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:27 schreef H-D het volgende:
[..]
Ooh ook prima dingen toch
Ik kijk tegenwoordig eigenlijk nooit meer programma's als Pauw & Witteman enzo. Elke keer zelfde vermoeiende gezever en zwartmakerij van elkaar. Vroeger keek ik ze altijd.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:33 schreef Yreal het volgende:
oh over tv's . Net een Full hd led 3d scherm gescoord voor op mijn kamer
nouwja, was goedkoper dan vergelijkbare tv'squote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:35 schreef Paxcon het volgende:
[..].
Ik heb eigenlijk weinig met 3D, maar ach.
Peter R wat een pauperquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh.. sinds ik een tv op m'n kamer heb ben ik dat soort praatprogramma's wel meer gaan kijken. Maar dat kan ook aan de verkiezingen liggen, want dat vind ik wel interessant. Als ze bij Knevel over het opgerichte Babyhuis of met Peter R de Vries over een of andere pedofiel in Thailand praten haak ik ook af.
ik mag jou meer en meerquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:38 schreef H-D het volgende:
[..]
Peter R wat een pauper
Verkiezingsdebat..tja dat is oooook elke keer weer hetzelfde geroep -_- en dan zit er weer een of andere BN'er of schrijver bij die er oooook gee fuck van afweet maar wel mee gaat lopen tetteren. ( e.g. Bart Chabot) . Ben er wel klaar meekijk liever US Open dan.
Dat eigen rechtertje spelen staat mij zo tegen..quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:48 schreef Paxcon het volgende:
Stiekem vind ik het nog best leuk als hij zo'n moordzaak behandelt
Echt he om van te kotsen die manquote:
Wat mij tegenstaat bij Peter R. is dat ik altijd het idee dat hij die zaken niet behandelt voor gerechtigheid of slachtoffers ofzo. Maar puur zodat ie zelf met z'n kop op tv kan. En mensen gaan kwijlen over Peter R. Hij is gewoon mediageil denk ik altijd. En dan komt er zo'n blablabla gelul over rechtstaat/systeem werkt niet/gerechtigheid maar het draait gewoon puur en alleen om Peter zelf. Volgens mij.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:48 schreef Paxcon het volgende:
Stiekem vind ik het nog best leuk als hij zo'n moordzaak behandelt
Als ik dit zo zie past The Wire wel bij je, niet zo bekend in NL maar staat te boek als één van de beste series ooit gemaakt (en van HBO) en ik kan het er aardig in vinden. Het is geen Sopranos maar het komt er aardig bij in de buurt.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja niks.. beetje internetten.
Sommige series kijk in nog wel. CSI NY heb ik bijna alles van ingehaald, Dexter kijk ik, Breaking Bad na een paar seizoenen mee gestopt.
Verder kijk ik veel voetbal, VI, Politie antwerpen. Dat soort dingen
Dit is zo waar. Boston Legal is gewoon eindbaas.quote:Op zaterdag 1 september 2012 00:43 schreef Keyos het volgende:
[..]
Als ik dit zo zie past The Wire wel bij je, niet zo bekend in NL maar staat te boek als één van de beste series ooit gemaakt (en van HBO) en ik kan het er aardig in vinden. Het is geen Sopranos maar het komt er aardig bij in de buurt.
Wat advocatenseries betreft is Boston Legal wel een eindbaas natuurlijk : "Denny Crane".
Als je je normaal hebt ingeschreven kan het niet dat je twee hoorcolleges en één werkgroep hebtquote:Op zaterdag 1 september 2012 16:34 schreef Pascaltjuh het volgende:
Net terug van de Intreeweek van de UvA. Het USC zal verboden moeten worden als slaapplek haha, wat een ramp. Ik zie nu op het roostersysteem van de UvA dat ik maar 2 hoorcolleges en 1 werkgroep heb, is dit niet erg weinig? Weet toevallig een UvA-student of je ook naar een zogenaamd praktijkcollege en een repetitiecollege moet? Deze heb ik niet aangevinkt, omdat daar geen werkgroepnummer/sectienummer achterstaat. Als dit zo blijft, begin ik gelijk met 2 vrije dagen.
Bedankt!, ik heb nu even via het oude rooster van de UvA gekeken en daar komt uit: twee hoorcolleges en twee werkgroepen met eventueel repetitie- en praktijkcolleges.quote:Op zaterdag 1 september 2012 16:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je je normaal hebt ingeschreven kan het niet dat je twee hoorcolleges en één werkgroep hebtVerder is het bezoek aan repetitiecolleges en dergelijke vrijwillig, als je het nodig hebt mag je er naartoe en als je zonder denkt te kunnen is dat ook goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |