dat envelopje bovenaan, naast dm.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:51 schreef Cindy1988 het volgende:
Hoe stuur ik een pm? Zie het niet staan?
Stuur haar een dm dan kan ze erop reageren.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:56 schreef frederik het volgende:
[..]
dat envelopje bovenaan, naast dm.
Als je belangstelling hebt heb ik een adres (naam, straat,postcode/woonplaats) nodig en als het kan een afhaalpunt van dhl4you ( http://www.selektvracht.nl/?spl=y ) waar ik het pakje heen kan sturen
Het is gelukquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:10 schreef Rucky het volgende:
[..]
Stuur haar een dm dan kan ze erop reageren.![]()
Toffe aktie weer Frederik.
Cindy was eerder, en kleinere pakjes dan 3kg doe ik niet (dan zijn de portokosten me te hoog in verhouding tot de waarde wat verstuurd wordt).quote:
Oeh, chocolademelk met een scheut.. Je brengt me op ideeėnquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:18 schreef frederik het volgende:
[..]
Cindy was eerder, en kleinere pakjes dan 3kg doe ik niet (dan zijn de portokosten me te hoog in verhouding tot de waarde wat verstuurd wordt).
Ik ga wel gewoon door met verzamelen, wat ik hierna meeneem weet ik niet, gemalen, bonen, senseo, oplos, of nu eens chocoladepoeder
Mag ik hem deze keer :$....quote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:58 schreef frederik het volgende:
Ik heb weer koffie bij elkaar kunnen sparen.
Het gaat dit keer om een doos bonen.
Wie zich als eerste meldt krijgt de doos toegestuurd. Mensen die al eens meegedaan hebben kunnen over 24 uur meedoen.
Wat een geweldige actie...quote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:58 schreef frederik het volgende:
Ik heb weer koffie bij elkaar kunnen sparen.
Het gaat dit keer om een doos bonen.
Wie zich als eerste meldt krijgt de doos toegestuurd. Mensen die al eens meegedaan hebben kunnen over 24 uur meedoen.
dat hoeft ook niet ik zal het in de gaten houdenquote:Op maandag 8 juli 2013 19:36 schreef frederik het volgende:
De laatste partij is reeds verstuurd (naar gridjuh), maar ik krijg elke week 500 gram koffie (en wat thee indien ik wil) mee, er komt dus wel weer eens wat langs in dit topic (of iets vergelijkbaars).
Ben alleen niet echt van het reserveren.
Wat lief! Hoe groot zijn die pakjes? Misschien anders ook leuk om met een andere FOK!ker te delen? (ik zeg maar wat...quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:12 schreef frederik het volgende:
stuur je adres maar per pm/dm dan zal ik de doos morgen of maandag op de post doen.
Het is een doos van 15 x 250gram. Ik ga niet delen (anders had ik wel vaker, kleinere porties uitgedeeld). Reden om het per doos weg te doen is de porto.quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:50 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Wat lief! Hoe groot zijn die pakjes? Misschien anders ook leuk om met een andere FOK!ker te delen? (ik zeg maar wat...)
Zal mijn adres even sturen in PM.
Oké, helder. Alsnog ontzettend geļnteresseerd! Had mijn gegevens gemaild. Hoe doen we het met verzendkosten?quote:Op zaterdag 14 september 2013 00:51 schreef frederik het volgende:
[..]
Het is een doos van 15 x 250gram. Ik ga niet delen (anders had ik wel vaker, kleinere porties uitgedeeld). Reden om het per doos weg te doen is de porto.
Voor brievenbusport mag een zending niet dikker zijn dan 3.2cm, één los pakje is al dikker. Gevolg is dat koffie altijd als pakket verzonden moet worden, en 6.75 euro uitgeven voor 250 of 500 gram vind ik gekkenwerk (dan is zelf naar de winkel laten gaan goedkoper).
Voor die 6.75 porto kun je tot 10kg gaan, ik zit op iets meer dan 3.75kg wat ik een leuk compromis vind van verdelen over meerdere mensen en nuttig gebruik maken van je porto.
Zoals al mijn andere zendingen (mijn kosten)quote:Op zaterdag 14 september 2013 01:03 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Oké, helder. Alsnog ontzettend geļnteresseerd! Had mijn gegevens gemaild. Hoe doen we het met verzendkosten?
Echt? Maar jij doet al zoveel moeite en lieve dingen voor fhf. Zullen we het anders delen?quote:Op zaterdag 14 september 2013 01:04 schreef frederik het volgende:
[..]
Zoals al mijn andere zendingen (mijn kosten)
Ok, dan wacht ik op een eventuele andere melder die het harder denkt nodig te hebben (24 uur?)quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:15 schreef Renn het volgende:
Ik heb het niet nodig, maar het zou goed uitkomen.
Als iemand het nodig denkt te hebben, overtroef mij.
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:21 schreef frederik het volgende:
[..]
Ok, dan wacht ik op een eventuele andere melder die het harder denkt nodig te hebben (24 uur?)
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:05 schreef frederik het volgende:
Er is weer een doos van 15 pakjes gemalen koffie beschikbaar voor de eerste die komt (waarbij er weer een wachttijd van 24 uur is voor mensen die al eens koffie gehad hebben)
Hoe moet ik me die weggeefwinkel voorstellen? Als iets van jezelf, wat je al dan niet aan huis doet, of meer als iets waar jij als vrijwilliger bij werkt?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:09 schreef Amarantha het volgende:
Ik zou het graag willen, wij hebben een weggeefwinkel en schenken dan ook altijd koffie en thee gratisBen het dus niet echt nodig maar het zal welgoed terechtkomen
quote:Wat houdt FOK!kers Helpen FOK!kers niet in?
De volgende topics is FHF niet voor bedoeld:
- Goede doelen acties bijv. voor weeskinderfonds oid
- Geldinzamelacties
- alles wat ook maar enigszins iets commercieels in zich heeft
---bijv. dat je korting wil bieden bij je bedrijf, of reclame er voor terug wil, dat soort dingen
- hulpvragen voor mensen die je via via kent, of goede bedoelingen voor een weeskind ergens anders. Hoe goed en lief bedoeld ook, dit forum is puur bedoeld voor FOK!kers onderling.
Ik ken het fenomeen weggeefwinkels een beetje, ik geloof niet dat daar financiėle vergoedingen een rol spelen. Degene die ik ken zitten in een (anti)kraak winkelpand en draaien op vrijgevigheid en vrijwilligers. Ze krijgen gratis spullen en geven deze weer weg aan mensen die er interesse in hebben.quote:Op zondag 23 maart 2014 08:58 schreef frederik het volgende:
Ik heb 4 aanmeldingen (Renn, Amarantha, iemand in mijn DM, en Gridjuh)
Renn heeft hier aangegeven een ander die het nodiger denkt te hebben voor te laten gaan
Bij de aanmelding van Amarantha vraag ik me af of dat binnen de regels van FHF valt (maar nog geen antwoord op gehad)
Diegene in mijn DM zit zelf krap (valt dus zeker binnen de regels van FHF), en was ook "op tijd" (die 24 uur die ik reageerde op Renn)
Grindjuh valt dus af omdat er anderen voorgaan.
Het is op dit moment dus even afwachten, hoe die insteek van die weggeefwinkel is. Als dat is als bij Amarantha zelf op de koffie komen dan gaat de doos naar Amarantha, als die winkel groter van opzet is, en amarantha daar alleen een vrijwilligster is dan gaat de koffie naar degene in mijn DM.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |