RTL4: Unit Luchtvaartpolitiequote:Op zondag 2 september 2012 20:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Zouden meer mensen dat denken? Het is zo... rustig.
gz maak je dan ook een foto met een starbucks beker en plaats je die op facebook??quote:Op zondag 2 september 2012 20:24 schreef Cee het volgende:
OMG en ik hoor net van m'n oom dat er een Starbucks in m'n woonplaats komt, ik kan al deze spanning en excitement niet meer aaaaaaaan.
Starbucksquote:Op zondag 2 september 2012 20:24 schreef Cee het volgende:
OMG en ik hoor net van m'n oom dat er een Starbucks in m'n woonplaats komt, ik kan al deze spanning en excitement niet meer aaaaaaaan.
En op Twitter een foto met instagram-filterquote:Op zondag 2 september 2012 20:24 schreef Evertjan het volgende:
[..]
gz maak je dan ook een foto met een starbucks beker en plaats je die op facebook??
hihiquote:Op zondag 2 september 2012 20:24 schreef Evertjan het volgende:
[..]
gz maak je dan ook een foto met een starbucks beker en plaats je die op facebook??
ik zat er klaar voor. Veel plezier fokkersquote:Op zondag 2 september 2012 20:24 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Een nieuw seizoen BZV is begonnen.
Bij sommige foto's zal er 1 wel groter wordenquote:Op zondag 2 september 2012 20:25 schreef Cee het volgende:
Even kijken of z'n komkommerkes gegroeid zijn.
ze wilde het wel gaan volgenquote:Op zondag 2 september 2012 20:26 schreef Paxcon het volgende:
Is Karina er niet? Dit lijkt me echt iets voor haar
Ik moest gelijk hier aan denken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
owja, dat was hij he!quote:
wort?quote:Op zondag 2 september 2012 20:30 schreef Hexagon het volgende:
Was te verwachten. Deze wordt begraven in de gewillige vrouwen.
Ik ookquote:Op zondag 2 september 2012 20:30 schreef Evertjan het volgende:
helft van die boeren willen gewoon die Yvon palen
laat zien dat je lekker creabea bentquote:Op zondag 2 september 2012 20:30 schreef Cee het volgende:
Nou ben ik de laatste die iets over die meiskes moet zeggen, maar ik snap niet dat je dingen voor ze gaat knutselen.
Als ze haar klep houdt misschien.quote:Op zondag 2 september 2012 20:30 schreef Evertjan het volgende:
helft van die boeren willen gewoon die Yvon palen
Lekker pittige creabea'squote:Op zondag 2 september 2012 20:30 schreef Cee het volgende:
Nou ben ik de laatste die iets over die meiskes moet zeggen, maar ik snap niet dat je dingen voor ze gaat knutselen.
Gelijk in de open haard inderdaad.quote:Op zondag 2 september 2012 20:30 schreef Evertjan het volgende:
[..]
laat zien dat je lekker creabea bent
Als ik een boer was zouden die knutselpartijtjes gelijk een reden zijn om die weg te strepen.quote:Op zondag 2 september 2012 20:30 schreef Cee het volgende:
Ach je moet iets om er tussenuit te steken als je foto dat niet doenquote:Op zondag 2 september 2012 20:30 schreef Cee het volgende:
Gewoon een leuke gastquote:Op zondag 2 september 2012 20:31 schreef Markeerstift het volgende:
Jeetje, echt wel veel voor iemand met al 4 kinderen en zo'n geschiedenis!
geweldig tochquote:Op zondag 2 september 2012 20:31 schreef Markeerstift het volgende:
Jeetje, echt wel veel voor iemand met al 4 kinderen en zo'n geschiedenis!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |