dat envelopje bovenaan, naast dm.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:51 schreef Cindy1988 het volgende:
Hoe stuur ik een pm? Zie het niet staan?
Stuur haar een dm dan kan ze erop reageren.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:56 schreef frederik het volgende:
[..]
dat envelopje bovenaan, naast dm.
Als je belangstelling hebt heb ik een adres (naam, straat,postcode/woonplaats) nodig en als het kan een afhaalpunt van dhl4you ( http://www.selektvracht.nl/?spl=y ) waar ik het pakje heen kan sturen
Het is gelukquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:10 schreef Rucky het volgende:
[..]
Stuur haar een dm dan kan ze erop reageren.![]()
Toffe aktie weer Frederik.
Cindy was eerder, en kleinere pakjes dan 3kg doe ik niet (dan zijn de portokosten me te hoog in verhouding tot de waarde wat verstuurd wordt).quote:
Oeh, chocolademelk met een scheut.. Je brengt me op ideeënquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:18 schreef frederik het volgende:
[..]
Cindy was eerder, en kleinere pakjes dan 3kg doe ik niet (dan zijn de portokosten me te hoog in verhouding tot de waarde wat verstuurd wordt).
Ik ga wel gewoon door met verzamelen, wat ik hierna meeneem weet ik niet, gemalen, bonen, senseo, oplos, of nu eens chocoladepoeder
Mag ik hem deze keer :$....quote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:58 schreef frederik het volgende:
Ik heb weer koffie bij elkaar kunnen sparen.
Het gaat dit keer om een doos bonen.
Wie zich als eerste meldt krijgt de doos toegestuurd. Mensen die al eens meegedaan hebben kunnen over 24 uur meedoen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |