pic. nu. gvd.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:16 schreef Robophatt het volgende:
Ik probeerde te doen wat dat meisje in de tweede foto uit de OP doet maar wtf gek, dat is onmogelijk
Kan je met 22 jaar nog hiernaartoe?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-08-2012 15:08:18 ]
ja bij die bikdikquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kijk naar de koppies... Tuurlijk NL...
Die in de OP zien er toch best wel brits uit imo.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kijk naar de koppies... Tuurlijk NL...
Vooral die dikke ginger met die neger, die drinken ook bier en die zien er echt uit als 13quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:08 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Die in de OP zien er toch best wel brits uit imo.
True.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:08 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Die in de OP zien er toch best wel brits uit imo.
Ik was niet populair en mocht dus niet meedoen aan flesje draaien.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 05:00 schreef lol_wut het volgende:
[..]
Ik was 10 ofzo
[..]
Fuif vond ik toen al zo'n dom woord eigenlijk. En aan het einde van de avond allemaal in een kring staan en flesje draaien
. Oh, en moeders die met schalen vol bitterballen rondliepen de hele avond
.
Dan heb jij veel gemist vriendquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:19 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ik was niet populair en mocht dus niet meedoen aan flesje draaien.
Nogal, ja.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dan heb jij veel gemist vriend
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:21 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Nogal, ja.Bij kamp gingen we dan ook stiekem meekijken en hun spelletje saboteren.
"Jaaaaaaa, nu moet het met tong"quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dan heb jij veel gemist vriend
En dan als 2 meisjes elkaar draaiden moesten die ook tongenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:22 schreef Twiitch het volgende:
[..]
"Jaaaaaaa, nu moet het met tong"
En dan kreeg je of een dooie paling die een beetje in je mond bleef liggen of de wasmachine
Ik was vroeger dan ook geen baas.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Eckte bazen hadden op zo'n flesjesdraaiavond met minstens 10 chicks gezoend
vandaar SPquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:23 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ik was vroeger dan ook geen baas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |