Dat ja!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 02:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Volgens mij zeiden ze bij ons nog geen eens dat ze de ander lief vonden.. maar moest iemand anders vragen of die persoon iets met dat meisje wilde en dan zei hij ja en ging die postbode zeg maar dat tegen dat meisje zeggen. Gewoon out of nowhere eigenlijk. En bij 't eerste kusje op de wang ging heel de klas kijken
![]()
.
HAHAHA, ja je eerste seksuele voorlichting op de basisschool. Hahaha, als ik daar aan terug denk. En al die grapjes, zo flauw. Zo leuk
[..]
Nou mooi daar hou ik niet zo van.
En over welke leeftijd hebben we 't dan?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 02:52 schreef lol_wut het volgende:
[..]
Ja iedereen werd gekoppeld dat jaar. Weet ook niet waarom. Ze was niet lelijk, alleen wel beetje mollig
.
Jaar later wel zelf meisje geregeld
Oh, weet je er nog een paar?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 02:53 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Dat ja!Of briefjes doorsturen en dan moest het wel langs de mensen die je vertrouwde.
Ooit had een jongen een briefje doorgescheurd en ooit kwam de juf erachter en toen moest het meisje het hardop voorlezen.
Toen was sms nog iets heel bijzonders en moest het dus via briefjes.
Hahaha, en de kusjes die werden gegeven waren altijd groot nieuws, ja!
Bij ons moesten we een keer zo veel mogelijk synoniemen verzinnen voor 'geslachtsgemeenschap', je kan het al raden, wat een les was dat.
Zoek een tienerdisco-site op en voilaquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 03:27 schreef Catkiller het volgende:
Minder gelul en meer hilarische foto's ja?!
Dan moet je talloze foto's af op zoek naar een pareltje.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 03:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zoek een tienerdisco-site op en voila
Nee joh, die kinderen hebben allemaal nog zo'n snoetje en voor de meeste kinderen is zo'n tienerdisco écht het ding van de maand (week?) dus kijken ze allemaal overdreven blijquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 03:30 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dan moet je talloze foto's af op zoek naar een pareltje.
Nouja uitlachen, ik was zelf ook zoquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 03:34 schreef Catkiller het volgende:
Als je gemeen bent misschien en elke snotneus uitlacht, ik ben daar te aardig voor.
Ik weet niet wat ik daar deed, ben gelukkig ook maar 1 of 2 keer geweest, zal er wel geen fuck aan hebben gevonden. Het meest opwindende deel van de avond was als het over was en het altijd maar afwachten was of er nog gevochten zou worden
ik ben 15, no offense thoughquote:
Pfff, we hadden de standaard dingen, als pijpen, neuken, batsen, beffen en dat soort dingen. En toen had de juf alles in een mindmap geordend op oraal, anaal en dat soort dingen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 03:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En over welke leeftijd hebben we 't dan?
[..]
Oh, weet je er nog een paar?
Hahahaha wat kut als je dat moet voorlezen.
Ik was vaak zo'n postbode en ik heb wel eens gedaan alsof ik een briefje van iemand moest schrijven dat "een onbekend persoon Piet leuk vond" en dat dan aan Piet geven. Ik had die shit dan zelf geschreven puur om te kutten. Fuck, wat was dat heerlijk, niemand die wist wie het was
.
Toen feestjes nog 'fuif' heetten!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 03:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee joh, die kinderen hebben allemaal nog zo'n snoetje en voor de meeste kinderen is zo'n tienerdisco écht het ding van de maand (week?) dus kijken ze allemaal overdreven blij
Ook zoiets, niemand danst in tienerdisco's.. iig toen ik daar vroeg heen ging wiebelde iederen ook alleen maar
Ik was 10 ofzoquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 03:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En over welke leeftijd hebben we 't dan?
Fuif vond ik toen al zo'n dom woord eigenlijkquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 04:17 schreef Gary_Oak het volgende:
Toen feestjes nog 'fuif' heetten!En je altijd uitkeek naar de schoolfeesten die eens per kwartaal werden gegeven ofzo. En dan in het midden leeg en aan beide kanten van de zaal de jongens en meisjes van elkaar gescheiden.
Ik zal het maandag aan hem vertellen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:42 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar zeg maar tegen Dennis dat hij beroemd is.
pic. nu. gvd.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:16 schreef Robophatt het volgende:
Ik probeerde te doen wat dat meisje in de tweede foto uit de OP doet maar wtf gek, dat is onmogelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |