Tofquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
We zijn van plan om met een stel vrienden te gaan. Midden- of Zuid Amerika.En aangezien Mata daar al woont ben ik even zijn hoofd aan het leeg trekken voor tips en do and dont´s.
Als het niet bevalt kunnen we altijd weer terug natuurlijkquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tof. Denk ik. Nooit geweest.
Mijn Venezolaanse collega wil nooit meer terug naar Venezuela.
Ik neem aan dat je niet naar Venezuela wilt, toch? Want naar aanleiding van haar verhalen kan ik je dat ten zeerste afradenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als het niet bevalt kunnen we altijd weer terug natuurlijk
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je niet naar Venezuela wilt, toch? Want naar aanleiding van haar verhalen kan ik je dat ten zeerste afraden.
Vooral dat je er je leven niet zeker bentquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]Wat voor verhalen heeft ze dan?
Klinkt idd niet echt lekker neequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vooral dat je er je leven niet zeker bent.
Ze is vorig jaar een paar weken daar geweest om haar familie op te zoeken. In die weken heeft ze vijf keer een pistool tegen haar hoofd gehad, is ze acht keer beroofd en gaan ze 's avonds niet meer over straat. Ze gaat dus ook niet meer die kant op, heeft ze besloten.
Oh en de taxichaffeur heeft haar afgeperst. En dan is ze nog een Venezolaanse ook.
Ze vertelde erover alsof het voor haar de normaalste zaak van de wereld isquote:
Een vriendin van me is om die reden met haar man Zuid-Afrika ontvlucht. Die had ook al zulke bizarre verhalen. 4 carjackings in 1 week bijvoorbeeld. Dan zou ik het ook voor gezien houden....quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze vertelde erover alsof het voor haar de normaalste zaak van de wereld is. Maar aan het eind van het verhaal zei ze wel dat ze maar niet meer die kant op ging
.
Ze pakken ook gewoon alles van je af, hoor. Als je op straat loopt met een samsung, ben je 'm kwijt.
Het leven moet wel leuk blijvenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Een vriendin van me is om die reden met haar man Zuid-Afrika ontvlucht. Die had ook al zulke bizarre verhalen. 4 carjackings in 1 week bijvoorbeeld. Dan zou ik het ook voor gezien houden....
Ja, idd. En het stomme is, die criminelen hebben niet door dat ze hun land de vernieling in helpen, zoquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Een vriendin van me is om die reden met haar man Zuid-Afrika ontvlucht. Die had ook al zulke bizarre verhalen. 4 carjackings in 1 week bijvoorbeeld. Dan zou ik het ook voor gezien houden....
Precies.quote:
Hebben ze vast wel door hoor, alleen boeit hen dat geen flikker natuurlijk.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, idd. En het stomme is, die criminelen hebben niet door dat ze hun land de vernieling in helpen, zo.
Vast wel, ze geven er gewoon geen fuck om.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, idd. En het stomme is, die criminelen hebben niet door dat ze hun land de vernieling in helpen, zo.
Chavez heeft dat hele mooie land kapotgemaakt. Ik ken veel Venezolanen en het zijn stuk voor stuk supertoffe lui. Het land is verwoest door een ziek (kanker!) regime.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tof. Denk ik. Nooit geweest.
Mijn Venezolaanse collega wil nooit meer terug naar Venezuela.
Dat kan ook nog, jaquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:12 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Hebben ze vast wel door hoor, alleen boeit hen dat geen flikker natuurlijk.
Klopt. En het enge is dat zelfs als je alles afgeeft, je nog vermoord kan worden. "gewoon, uit verveling"...quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze vertelde erover alsof het voor haar de normaalste zaak van de wereld is. Maar aan het eind van het verhaal zei ze wel dat ze maar niet meer die kant op ging
.
Ze pakken ook gewoon alles van je af, hoor. Als je op straat loopt met een samsung, ben je 'm kwijt.
Ik nietquote:
Student?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:18 schreef Cue_ het volgende:
Mijn maag knort, maar heb niet echt wat te eten
Drommel heeft altijd een beetgare MILF liggen ergens...quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:21 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Hier heb ik nooit last van hoor
Wat best knap is, gezien de hoeveelheden die jij eet.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:21 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Hier heb ik nooit last van hoor
Ik ga voor biefstuk danquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Drommel heeft altijd een beetgare MILF liggen ergens...
Moet je nagaan hoe groot zijn voorraden zijn.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat best knap is, gezien de hoeveelheden die jij eet.
Ik koop best vaak familieverpakkingenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat best knap is, gezien de hoeveelheden die jij eet.
Voor de levende biefstukken moet je hier zeker zijn, voor die in de supermarkt niet. In goeie restaurants weer wel.quote:
Nederland is zo slecht nietquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Voor de levende biefstukken moet je hier zeker zijn, voor die in de supermarkt niet. In goeie restaurants weer wel.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:20 schreef El_Matador het volgende:
kut moet nog slapen... het is 5:20 hier... "morgen" werken.
Dat komt goed uit, ik hou daar wel van.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:34 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Het is Mata
Hij fuckt het systeem
Ik ook. Alleen fuckt het systeem jou dan ook wel eensquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat komt goed uit, ik hou daar wel van.
Kan je mooi eten halenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:37 schreef Cue_ het volgende:
Oeeh lekker uurtje (ofzo) eerder weg van werk
Oh, leuk! Daar wil ik morgen of zondag ook even kijkenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:40 schreef Cue_ het volgende:
Maar ik ga naar de proef-eet dus moet niet te veel eten van te voren
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:40 schreef Cue_ het volgende:
Maar ik ga naar de proef-eet dus moet niet te veel eten van te voren
Wat gebeurt, dat gebeurt.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:37 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik ook. Alleen fuckt het systeem jou dan ook wel eens
Ik ben het niet vaak met je eens bob. Nu wel.quote:
Datenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben het niet vaak met je eens bob. Nu wel.
Eng wel.
Als dat geen batsen gaat wordenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben het niet vaak met je eens bob. Nu wel.
Eng wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |