quote:Expeditie Robinson 2012: Het is dit jaar erger dan ooit.
Heilig ontzag heb ik voor de deelnemers van Expeditie Robinson. Je zult maar ergens op een exotische locatie gedropt worden zonder enige vorm van luxe, eten of ander gemak. Dan dien je ook nog eens muggen en vervelende mede-kandidaten van je af te slaan en wedstrijdjes te winnen. En guess what, volgens nieuwbakken presentator Dennis Weening wordt het dit jaar erger dan ooit. Dat kunnen we vanaf donderdag 30 augustus met eigen ogen zien op RTL5.
Hoge kijkcijfers Expeditie Robinson
Maar dat is misschien ook precies de reden waarom zoveel kijkers ieder jaar weer afstemmen op het programma. Met gemak scoort Expeditie Robinson zomaar wel eens meer dan een miljoen kijkers. Bijzonder netjes voor een wat kleinere zender als RTL5.
De kijkers worden ook dit jaar niet teleurgesteld. Tenminste, dat wil presentator Dennis Weening ons laten geloven in een interview met Veronica Magazine. Al is het alleen maar omdat hij zelf ook ooit een keer meedeed aan het programma ( al maakte hij niet écht een goede indruk als survivor).
Eerste heftige proef
Maar wat maakt het dit jaar dan zo heftig? Het begint meteen al goed met een heftige eerste proef in een mangrovebos in Maleisië. Die proef maakt trouwens ook gelijk duidelijk wie in welk team zit. Het team dat de proef wint, gaat naar een prachtig strand. En moesten sommige deelnemers zich vorig jaar nog staande houden in een grot, dit maal moet het verliezende team zien te overleven in de mangrove.
Mangrove
Voor de duidelijkheid: de mangrove is een soort platform tussen de bomen op water. Denk aan een kust met grote struiken met enorme wortels. En ja, dat staat constant onder water en wordt belaagd door honderdduizenden muggen plus andere rare beesten. Laat staan dat er fatsoenlijk voedsel is. En dat is nog maar het begin
Intriges en verraad
Want volgens Weening is niet alleen de mangrove geestdodend, maar zijn de intriges en het verraad tussen de kandidaten onderling ook niet van de lucht. Niemand kan een ander vertrouwen, er worden continu messen in elkaars ruggen gestoken. Het is dit jaar erger dan ooit! laat Weening dan ook weten.
Kandidaten
Stiekem is het ieder jaar dan toch weer een wonder dat de makers dan toch weer met nieuwe kandidaten op de proppen komen. Dat zijn rapper Willie Wartaal en presentatrice Tess Milne ( bekend van Sterren Springen), Fatima Moreira de Melo, Ruud Feltkamp, The Voice finalist Paul Turner, Fajah Lourens, Peggy Vrijens en tuinman Lodewijk Hoekstra.
En omdat Expeditie Robinson samen met de Vlamingen wordt gemaakt, zijn de vijf Vlaamse kandidaten: Min Hee Bervoets, Joke Van de Velde, Matthias De Meulder, Christophe De Meulder en Olivier Bisback.
>> Lees hier en hier meer over de kandidaten
Zij liever dan ik. Dat staat als een paal als boven water. Maar kijken doe ik dan wel. En dat vind ik eerlijk gezegd al spannend genoeg.
Expeditie Robinson is vanaf vanaf donderdag 30 augustus om 20.30 op RTL te zien
Ach ik weet niet, als ik sommige stukjes met die meiden zag van hem net, dan denk ik dat ie best ook heel serieus kan zijn en opbeurendquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:15 schreef tralalala het volgende:
[..]
Overdreven gedoe denk ik eerder.
Nou en.. alsof belgen uberhaupt op elkaar stemmen?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:20 schreef HalvinCarris het volgende:
Beetje lame, 2 broers stemmen toch nooit op elkaar?
Hij is van top tot teen nep en geacteerd en hij vindt zichzelf heel grappig. Ik kan ee in ieder geval niet tegen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ach ik weet niet, als ik sommige stukjes met die meiden zag van hem net, dan denk ik dat ie best ook heel serieus kan zijn en opbeurendMaar misschien geef ik je na een aantal afleveringen gelijk hoor.
Al zou ik liever een blije eppo om me heen hebben die me aan het lachen maakt dan een zeikerd (denk ik) als Fajah. Of constant huilende vrouwen. Of ruzie makende haantjes-kerels.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:20 schreef tralalala het volgende:
Lodewijk gaat gewoon een dikke tuin bouwen met vijver en al.![]()
Dat laatste is volledig je goed recht uiteraardquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:21 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Hij is van top tot teen nep en geacteerd en hij vindt zichzelf heel grappig. Ik kan ee in ieder geval niet tegen.
Vijfquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:23 schreef Paul het volgende:
en zorgen dat heel Belgie vier op mij kan zijn
Lekkerquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:26 schreef waaromniet1988 het volgende:
Straks maar de herhaling bekijken.
Hoe ziet Tess Milne eruit zonder make-up?
Ik lees ze al niet meer, prima te volgen zonder en het klopt veel te vaak niet.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:25 schreef Cee het volgende:
"En het droogt ook" als ondertiteling wanneer ze zegt "In het hoofd ook".
Dat stond ook ergens in een artikel. Dat een groep (of allemaal?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:27 schreef tralalala het volgende:
Lijkt alsof ze meer diep in de Jungle zitten dan op een eiland?
WIDM vind ik echt geen reet aan.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:27 schreef muzas het volgende:
Toch blijft ER een soort proloog voor WIDM.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:28 schreef tralalala het volgende:
[..]
WIDM vind ik echt geen reet aan.
Vind WIDM ook niets aan manquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:29 schreef roos85 het volgende:
[..]
WIDM is echt een bazen programma
Expeditie Robinson 2012 zal de boeken in gaan als de editie met de beste cast, de meeste complotten en de spannendste en meest onverwachte eilandraden. En het jaar van De Mangrove..quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:27 schreef tralalala het volgende:
Lijkt alsof ze meer diep in de Jungle zitten dan op een eiland?
Kan gebeuren.. Iets intellectuelere televisie... Niet voor iedereen blijkbaar. Doe je niks aan.quote:
Nice, i likequote:
Of weer alleen de afvallersquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:30 schreef Greys het volgende:
[..]
---------------
Ik vraag me af of zij daar heel de tijd moeten zijn, nee toch?![]()
Ik hou niet van intelecteleelquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:31 schreef muzas het volgende:
[..]
Kan gebeuren.. Iets intellectuelere televisie... Niet voor iedereen blijkbaar. Doe je niks aan.
Na 3 weken lopen mannen met een 3-wekenbaard maar al die wijven hebben dan nog gewoon gladgeschoren oksels.quote:Heilig ontzag heb ik voor de deelnemers van Expeditie Robinson. Je zult maar ergens op een exotische locatie gedropt worden zonder enige vorm van luxe, eten of ander gemak.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:33 schreef Modus het volgende:
[..]
Na 3 weken lopen mannen met een 3-wekenbaard maar al die wijven hebben dan nog gewoon gladgeschoren oksels.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:31 schreef franklop het volgende:
zo samen met mevrouw even een reis geboekt in de tussentijd, suffe startafleveringen altijd..
Als ze die van te voren hebben laten waxen (of laseren) dan kan datquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:33 schreef Modus het volgende:
[..]
Na 3 weken lopen mannen met een 3-wekenbaard maar al die wijven hebben dan nog gewoon gladgeschoren oksels.
Geloof je het zelfquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Als ze die van te voren hebben laten waxen (of laseren) dan kan dat
En dat zou ik ook doen als ik aan zo'n programma mee zou doen.
Geloof ik wat zelf?quote:
Als je gaat waxen komt het toch terugquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Geloof ik wat zelf?
Als je op vakantie gaat en je waxt je benen zijn ze ook weken haarvrij hoor. Dus logisch als je dat dan doet voordat je aan zo'n programma meedoet, toch?
op andere plekken daarentegenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Geloof ik wat zelf?
Als je op vakantie gaat en je waxt je benen zijn ze ook weken haarvrij hoor.
Ja na een paar weken idd, bij de een duurt het langer dan bij de ander.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:50 schreef Paul het volgende:
[..]
Als je gaat waxen komt het toch terug
Hmja daar had ik eik nog niet aan gedacht, zou kunnen idd.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:44 schreef Greys het volgende:
Geloof ik wat zelf?
Als je op vakantie gaat en je waxt je benen zijn ze ook weken haarvrij hoor. Dus logisch als je dat dan doet voordat je aan zo'n programma meedoet, toch?
Precies, zou ik ook doen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja na een paar weken idd, bij de een duurt het langer dan bij de ander.
Maar laseren wordt tegenwoordig ook veel gedaan en dan blijft het veel langer weg, of bijna helemaal zelfs somsEn ik kan me voorstellen dat de BN-ers en BB-ers die maanden in een bikini op tv komen dat laten doen.
Survivor of Robinson?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:36 schreef liesje1979 het volgende:
Vorig seizoen poste er iemand een link naar een site waar alle (of veel) survivor terug te kijken was, heeft iemand dat linkje nog?
Ben benieuwd wat het volgende week aan kijkcijfers doetquote:Op zondag 27 november 2011 20:54 schreef Doodloper het volgende:
Kijkcijfers door de jaren heen voor een ieder die het boeit:
In 2001 t/m 2004 werd het programma op NET 5 uitgezonden, 2005 t/m 2006 op Talpa; daar kelderen de kijkcijfers het 1e jaar met 1/3, en daarna op RTL5 (waar de kijkcijfers het eerste jaar weer met 1/3 toenamen).
2010 was het eerste seizoen met BN'ers, en dat jaar keken er ook bijna 2/3 (!) meer kijkers; ruim 1,1 miljoen ten opzichte van ruim 650k in 2009.
Ook dit jaar weer kijken er meer mensen dan vorig jaar: 8% meer, met een gemiddelde van iets minder dan 1,2 miljoen kijkers.
Overigens kan ER ook best zonder BN'ers draaien: in 2002, 2003 en 2004 scoorde het programma gemiddeld ruim 1,25 miljoen kijkers. Maargoed, dat kan natuurlijk ook liggen aan het feit dat het programma toen nog nieuw was etc.
Maarja, gezien er dit jaar wéér ruim 8% meer kijkers zijn dan vorig jaar denk ik niet dat de programmamakers snel het risico zullen nemen om een seizoen zonder BN'ers te draaien...
Van het jaar 2000 kon ik trouwens geen cijfers vinden.
De introductieafleveringen (waar de kandidaten worden voorgesteld) en de finales heb ik niet meegerekend omdat die meestal nogal veel afweken van de kijkcijfers van de echte afleveringen en daardoor het beeld konden verdraaien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We zullen zien, zei de blinde.
hoezo?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:11 schreef agentstarling het volgende:
nou ja dan weet je nu eigenlijk ook al wie er naar de samensmelting gaan toch...
Wtfquote:
Nicequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:17 schreef dinamoa het volgende:
Dit is trouwens de opnamelocatie van dit jaar:
https://maps.google.nl/maps?q=pulau+besar+malaysia&hl=en&ll=2.45778,104.000702&spn=0.121767,0.260239&hq=pulau+besar&hnear=Malaysia&t=m&fll=2.461039,104.000702&fspn=0.121767,0.260239&z=13
http://www.rtl.nl/xl/#/u/98c568d1-992c-43a8-9ef9-ebe0d812392dquote:
Kun jij vertellen hoe wij gewone stervelingen aan die MP4 links van RTL komen?quote:Op zaterdag 1 september 2012 01:59 schreef Ties02 het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/xl/#/u/98c568d1-992c-43a8-9ef9-ebe0d812392d
Ik ga hem nu terugkijken, kon donderdag niet want voetbal
Eerst groot, toen groter, toen groterder, toen kleiner, nog iets kleiner (ongeveer zoiets).quote:Op zaterdag 1 september 2012 02:12 schreef Ties02 het volgende:
Heef Fajah nou een borstverkleining ondergaan
Een aantal spellen zijn op het grote eiland opgenomen. Ze sliepen ergens anders. Shot in de teaser (van het brede strand vanuit de lucht) is het grote eiland.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:43 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Nicegroot eiland deze keer?
of is het daar in de buurt?
Het is wel grappig dat als je met Google Maps daar een beetje rondkijkt je aardig wat namen herkent: Mensirip, Harimau, Rawa, etc.
Misschien dat hij zei dat het de jongste vrouw was. Maar kan me niet echt herinneren wat hij precies zei. Maar dergelijke foutjes komen wel vaker voor.quote:Op maandag 3 september 2012 21:31 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik heb geprobeerd een uitzending van The Voice of Holland te kijken. Ik ben zelfs niet weggezapt toen Martijn Krabbé![]()
![]()
in beeld kwam. Maar toen Paul Turner ging optreden, kon ik het echt niet meer aanzien.
Ik hoop dat hij er snel uitgaat.
Zei Dennis nou: De 22-jarige Ruud ... [...] ... De jongste dit jaar is de 24-jarige Tess.
Heeft ze al jaren geleden gedaan.quote:Op zaterdag 1 september 2012 02:12 schreef Ties02 het volgende:
Heef Fajah nou een borstverkleining ondergaan
Echt ontzettend zondequote:Op donderdag 6 september 2012 20:15 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Heeft ze al jaren geleden gedaan.
Jammer
Sjezus, wat was ze lekkerquote:Op donderdag 6 september 2012 20:18 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Echt ontzettend zonde
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 september 2012 20:20 schreef Ties02 het volgende:
Paul is echt zo'n aandachtzoekende schreeuwlelijk ja
Heb je het over mij?quote:Op donderdag 6 september 2012 20:20 schreef Ties02 het volgende:
Paul is echt zo'n aandachtzoekende schreeuwlelijk ja
Wat een kuttige planning dan!quote:Op donderdag 6 september 2012 20:12 schreef MissJ het volgende:
over 18 minuten![]()
weet alleen nog niet of ik het live ga kijken (wil namelijk ook Grenzeloos Verliefd kijken wat om dezelfde tijdkomt op Net5)
quote:Op donderdag 6 september 2012 20:25 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Eigenlijk over die andere maar hij is op jou ook wel van toepassing
Nou je krijgt dus bn'ers en bb'ers te zien straks die gaan overleven op een eiland en proeven gaan doen. Ik hoop dat ik je een beetje heb bijgepraatquote:Op donderdag 6 september 2012 20:26 schreef tong80 het volgende:
Introductie gemist. Volgens mij kan het wel leuk worden. Mangrove hoorde ik net. En Belhie nederland. Iemand die me snel even kan bijpraten wat ik kan verwachten enzo. Hoeft maar suummier
behoorlijk jaquote:
Robinson is denk ik eenvoudiger terug te kijken.quote:
heb al besloten, ik ga GV kijken. En jij?quote:Op donderdag 6 september 2012 20:29 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Robinson is denk ik eenvoudiger terug te kijken.
Ik liet het van m'n bui afhangen.
eet niks voor 3 maanden, krijg je nog meer het gevoel vanquote:Op donderdag 6 september 2012 20:29 schreef Paul het volgende:
Ik eet nu komkommer, krijg ik expeditiie robinson gevoelens van
Ze gaat toch poepen ?quote:Op donderdag 6 september 2012 20:28 schreef Tim86 het volgende:
Ik snap nooit zo wat mensen in die Fajah zien eigenlijk
quote:
Niet weten dat ze daar stiekem etenquote:Op donderdag 6 september 2012 20:30 schreef Adelante het volgende:
[..]
eet niks voor 3 maanden, krijg je nog meer het gevoel van
Arme Ernstquote:
quote:Op donderdag 6 september 2012 20:28 schreef Tim86 het volgende:
Ik snap nooit zo wat mensen in die Fajah zien eigenlijk
Tess Milnequote:Op donderdag 6 september 2012 20:32 schreef Tim86 het volgende:
Hup Willie![]()
En hup lekkere blonde chick, geen idee wie het is.
Iedereen krijgt 1 banaan elke dag, ongeacht of er genoeg bananen zijnquote:
Welkom!!quote:Op donderdag 6 september 2012 20:32 schreef dreamdancer90 het volgende:
Ik ben ook present! Na al een tijd mee te lezen op het forum maar eens tijd dat ik hier en daar ook wat ga posten![]()
En ik ken zowaar wat 'BN-ers' dit jaar
Gefeliciteerd met je eerste post!quote:Op donderdag 6 september 2012 20:32 schreef dreamdancer90 het volgende:
Ik ben ook present! Na al een tijd mee te lezen op het forum maar eens tijd dat ik hier en daar ook wat ga posten![]()
En ik ken zowaar wat 'BN-ers' dit jaar
Ja Mtv ofzo, als dat al bn'er is..quote:Op donderdag 6 september 2012 20:33 schreef Caland het volgende:
Van wat is die Tess dan presentatrice?
Sterren Springen.quote:Op donderdag 6 september 2012 20:33 schreef Caland het volgende:
Van wat is die Tess dan presentatrice?
Als ze net zo irritant is als destijds bij WIDM, kan het nog 'leuk' wordenquote:Op donderdag 6 september 2012 20:33 schreef marcodej het volgende:
Die Peggy zie ik in elk spelletje meedoen. Maar waar moeten we haar van kennen?
De helft ken ik sowieso niet btw.
Ze ziet er alleen uit als ze make up op heeftquote:Op donderdag 6 september 2012 20:34 schreef Tim86 het volgende:
Fatima is zoooooo verlept sinds ze met de Sluit heeft
Ze wordt gewoon snel oud.quote:Op donderdag 6 september 2012 20:34 schreef Tim86 het volgende:
Fatima is zoooooo verlept sinds ze met de Sluit heeft
Te triest inderdaad. Alleen maar om geen reclame tussen de programma's in te hebbenquote:
daar heb je paul van de aandacht weerquote:Op donderdag 6 september 2012 20:35 schreef Paul het volgende:
Nu al reclame whoehahaoahhaaoaahoh
STEM PVDA DAN GEBEUREN DIE DINGEN NIET MEER
Je smaak lijkt goed.quote:Op donderdag 6 september 2012 20:35 schreef dreamdancer90 het volgende:
Dank -Vaduz- en Cee! En erg he egeltje1985, het is echt de eerste terwijl ik al zo'n 3 jaar geleden een account had gemaakt..Ook maar eens bij het Game of Thrones topic om de hoek kijken binnenkort!
Ik moest glimlachen.quote:Op donderdag 6 september 2012 20:35 schreef Bastiefcg het volgende:
[..]
daar heb je paul van de aandacht weer
quote:Op donderdag 6 september 2012 20:35 schreef Paul het volgende:
Nu al reclame whoehahaoahhaaoaahoh
STEM PVDA DAN GEBEUREN DIE DINGEN NIET MEER
Daar heb je nu zeven minuten de tijd voor.quote:Op donderdag 6 september 2012 20:35 schreef muzas het volgende:
Had godverdomme de chips nog niet eens open
Vorig jaar was echt behoorlijk kut jaquote:Op donderdag 6 september 2012 20:36 schreef Redefine het volgende:
RTL5 dacht, vorig jaar was het al kut. We gaan dit jaar gelijk maar slecht beginne. Heel veel spoilers in de voorstelaflevering en na 1 minuut al reclame
Ah, daar ben ik ook. USA-versie wel.quote:Op donderdag 6 september 2012 20:35 schreef dreamdancer90 het volgende:
Dank -Vaduz- en Cee! En erg he egeltje1985, het is echt de eerste terwijl ik al zo'n 3 jaar geleden een account had gemaakt..Ook maar eens bij het Game of Thrones topic om de hoek kijken binnenkort!
Die spoilers waren echt kut ja. Dacht dat het een normale eerste aflevering was, maar na een kwartier spoilers heb ik het maar uitgezetquote:Op donderdag 6 september 2012 20:36 schreef Redefine het volgende:
RTL5 dacht, vorig jaar was het al kut. We gaan dit jaar gelijk maar slecht beginne. Heel veel spoilers in de voorstelaflevering en na 1 minuut al reclame
Grappig ben ik hequote:
Ik herinner me nog steeds die worst snij opdrachtquote:Op donderdag 6 september 2012 20:36 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Vorig jaar was echt behoorlijk kut ja
Stem jij serieus op de UFO partijquote:Op donderdag 6 september 2012 20:37 schreef Baszh het volgende:
Niet teveel PvdA noemen anders komt die Whiskers2009 hier ook nog aanzetten
Ah leuk! Dan kom ik je daar nog wel tegen denk ik. Ben een late volger, maar sinds gister helemaal bij met USAquote:Op donderdag 6 september 2012 20:36 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ah, daar ben ik ook. USA-versie wel.
ja dat was te genant. worst snijdenquote:Op donderdag 6 september 2012 20:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik herinner me nog steeds die worst snij opdracht
Ik zweef nogquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
Ooh, echt, die mensen aten de gehele aflevering door geloof ik toen.quote:Op donderdag 6 september 2012 20:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik herinner me nog steeds die worst snij opdracht
quote:Op donderdag 6 september 2012 20:37 schreef Caland het volgende:
Die voorstelaflevering kijk je toch ook niet.
Gelukkig keek ik die aflevering maar half, daardoor weet ik alleen nog wie er nog in zitten bij een opdracht waar ze blokjes moeten gooien. En een opdracht waar Fatima uit haar plaat gaat.quote:Op donderdag 6 september 2012 20:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die spoilers waren echt kut ja. Dacht dat het een normale eerste aflevering was, maar na een kwartier spoilers heb ik het maar uitgezet
Egeltje er komen heel veel weblogjes van me aan, check je ff de foutjes gr grquote:Op donderdag 6 september 2012 20:38 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ooh, echt, die mensen aten de gehele aflevering door geloof ik toen.
Bereid je vast voor op de twee kampen 'boeklezers versus niet-lezers'.quote:Op donderdag 6 september 2012 20:37 schreef dreamdancer90 het volgende:
[..]
Ah leuk! Dan kom ik je daar nog wel tegen denk ik. Ben een late volger, maar sinds gister helemaal bij met USA
Ja, nee, ik stem geen PvdA.quote:Op donderdag 6 september 2012 20:37 schreef Paul het volgende:
[..]
Grappig ben ik he
Ben je nog vrijgezel
quote:Op donderdag 6 september 2012 20:39 schreef Ties02 het volgende:
Wel leuk voor jou Caland, je kan gewoon elke donderdag kijken, Feyenoord speelt toch geen europees
(hihihii)
Jij kan dan mooi heen en weer zappen.quote:Op donderdag 6 september 2012 20:39 schreef Ties02 het volgende:
Wel leuk voor jou Caland, je kan gewoon elke donderdag kijken, Feyenoord speelt toch geen europees
(hihihii)
Al was dat natuurlijk niet het dieptepunt. Dat was wel zitten PSP'en bij Robinsonquote:Op donderdag 6 september 2012 20:38 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ooh, echt, die mensen aten de gehele aflevering door geloof ik toen.
Ik wil voor jou wel VVD stemmenquote:
Nee ik kijk nu expeditie robinson k tnx gr gr.quote:Op donderdag 6 september 2012 20:38 schreef Paul het volgende:
[..]
Egeltje er komen heel veel weblogjes van me aan, check je ff de foutjes gr gr
quote:Op donderdag 6 september 2012 20:39 schreef Ties02 het volgende:
(hihihii)
Wij toch ookquote:Op donderdag 6 september 2012 20:39 schreef Caland het volgende:
Ik zag trouwens die Fajah paar dagen terug in een programma roepen dat ze door ER een gruwelijke hekel heeft gekregen aan Belgen.
In het Engels of Nederlands?quote:Op donderdag 6 september 2012 20:39 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Bereid je vast voor op de twee kampen 'boeklezers versus niet-lezers'.Gezeur over spoilers is meestal aanwezig. Zelf ben ik in boek 1 begonnen maar ik kom er niet echt doorheen.
Ja, maar wel geinig dat het elk jaar weer raak is met die kutbelgjes.quote:
Haha ik weet het. Ik las elke keer bij na het kijken van een aflevering, omdat ik dan alle namen wat beter kon onthouden. Tijdens seizoen 2 aardig wat topics kunnen skippen door die discussiesquote:Op donderdag 6 september 2012 20:39 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Bereid je vast voor op de twee kampen 'boeklezers versus niet-lezers'.Gezeur over spoilers is meestal aanwezig. Zelf ben ik in boek 1 begonnen maar ik kom er niet echt doorheen.
Bird is the wordquote:Wat is het woord op 2??
Eerste aflevering begonnen de complotten al, volgens mijquote:Op donderdag 6 september 2012 20:39 schreef Caland het volgende:
Ik zag trouwens die Fajah paar dagen terug in een programma roepen dat ze door ER een gruwelijke hekel heeft gekregen aan Belgen.
Als je dan ook je UI verandert!quote:
quote:Op donderdag 6 september 2012 20:40 schreef Ties02 het volgende:
Ik heb helemaal geen spoilers gezien trouwens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Engels. En ik lees veel, ook in het Engels, dus daar ligt het ook niet aan. Ik vind de boeken wat traag ofzo. Wel meer diepgang, dat is wel leuk.quote:Op donderdag 6 september 2012 20:40 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
In het Engels of Nederlands?
Het blijft typisch ja. Er is dit jaar dus zelfs al een Belg die van te voren heeft bepaald dat Nederlanders en Belgen anders zijn, dus dat hij maar geen vrienden kan worden met d'n Ollander.quote:Op donderdag 6 september 2012 20:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, maar wel geinig dat het elk jaar weer raak is met die kutbelgjes.
quote:Op donderdag 6 september 2012 20:41 schreef Bastiefcg het volgende:
[..]goedeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij bent wel heel optimistisch.quote:Op donderdag 6 september 2012 20:41 schreef RedFever007 het volgende:
Godver. 5 minuten bezig en reclame
Ah boeiend, tis toch reclame.quote:Op donderdag 6 september 2012 20:41 schreef dreamdancer90 het volgende:
[..]
Haha ik weet het. Ik las elke keer bij na het kijken van een aflevering, omdat ik dan alle namen wat beter kon onthouden. Tijdens seizoen 2 aardig wat topics kunnen skippen door die discussies. Boek 1 heb ik gelezen, binnenkort aan boek 2 beginnen.
Maar misschien zijn we hier een beetje offtopic
fixedquote:Op donderdag 6 september 2012 20:43 schreef dreamdancer90 het volgende:
Kan die Paul nou nog steeds niet fatsoenlijk Nederlands niks?
Of door marrokanen, o nee dat is een nektasjequote:Op donderdag 6 september 2012 20:44 schreef Redefine het volgende:
Je eigen heuptasje? Is de redactie van ER overgenomen door hipsters?
Wees blij dat het niet zo'n gucci-tasje is die ze om hun nek moeten hangen.quote:Op donderdag 6 september 2012 20:44 schreef Redefine het volgende:
Je eigen heuptasje? Is de redactie van ER overgenomen door hipsters?
Bij Expeditie Rabat is dat wel het geval.quote:Op donderdag 6 september 2012 20:44 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Wees blij dat het niet zo'n gucci-tasje is die ze om hun nek moeten hangen.
Dit, weg met die gastquote:Op donderdag 6 september 2012 20:43 schreef Baszh het volgende:
Wie de neuk is dat en waarom spreekt hij geen Nederlands
quote:
Idd, dit kun je toch niet onthoudenquote:Op donderdag 6 september 2012 20:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Krijgen ze geen gebruiksaanwijzing mee?
Inderdaadquote:Op donderdag 6 september 2012 20:46 schreef Tim86 het volgende:
Waarom een kerel erbij die niet eens Nederlands spreekt
Extra kijkcijfers van the Voice denken zequote:Op donderdag 6 september 2012 20:46 schreef Tim86 het volgende:
Lekker gek. Lekker anders.quote:Op donderdag 6 september 2012 20:46 schreef Tim86 het volgende:
Zit altijd een stuk beter in elkaar ja (op die lelijke seizoenen na waar oude mensen terugkomen)quote:Op donderdag 6 september 2012 20:46 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik raak altijd de draad kwijt bij de Nederlandse opdrachten. Bij Survivor leggen ze het altijd veel duidelijker uit ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |