Sjezus, wat was ze lekkerquote:Op donderdag 6 september 2012 20:18 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Echt ontzettend zonde
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 september 2012 20:20 schreef Ties02 het volgende:
Paul is echt zo'n aandachtzoekende schreeuwlelijk ja
Heb je het over mij?quote:Op donderdag 6 september 2012 20:20 schreef Ties02 het volgende:
Paul is echt zo'n aandachtzoekende schreeuwlelijk ja
Wat een kuttige planning dan!quote:Op donderdag 6 september 2012 20:12 schreef MissJ het volgende:
over 18 minuten![]()
weet alleen nog niet of ik het live ga kijken (wil namelijk ook Grenzeloos Verliefd kijken wat om dezelfde tijdkomt op Net5)
quote:Op donderdag 6 september 2012 20:25 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Eigenlijk over die andere maar hij is op jou ook wel van toepassing
Nou je krijgt dus bn'ers en bb'ers te zien straks die gaan overleven op een eiland en proeven gaan doen. Ik hoop dat ik je een beetje heb bijgepraatquote:Op donderdag 6 september 2012 20:26 schreef tong80 het volgende:
Introductie gemist. Volgens mij kan het wel leuk worden. Mangrove hoorde ik net. En Belhie nederland. Iemand die me snel even kan bijpraten wat ik kan verwachten enzo. Hoeft maar suummier
behoorlijk jaquote:
Robinson is denk ik eenvoudiger terug te kijken.quote:
heb al besloten, ik ga GV kijken. En jij?quote:Op donderdag 6 september 2012 20:29 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Robinson is denk ik eenvoudiger terug te kijken.
Ik liet het van m'n bui afhangen.
eet niks voor 3 maanden, krijg je nog meer het gevoel vanquote:Op donderdag 6 september 2012 20:29 schreef Paul het volgende:
Ik eet nu komkommer, krijg ik expeditiie robinson gevoelens van
Ze gaat toch poepen ?quote:Op donderdag 6 september 2012 20:28 schreef Tim86 het volgende:
Ik snap nooit zo wat mensen in die Fajah zien eigenlijk
quote:
Niet weten dat ze daar stiekem etenquote:Op donderdag 6 september 2012 20:30 schreef Adelante het volgende:
[..]
eet niks voor 3 maanden, krijg je nog meer het gevoel van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |