Kan je met 22 jaar nog hiernaartoe?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-08-2012 15:08:18 ]
ja bij die bikdikquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kijk naar de koppies... Tuurlijk NL...
Die in de OP zien er toch best wel brits uit imo.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kijk naar de koppies... Tuurlijk NL...
Vooral die dikke ginger met die neger, die drinken ook bier en die zien er echt uit als 13quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:08 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Die in de OP zien er toch best wel brits uit imo.
True.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:08 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Die in de OP zien er toch best wel brits uit imo.
Ik was niet populair en mocht dus niet meedoen aan flesje draaien.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 05:00 schreef lol_wut het volgende:
[..]
Ik was 10 ofzo
[..]
Fuif vond ik toen al zo'n dom woord eigenlijk. En aan het einde van de avond allemaal in een kring staan en flesje draaien
. Oh, en moeders die met schalen vol bitterballen rondliepen de hele avond
.
Dan heb jij veel gemist vriendquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:19 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ik was niet populair en mocht dus niet meedoen aan flesje draaien.
Nogal, ja.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dan heb jij veel gemist vriend
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:21 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Nogal, ja.Bij kamp gingen we dan ook stiekem meekijken en hun spelletje saboteren.
"Jaaaaaaa, nu moet het met tong"quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dan heb jij veel gemist vriend
En dan als 2 meisjes elkaar draaiden moesten die ook tongenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:22 schreef Twiitch het volgende:
[..]
"Jaaaaaaa, nu moet het met tong"
En dan kreeg je of een dooie paling die een beetje in je mond bleef liggen of de wasmachine
Ik was vroeger dan ook geen baas.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Eckte bazen hadden op zo'n flesjesdraaiavond met minstens 10 chicks gezoend
vandaar SPquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:23 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ik was vroeger dan ook geen baas.
Kom op vriend we hebben hier al genoeg zelfmedelijders op dit forum.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:23 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ik was vroeger dan ook geen baas.
Ik zeg toch vroeger.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kom op vriend we hebben hier al genoeg zelfmedelijders op dit forum.
of argoquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:25 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ik zeg toch vroeger.Ik ben geen richard_prf of Schenkstroop hoor.
Ik was en ben wel een baas.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kom op vriend we hebben hier al genoeg zelfmedelijders op dit forum.
Geloof ik gelijkquote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:08 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Kan je met 22 jaar nog hiernaartoe?Ik ga met je mee!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga voor de linker dat je dat alvast weetquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:47 schreef LookAtMe het volgende:
[..]
Ik ook lijkt me hilarisch.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |