Gelijk in de open haard inderdaad.quote:Op zondag 2 september 2012 20:30 schreef Evertjan het volgende:
[..]
laat zien dat je lekker creabea bent
Als ik een boer was zouden die knutselpartijtjes gelijk een reden zijn om die weg te strepen.quote:Op zondag 2 september 2012 20:30 schreef Cee het volgende:
Nou ben ik de laatste die iets over die meiskes moet zeggen, maar ik snap niet dat je dingen voor ze gaat knutselen.
Ach je moet iets om er tussenuit te steken als je foto dat niet doenquote:Op zondag 2 september 2012 20:30 schreef Cee het volgende:
Nou ben ik de laatste die iets over die meiskes moet zeggen, maar ik snap niet dat je dingen voor ze gaat knutselen.
Gewoon een leuke gastquote:Op zondag 2 september 2012 20:31 schreef Markeerstift het volgende:
Jeetje, echt wel veel voor iemand met al 4 kinderen en zo'n geschiedenis!
geweldig tochquote:Op zondag 2 september 2012 20:31 schreef Markeerstift het volgende:
Jeetje, echt wel veel voor iemand met al 4 kinderen en zo'n geschiedenis!
Dan val je op tussen de 275 brieven. Denken ze.quote:Op zondag 2 september 2012 20:30 schreef Cee het volgende:
Hij zit in ieder geval al wel aan haar snoepje te sabbelen.quote:Op zondag 2 september 2012 20:32 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Dan val je op tussen de 275 brieven. Denken ze.
Het valt wel op. Ik zou het ook niet doen, mocht ik ooit schrijven naar een boerinquote:Op zondag 2 september 2012 20:30 schreef Cee het volgende:
Hij wil liever andersom wrsquote:Op zondag 2 september 2012 20:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij zit in ieder geval al wel aan haar snoepje te sabbelen.
Koeien in de wei daarentegen welquote:Op zondag 2 september 2012 20:32 schreef Starlie het volgende:
Eigenlijk vind ik dit brieven geneuzel niet zo leuk!
quote:Op zondag 2 september 2012 20:33 schreef Terreros85 het volgende:
Hopelijk reageert Johannes ook op Henrieke. Hja
Ik vind het wel wat hebbenquote:Op zondag 2 september 2012 20:33 schreef Mani89 het volgende:
Een flink uit de kluiten gewassen polderkoe, deze dame.
Hij is een baasquote:Op zondag 2 september 2012 20:33 schreef Terreros85 het volgende:
Hopelijk reageert Johannes ook op Henrieke. Hja
quote:Op zondag 2 september 2012 20:34 schreef Hexagon het volgende:
Al is de oogst mager vergeleken met de eerdere vrouwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |