Wat best knap is, gezien de hoeveelheden die jij eet.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:21 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Hier heb ik nooit last van hoor
Ik ga voor biefstuk danquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Drommel heeft altijd een beetgare MILF liggen ergens...
Moet je nagaan hoe groot zijn voorraden zijn.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat best knap is, gezien de hoeveelheden die jij eet.
Ik koop best vaak familieverpakkingenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat best knap is, gezien de hoeveelheden die jij eet.
Voor de levende biefstukken moet je hier zeker zijn, voor die in de supermarkt niet. In goeie restaurants weer wel.quote:
Nederland is zo slecht nietquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Voor de levende biefstukken moet je hier zeker zijn, voor die in de supermarkt niet. In goeie restaurants weer wel.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:20 schreef El_Matador het volgende:
kut moet nog slapen... het is 5:20 hier... "morgen" werken.
Dat komt goed uit, ik hou daar wel van.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:34 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Het is Mata
Hij fuckt het systeem
Ik ook. Alleen fuckt het systeem jou dan ook wel eensquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat komt goed uit, ik hou daar wel van.
Kan je mooi eten halenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:37 schreef Cue_ het volgende:
Oeeh lekker uurtje (ofzo) eerder weg van werk
Oh, leuk! Daar wil ik morgen of zondag ook even kijkenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:40 schreef Cue_ het volgende:
Maar ik ga naar de proef-eet dus moet niet te veel eten van te voren
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:40 schreef Cue_ het volgende:
Maar ik ga naar de proef-eet dus moet niet te veel eten van te voren
Wat gebeurt, dat gebeurt.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:37 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik ook. Alleen fuckt het systeem jou dan ook wel eens
Ik ben het niet vaak met je eens bob. Nu wel.quote:
Datenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben het niet vaak met je eens bob. Nu wel.
Eng wel.
Als dat geen batsen gaat wordenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben het niet vaak met je eens bob. Nu wel.
Eng wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |