Ja zeg ik heb ook vakantie, hier heb je er elf.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:45 schreef -Engel- het volgende:
Open
Heloef, type eens 1000 woorden
Zullen we msnen?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja zeg ik heb ook vakantie, hier heb je er elf.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Hey drommel!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:47 schreef Drommeldaris het volgende:
Wat een kankerTT vol onwaarheden
Ik zal je even een foto van mijn lichaam sturen. Even wachten hoorquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:48 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Hey drommel!
*checkt*
nee sorry, kurkdroog
nou ben benieuwdquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:48 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik zal je even een foto van mijn lichaam sturen. Even wachten hoor
Nog 989 te gaanquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:46 schreef heloef het volgende:
Is koel.quote:
Ow. Boeiend.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:50 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
dr was iemand nat schijnbaar
Vernederen natuurlijkquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ow. Boeiend.
Ik ben net Wiley. E. Coyote die achter roadrunner aanrent.
Zodra ik dat beest (of een vrouw in mijn geval) te pakken heb, weet ik niet wat ik er mee moet doen.
Heeft hij Roadrunner al eens te pakken gehad dan?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ow. Boeiend.
Zodra ik dat beest (of een vrouw in mijn geval) te pakken heb, weet ik niet wat ik er mee moet doen.
Gewoon de handleiding lezenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ow. Boeiend.
2 sec ofzo.....quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:53 schreef twi het volgende:
[..]
Heeft hij Roadrunner al eens te pakken gehad dan?
Anaal toch wel?quote:
Nee, maar "als".quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:53 schreef twi het volgende:
[..]
Heeft hij Roadrunner al eens te pakken gehad dan?
Zou eventueel kunnen.quote:
Nee, met zoete kusjes op haar clitquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Anaal toch wel?
[..]
Nee, maar "als".
Lezen lieverd
[..]
Zou eventueel kunnen.
Ik zie geen als staanquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Anaal toch wel?
[..]
Nee, maar "als".
Lezen lieverd
[..]
Zou eventueel kunnen.
Het voordeel van een veredelde scholier zijn.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:50 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nog 989 te gaan
En hoezo vakantie?
Zoet op zuur.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:55 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nee, met zoete kusjes op haar clit
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:57 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik zie geen als staan
Wel zodra
Ik faal wederom.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:57 schreef twi het volgende:
[..]
SorryEr stond geen "als" in de post
Aaah *knuffel*quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik faal wederom.
Ik ga maar slapen, kutweek.
Vreemde middelmatige week hier..quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zoet op zuur.
[..]
[..]
Ik faal wederom.
Ik ga maar slapen, kutweek.
Neequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 08:17 schreef Huppelmuts het volgende:
Kunnen jullie allemaal uitslapen ofzo
Wat moet je redden dan?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 08:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee
Ik slaap al paar nachten slecht, eigenlijk niet
Maarja vandaag maar richting amersfoort en kijken of alles nog te redden is
Neenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 08:17 schreef Huppelmuts het volgende:
Kunnen jullie allemaal uitslapen ofzo
Relatiequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 08:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat moet je redden dan?
Ik slaap ook al een paar nachten slecht, kut wel ik had eindelijk mn nachtrust weer terug en dan krijg je vrolijk nieuws
Jij mag nietquote:
Hmm als je die moet redden denk ik dat het beter is om jezelf af te vragen of dat wel zinvol is.quote:
Ja dat gaan we dus uitzoeken dit weekend.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 08:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij mag nietof
doen want strand!
[..]
Hmm als je die moet redden denk ik dat het beter is om jezelf af te vragen of dat wel zinvol is.
Succes en sterkte!!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 08:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja dat gaan we dus uitzoeken dit weekend.
Oh ja.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 08:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij mag nietof
doen want strand!
Ik had net dankzij de regen een zicht van een meter of 20quote:
Succes en dat wat Huppelmuts zegt is waar. Blijf dicht bij jezelf, anders gaat het zeker niet slagen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 08:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja dat gaan we dus uitzoeken dit weekend.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 08:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had net dankzij de regen een zicht van een meter of 20
Jij vindt het leuk dat het gewoon een levensgevaarlijke situatie was voor mij net?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 08:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
In de winter hebben we hier altijd mooie stormen
Tuurlijk niet, wat denk je wel niet van mij?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 08:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij vindt het leuk dat het gewoon een levensgevaarlijke situatie was voor mij net?
Dat de kans op een huppelongeluk best groot was, daar lach jij om?![]()
![]()
Met mijn remmen?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 08:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
20 meter is toch zat? Anderhalve touringcar
Mwah we hebben al eerder iets van 1,5jaar gehadquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 08:35 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Succes en dat wat Huppelmuts zegt is waar. Blijf dicht bij jezelf, anders gaat het zeker niet slagen.
Tjah, dat je slechte remmen hebt kan die 20 meter weinig aan doen, rustiger rijden en afstand houdenquote:
Vriendschap is toch een illusie johquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 08:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mwah we hebben al eerder iets van 1,5jaar gehad
Tijdje terug weer als vrienden begonnen met rommelen en toen de stomme fout gemaakt om weer een relatie te beginnen, toen ging het fout
Maarja de vriendschap zal hierna ook ver te zoeken zijn
Ik was juist van plan om met weinig zicht te gaan jagen en bumperklevenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 08:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tjah, dat je slechte remmen hebt kan die 20 meter weinig aan doen, rustiger rijden en afstand houden
Wij waren toch beter af als vrienden dan in een relatiequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 08:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vriendschap is toch een illusie joh
Cynisch nummerquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 08:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vriendschap is toch een illusie joh
Dat wordt loonslaven op een lege maagquote:
Nee, dichtstbijzijnde is 20 min lopen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:13 schreef STING het volgende:
[..]
Jij bent niet omringd door broodjeszaken?
Ik heb wel bammetjes bij me.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat wordt loonslaven op een lege maag
Wat loop je dan te huilen?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee, dichtstbijzijnde is 20 min lopen.
[..]
Ik heb wel bammetjes bij me.
Hier zitten meerdere B.V.'s waaronder een geweldig cateringbedrijf! http://www.wowcatering.nl/quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee, dichtstbijzijnde is 20 min lopen.
[..]
Ik heb wel bammetjes bij me.
Oeh, commando op je werk?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niet hier
beetje moe, maar verder wel goed
en bij jou?
WoW catering?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hier zitten meerdere B.V.'s waaronder een geweldig cateringbedrijf! http://www.wowcatering.nl/![]()
Ik zeg alleen dat ik wil hoor.quote:
Nee, lekkere slobberkledingquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:22 schreef STING het volgende:
Oeh, commando op je werk?
Gaat lekker hier. Lekker veel te doen. Weer eens wat vroeger beginnen op m'n werk is best lekker.
Rawrquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee, lekkere slobberkleding
Zozo, en hoe laat eindigt de dag?
Nouja, de 7 en 8 heb je gehaald?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:24 schreef STING het volgende:
[..]
Rawr
M'n doel is 7:00 opstaan, om 8:00 beginnen en rond 16:30 naar huis.
Maar zal nog wel wat schommelen met die tijden
Maar dan is het zo moeilijk om uit bed te komenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:33 schreef STING het volgende:
Zo goed als
Ben wel blij dat het 's nachts weer wat koeler is, ik slaap dan echt zoveel beter
En lekker dat het is daarquote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat ik wil hoor.![]()
De traan was enkel omdat ik op werk zit, en werk is altijd een terechte klacht.
Als het echt koud is, buiten regent, je laat naar bed bent gegaan, je lekker onder de wol ligt, is dat pijnlijk jaquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar dan is het zo moeilijk om uit bed te komen
Best welquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:35 schreef STING het volgende:
[..]
Als het echt koud is, buiten regent, je laat naar bed bent gegaan, je lekker onder de wol ligt, is dat pijnlijk ja
Niet met mijn werkquote:
Je zou voor de grap een week hier moeten komen werken.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niet met mijn werk![]()
Nou ja, niet altijd![]()
Bij de McDrive?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je zou voor de grap een week hier moeten komen werken.
Wat doe je dan precies?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
Euhm. Nee.
Ik maak films die door miljoenen mensen bekeken worden, een beetje respect graag.
Vertel?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
Euhm. Nee.
Ik maak films die door miljoenen mensen bekeken worden, een beetje respect graag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:46 schreef Murdera het volgende:
Alweer?we vergeten snelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
The Korsakoff is strong in these onesquote:
Films.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
The Korsakoff is strong in these ones![]()
3D animator van wat? Een bekende TV-show oid?
Tof! Noem eens wat titels?quote:
Nee, ik wil graag nog een beetje anoniem kunnen blijven, en niet gevonden worden door mijn baas.quote:
Cue_ hoest?quote:
Ja goedquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:51 schreef El_Matador het volgende:
Cue_ hoest?
Ik heb veel salsa gedanst net.
Gij vuige Colombiaan, como esta?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |