En terecht. Misschien had Jeroen dat even vantevoren moeten zeggenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:45 schreef RolStaart-Beer het volgende:
De teleurstelling droop wel van die meid d'r gezicht af toen ze haar kamer zag
Ben al bezigquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:44 schreef Karina het volgende:
Leuke OP, Roos? Desnoods alleen een plaatje of zo?
Die vage boobies?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:45 schreef Karina het volgende:
SHit zeg, zoek eens op plaatjes bij Liefs Uit, dan zie je er iets tussenstaan...
Twee keer de hele dagquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:47 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Is dat niet no'n kerkdienst die meteen de hele dag duurt?
Ze zijn inderdaad al verloofd. Beetje onverstandig op die leeftijd.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:47 schreef Lutte het volgende:
Het 'probleem' is, velen wachten niet op het huwelijk maar halen het huwelijk gewoon een jaar of tien naar voren. En dat vind ik ongezond
Ja het schijnt heel populair te zijn en één van de weinige groeiende kerkgemeenschappen in NL...quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:49 schreef Karina het volgende:
Huh wat een rare kerk. Doet me denken aan die programma's op zondag, zo een Amerikaan die staat te preken.
Een gezegende TopicOpening?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:49 schreef Cee het volgende:
Eigenlijk zouden we elkaar aan het begin van ieder topic ook een gezegend gesprek moeten wensen.
Precies, geen seks voor t huwelijk, maar het huwelijk is zogenaamd de hoeksteen van de samenleving. Dat we dan met 18 trouwen om maar flink te kunnen rampetampen is wel oke? Ik vind t allemaal nog al hypocrietquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:47 schreef Lutte het volgende:
Het 'probleem' is, velen wachten niet op het huwelijk maar halen het huwelijk gewoon een jaar of tien naar voren. En dat vind ik ongezond
eensquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:50 schreef LDS het volgende:
[..]
Precies, geen seks voor t huwelijk, maar het huwelijk is zogenaamd de hoeksteen van de samenleving. Dat we dan met 18 trouwen om maar flink te kunnen rampetampen is wel oke? Ik vind t allemaal nog al hypocriet
Is dan ook hetzelfde idee. Bill clinton zit er ook bijquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:49 schreef Karina het volgende:
Huh wat een rare kerk. Doet me denken aan die programma's op zondag, zo een Amerikaan die staat te preken.
Baptisten hèquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:49 schreef Karina het volgende:
Ok nu je het zegt en ik er even over nadenk (het kraakte) bedenk ik inderdaad dat, dat ook Baptisten zijn.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:51 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Is dan ook hetzelfde idee. Bill clinton zit er ook bij
Precies.. Want uiteindelijk wacht je helemaal niet op het huwelijkquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:50 schreef LDS het volgende:
[..]
Precies, geen seks voor t huwelijk, maar het huwelijk is zogenaamd de hoeksteen van de samenleving. Dat we dan met 18 trouwen om maar flink te kunnen rampetampen is wel oke? Ik vind t allemaal nog al hypocriet
lekker schijnheilig dan zeg. En ondertussen wel sigaren in andere kutten douwenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Ok nu je het zegt en ik er even over nadenk (het kraakte) bedenk ik inderdaad dat, dat ook Baptisten zijn.
Dit dusquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:53 schreef Fascination het volgende:
Maar als hij gaat studeren, wat gaat zij dan doen?
Was geen seks hequote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:53 schreef MissJ het volgende:
[..]
lekker schijnheilig dan zeg. En ondertussen wel sigaren in andere kutten douwen
Je krijgt meteen antwoord op je vraagquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:53 schreef Fascination het volgende:
Niks.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:53 schreef Fascination het volgende:
Oh wat leukquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:53 schreef Lutte het volgende:
Over trouwen en zo gesproken, m'n oudoom en oudtante (en ook buren dus heb er goed contact mee) zijn vandaag vijftig jaar getrouwdZo schattig
![]()
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:53 schreef tralalala het volgende:
Ze heeft FOK! nog niet ontdekt blijkbaar.
oh ja, nu begrijp ik meteen het waarom van die sigaarquote:
In Drachtenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:54 schreef Karina het volgende:
Kan ze geen baantje zoeken? Ergens waar het handig is als je vloeiend Frans spreekt dan...
Ja misschien iets met vertalen of zo?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:55 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
In DrachtenDaar zit je niet eens in de bewoonde wereld!
Come wander with mequote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:55 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Welk nummer is dit? Ken het niet
Dat dus. In Amsterdam had ze op een callcentre kunnen werken.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:55 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
In DrachtenDaar zit je niet eens in de bewoonde wereld!
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:56 schreef RolStaart-Beer het volgende:
"Ben je goed met worst?"
"uhhhh"
hehe ik herkende je nietquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:56 schreef hexje het volgende:
[..]
Dat dus. In Amsterdam had ze op een callcentre kunnen werken.
Hahahahaquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:56 schreef RolStaart-Beer het volgende:
"Ben je goed met worst?"
"uhhhh"
Jeroen: "dat weten we eerlijk gezegd nog niet"quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:56 schreef RolStaart-Beer het volgende:
"Ben je goed met worst?"
"uhhhh"
dat vragen we een van haar exen!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:57 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Jeroen: "dat weten we eerlijk gezegd nog niet"
heb t idee dat dat baantje juist gehosselt is door iemand van de kerkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |