Poll: Wie wint het debat?quote:Op donderdag 30 augustus gaan de zes grootste politieke kopstukken voor het eerst gezamenlijk de confrontatie met elkaar aan in deze campagne. Tijdens de uitzending van Knevel & Van den Brink gaan de lijsttrekkers met elkaar in debat over de belangrijkste thema’s van deze verkiezingen.
Mark Rutte (VVD), Emile Roemer (SP), Geert Wilders (PVV), Diederik Samsom (PvdA), Sybrand Buma (CDA) en Alexander Pechtold (D66) betreden de politieke arena. In plenaire en een-op-een-debatten gaan de lijsttrekkers onder leiding van Tijs van den Brink en Andries Knevel de discussie aan; Wat gaat Europa ons kosten? Wie zorgt ervoor dat we onze baan houden? Welke lijsttrekker redt de huizenmarkt? En: hoeveel is onze gezondheid hen waard?
Via het tweede scherm kan de kijker tijdens de uitzending live zijn mening geven, meepraten over de thema’s en de optredens van de lijsttrekkers beoordelen.
PVDA want dalende huizenprijzen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:14 schreef Theebag het volgende:
Ja maar, wat als je geen huis hebt ?
Tja dat zal wel, maar ik vind het toch niet erg verstandig eigenlijk.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Rutte probeert huiseigenaren aan te spreken, die willen natuurlijk van hun verlies af.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:17 schreef rubbereend het volgende:
Rutte was in 2010 ook banenkampioen..... nou we zitten nu met meer werkelozen.
Ik ook niet hoor.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:17 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Tja dat zal wel, maar ik vind het toch niet erg verstandig eigenlijk.
dit! Samsomquote:
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:17 schreef timmmmm het volgende:
De huizenprijzen zijn veel te lang kunstmatig veel te hoog gehouden. is logisch dat de prijs nu naar beneden gaat. Is juist een goede zaak, de prijs weer opdrijven, zoals de VVD wil, is een nieuwe bel creeeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |