Ik hou ook van jou Kneeltjen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben het niet vaak met je eens bob. Nu wel.
Eng wel.
en ik niet?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:54 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Snap ik wel, want ik ben een creep
You wish you were special, so fucking special?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:54 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Snap ik wel, want ik ben een creep
Ik weet waar ze uit gaat. Dat weten alleen creepsquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:55 schreef STING het volgende:
[..]
You wish you were special, so fucking special?
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:58 schreef Samzz het volgende:
Oké... Ligt het aan mij, of is dit raar:
Iemand vroeg mij of ik in opdracht een tekening kan/wil maken. Ja, dat wil ik. Ik vraag naar specificaties en geef aan dat een gemiddeld portret A3, grafiet, 60 euro kost.
Gaat het niet door, want er werd gevraagd of ik het leuk zou vinden iets te maken, ze wilde er niet voor betalen en al helemaal niet zoveel, want dat was de vraag niet.
Nu heb ik teruggezocht en het gaat toch echt om een opdracht, en dan wordt er verwacht dat dit gratis gebeurd, kom op zeg.
Welkom in Nederland.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:58 schreef Samzz het volgende:
Iemand vroeg mij of ik in opdracht een tekening kan/wil maken. Ja, dat wil ik. Ik vraag naar specificaties en geef aan dat een gemiddeld portret A3, grafiet, 60 euro kost.
Gaat het niet door, want er werd gevraagd of ik het leuk zou vinden iets te maken, ze wilde er niet voor betalen en al helemaal niet zoveel, want dat was de vraag niet.
Nu heb ik teruggezocht en het gaat toch echt om een opdracht, en dan wordt er verwacht dat dit gratis gebeurd, kom op zeg.
quote:
quote:
Wat is deze? Als je het met iemand eens bent, moet je gaan daten?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:54 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik hou ook van jou Kneeltjen.
Dat dacht kree ookquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wat is deze? Als je het met iemand eens bent, moet je gaan daten?
Ik ga het maar eens snel eens zijn met MFN dan...
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:58 schreef Samzz het volgende:
Nee, kree was een beetje een grapje uit aan het ha....quote:
Nee, niet welkom in NL. Want mensen waar ik een opdracht van krijg weten wel dat opdracht betekent dat er betaald moet worden.quote:
Dat niet, maar het is wel een goede basisquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat is deze? Als je het met iemand eens bent, moet je gaan daten?
Ik ga het maar eens snel eens zijn met MFN dan...
Ligt een beetje aan de persoon die het vraagt natuurlijk. Indien familie/kennissen zijn er altijd wel mensen die het niet gewend zijn dat 'bekenden' iets niet gratis willen doen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:58 schreef Samzz het volgende:
Het is een onbekendequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:03 schreef twi het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan de persoon die het vraagt natuurlijk. Indien familie/kennissen zijn er altijd wel mensen die het niet gewend zijn dat 'bekenden' iets niet gratis willen doen.
Indien het een onbekende is, kan je 'm in zijn/haar gezicht uitlachen.
Nee toch? Ze was wel leuk en lief een aardig en knap, maar niet zijn type.quote:
Maar het is Bob.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat niet, maar het is wel een goede basis
Ja.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:01 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, kree was een beetje een grapje uit aan het ha....
Oké, ik heb deze grappen te vaak gemaakt.
Nouja, ik ken hem niet.,. dus vertel, wat is er mis mee?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar het is Bob.
Ik ga toch niet Bob daten?
Misschien ben ik te hoog gegrepen voor hem.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja, ik ken hem niet.,. dus vertel, wat is er mis mee?
Jezelf te goed vindenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:07 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Misschien ben ik te hoog gegrepen voor hem.
Ik hoop het niet, dat wordt dan een pijnlijke belevenis...quote:
Datequote:
Ah, nicequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Date
Dansen is morgen weer
Gister gevraagd door goed-dansende kerel, en door allerlei waarmee ik zelden dans![]()
Hij durft niks over zichzelf te vertellen, durft niet op cam te komen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja, ik ken hem niet.,. dus vertel, wat is er mis mee?
Stomquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij durft niks over zichzelf te vertellen, durft niet op cam te komen.
Maar hij is wel schattig en onervaren.
Ik ben zooooo mysterieus en romantisch. Als ik een vrouw was zou je me datenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij durft niks over zichzelf te vertellen, durft niet op cam te komen.
Maar hij is wel schattig en onervaren.
Kloptquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:19 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik ben zooooo mysterieus en romantisch. Als ik een vrouw was zou je me daten
Nee, er zijn vrouwen die ik niet zou daten.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:23 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Maar dat geldt voor elke vrouw
Bij wijze van spreken danquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, er zijn vrouwen die ik niet zou daten.
Love.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:41 schreef marbasnarf het volgende:
bijna klaar met werken! en op dit moment zelfs pauze... luv de vrijdag!
Murderer. Het is murderer.quote:
Je bent gewoon een hater, bob.quote:
Het komt van een liedje, het is dus correct.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Murderer. Het is murderer.
[..]
Je bent gewoon een hater, bob.
Maar is je school al weer begonnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |