Zo, das snel en joepie inspuitingenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:26 schreef Lutte het volgende:
Nou top, 11 september gaan ze verzwakt tbc in me spuiten om drie dagen later te kijken of ik besmet ben en de gehele maand november ga ik al de verpleging in
Jaaaa schijtzooi, op de prik moet ik vier uur wachten en de controle drie dagen later zes uurquote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik denk dat jij voor alles immuun bent geworden. Ok, zonder dollen: dat gaat snel!
Die heb ik nietquote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Past mooi naast je strikdiploma hoor.
Yess. Blok twee al de snijzaal op en blok 3, 4 of 5 (in mijn geval dus 3) de praktijk in zodat je went aan patiëntencontact en naakte mensen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:31 schreef Bos81 het volgende:
Moet je nu al meteen de praktijk in Lut?
Oei pas maar op voor geile ouwe mennekes die het leuk vinden om jonge zustertjes tegen de billen te petsenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:32 schreef Lutte het volgende:
[..]
Die heb ik nietDaar word ik zo mee geplaagd hahaha.
[..]
Yess. Blok twee al de snijzaal op en blok 3, 4 of 5 (in mijn geval dus 3) de praktijk in zodat je went aan patiëntencontact en naakte mensen.
Geneeskundequote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:37 schreef Cee het volgende:
Wut, wacht, ik heb even gemist, wat ga je dan precies studeren Lut? Snijzaal. Dat klinkt... interessant.
Dat hoeven ze maar één keer te proberenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oei pas maar op voor geile ouwe mennekes die het leuk vinden om jonge zustertjes tegen de billen te petsen
Haha wacht daar nog maar mee tot ik het ook daadwerkelijk heb doorstaan, en zelfs dan is het niet nodig. Just go with the flow en vooral niet te veel nadenken waar je nu eigenlijk mee bezig bentquote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:39 schreef Cee het volgende:
Alleen de prik al zou me doen afschrikken. Ik bewonder je, Lut.
Okeequote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:39 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat hoeven ze maar één keer te proberen
oooow.. maar is dat niet gevaarlijk voor je ofzo?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:26 schreef Lutte het volgende:
Nou top, 11 september gaan ze verzwakt tbc in me spuiten om drie dagen later te kijken of ik besmet ben en de gehele maand november ga ik al de verpleging in
Antwerpen isquote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Een keer daar geweest. Wel wat andere steden gezien ook, maar Antwerpen sprong er echt uit.
Mag hopen van nietquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:03 schreef MissJ het volgende:
[..]
oooow.. maar is dat niet gevaarlijk voor je ofzo?
Ben in mei daar nog geweest, geweldige stad om te shoppen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:05 schreef MissJ het volgende:
[..]
Antwerpen is![]()
![]()
Ik kom er al jaren zo ongeveer 2 a 3 keer per jaar
Broer heeft het gehad bij in dienst gaan, werd een rode bult op zijn arm, meer nietquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:08 schreef Lutte het volgende:
[..]
Mag hopen van niet
Nee volgens mij spuiten ze een beetje in, reageer je daar op -> besmet. Dus niks ernstigsMaar het schijnt wel een nare prik te zijn en op vaccinaties reageer ik ook altijd heftig
oooh nou dan ga ik voor je duimen dat je nu niet zo heftig reageertquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:08 schreef Lutte het volgende:
[..]
Mag hopen van niet
Nee volgens mij spuiten ze een beetje in, reageer je daar op -> besmet. Dus niks ernstigsMaar het schijnt wel een nare prik te zijn en op vaccinaties reageer ik ook altijd heftig
shoppen jaquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Ben in mei daar nog geweest, geweldige stad om te shoppen.En het is een hele handige uitvalsbasis voor concerten.
Oka, dan is dat de oplossingquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:30 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee, als ik zo laag moet gaan heeft het leven geen zin meer
Gezelligquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:55 schreef PatriQue89 het volgende:
Drukke week gehad... morgen werken 8-17 en dan naar den haag, zaterdag walibi, whoehoeee
Welk programma wil ie zien?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:22 schreef Lutte het volgende:
En dan zit er ineens een zwerfkat voor de tv in de huiskamer #thatawkwardmoment
Oh bah, zo'n authentieke klopkat, die krijg je voorlopig niet weg. Uiteindelijk lopen ze naar de koelkast en pakken een blikje Schultenbrau, zonder het te vragen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:25 schreef Lutte het volgende:
Nee hij moest kloppen want de bel deed het niet
Dat deed ik net ook. Ik keek echter geen The Unit.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh bah, zo'n authentieke klopkat, die krijg je voorlopig niet weg. Uiteindelijk lopen ze naar de koelkast en pakken een blikje Schultenbrau, zonder het te vragen.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh bah, zo'n authentieke klopkat, die krijg je voorlopig niet weg. Uiteindelijk lopen ze naar de koelkast en pakken een blikje Schultenbrau, zonder het te vragen.
[..]
Oepsquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:16 schreef iBenny het volgende:
[ afbeelding ]
Het is ook vrij lastig om goed te berichten over Armstrong. Mensen die denken dat die Greendayzanger was overleden, de Telegraaf die keiharde faalde, die andere krant die geen flauw idee waar ze het over hadden.... dan dit
!
Zo mooi.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:16 schreef iBenny het volgende:
[ afbeelding ]
Het is ook vrij lastig om goed te berichten over Armstrong. Mensen die denken dat die Greendayzanger was overleden, de Telegraaf die keiharde faalde, die andere krant die geen flauw idee waar ze het over hadden.... dan dit
!
Ik snap em, wel absurde reactie. En het kan bij je bui passen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik viel van mijn stoel van het lachen door deze post.
/is eigenlijk helemaal niet zo grappig
[..]
goedemorgenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 06:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Goedemorgen lovely people, off to work
Dat hoop ik ook!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:58 schreef iBenny het volgende:
Trösten Rene!
[..]
Gezellig![]()
Hopelijk heb je een beetje mazzel met het weer
ziet er inderdaad niet verkeerd uit.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:47 schreef -Vaduz- het volgende:
PSV heeft een makkie.
Twente ook goed te doen.
Dan heb je er minder verstand van.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw. Ik denk dat ze er beide uit zullen liggen
Kloptquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:06 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dan heb je er minder verstand van.
Ik ben in principe voor niks hoeven komen ja. Maar ter compensatie kregen we een kleine rondleiding door het stadion.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Was je er voor niets? Eigenlijk ook wel heel slecht gepland op zo'n laatste dag van de transfermarkt. (op wat landen na uiteraard)
inderdaad. Winkel is net weer open. Wat een chaos....quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:55 schreef Lutte het volgende:
[..]
Sterren springen komt naar je toe deze herfst!
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:59 schreef Laysa het volgende:
Wisten jullie dit al?
[OUD SC] Slimme ouders doen hun kinderen niet op voetbal maar op rugby
post 117
Ik had veel verwacht toen ik op die link klikte maar dit nietquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:59 schreef Laysa het volgende:
Wisten jullie dit al?
[OUD SC] Slimme ouders doen hun kinderen niet op voetbal maar op rugby
post 117
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:04 schreef Lutte het volgende:
Dadelijk neemt ie ons in de maling en krijgen ze een puppy
Bij een verloskundige?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:04 schreef Lutte het volgende:
Dadelijk neemt ie ons in de maling en krijgen ze een puppy
Wat doe jij in OUD?quote:
Ik ga ook maar een babyshower houden dan, voor a.s. Pikapoesquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:09 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ze houden ook babyshowers voor honden tegenwoordigAlle opties open houden!
Dan ben ik wel even nieuwsgierig hoor.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:10 schreef Laysa het volgende:
[..]
Het kwam in een ander topic voorbij, vandaar
Spytool gebruikenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan ben ik wel even nieuwsgierig hoor.
Moet jou ook altijd in de gaten houdenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:10 schreef Laysa het volgende:
[..]
Het kwam in een ander topic voorbij, vandaar
Vertel, hoever, alles oke, wat wat wat?quote:
Das waar....als OUD telkens bovenaan in AT staat is dr wat gaandequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:11 schreef Lutte het volgende:
Ik heb kei veel OUD topics in MyAT, rammel als een malle en de beste rellen daaro
Nou, het was op een avond heel gezellig en toen belanden we in bed......quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Moet jou ook altijd in de gaten houden
[..]
Vertel, hoever, alles oke, wat wat wat?
Staat gewoon allemaal netjes ook op feesboek, en volgens mij ben ik het een hele poos geleden hier wel eens wezen roepen.quote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Nou, het was op een avond heel gezellig en toen belanden we in bed......
Ja dat wisten we wel, maar wanneer komt mini JJH?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:13 schreef JJH het volgende:
Maar jullie wisten toch al wel dat ik een vaste relatie heb ondertussen?
Ah ja maar ik heb niet meer iedereen op FB...quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Staat gewoon allemaal netjes ook op feesboek, en volgens mij ben ik het een hele poos geleden hier wel eens wezen roepen.
Nee, wat leuk voor jequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:13 schreef JJH het volgende:
Haha dat wel jaquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:13 schreef JJH het volgende:
Verder is er nog niet heel veel te vertellen.quote:
Goed dat te horen. Ik maakte me al zorgen!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:13 schreef JJH het volgende:
Awwwquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Verder is er nog niet heel veel te vertellen.
Nog heel jong, bijna 9 weken, maar tegenwoordig hoef je blijbaar niet die drie maanden meer vol te maken. Verloskundige zei dat we het mochten vertellen als we wilden.
En mijn vriendin (en haar moeder al helemaal) waren allebei vanaf het begin al dat ze het van daken wilden schreeuwen dus daar hebben we geen twee keer over nagedacht.
Knetterquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:15 schreef Kally het volgende:
Ik dacht dat iedereen wel wist dat JJH en Knetter een setje waren
Dat is al bijna een jaar ja.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:15 schreef Kally het volgende:
Ik dacht dat iedereen wel wist dat JJH en Knetter een setje waren
Als je maar op mij letquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
Knetter![]()
Nee echt niet...ik hou niet iedereen even goed in de gaten
Straks met 3quote:
Wij wisten het toen al ja.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:16 schreef Bos81 het volgende:
O ja van Harte JJH. Dus dan was die grap in de KSC met KG eigenlijk op waarheid gebasseerd=
Kan niet wachten.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Als je maar op mij let
[..]
Straks met 3![]()
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:16 schreef JJH het volgende:
[..]
Juh, en nu hormonenpaniekRAAAHHHRRRR!!!!!stress en er moet opeens van alles in huis.
Jou altijdquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Als je maar op mij let
[..]
Straks met 3![]()
Via radio49 toendertijd. En we zijn allebei een beetje vast in de ksc.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
Knetter![]()
Nee echt niet...ik hou niet iedereen even goed in de gaten
Ja kloptquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij wist heul wel dat Knetter en ik samenwoonden.
Zelfs ik wist datquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij wist heul wel dat Knetter en ik samenwoonden.
Het is een beetje op eieren lopen, maar dat gaat me tot nu toe goed af.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:17 schreef Kally het volgende:
[..]![]()
Daar had ik geen last van, ik had het na de bevalling
Vaak de eerste 3 maanden het ergste, althans hoop ik voor jequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Het is een beetje op eieren lopen, maar dat gaat me tot nu toe goed af.
En als het hier bij blijft kan ik het wel handelen.
Dat zeggen ze ja.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Vaak de eerste 3 maanden het ergste, althans hoop ik voor je
Juh.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:19 schreef Kally het volgende:
Maar zonder gekheid, echt heel erg leuk![]()
Ja, dat is meet het zat zijn, dat extra gewicht en slecht slapen enzo, dus wat snauwerigquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat zeggen ze ja.
Dus dat is nog een week of wat.
En daarna later weer, tegen het einde aan.
Ik ben dan ook heel lief, en ja dat zeg ik zelfquote:
Meisje, jongens zijn een beetje no-go a.t.m.quote:
En een boel buik dat constant in de weg zit.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja, dat is meet het zat zijn, dat extra gewicht en slecht slapen enzo, dus wat snauwerig
Want Zorro?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben dan ook heel lief, en ja dat zeg ik zelf
[..]
Meisje, jongens zijn een beetje no-go a.t.m.
O god dat gevoel dat je iedere keer als je gaat zitten op het hoofdje gaat zitten, wat larie is maar zo voelt het als het indaaltquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:21 schreef JJH het volgende:
[..]
En een boel buik dat constant in de weg zit.
Nee, meer de menselijke mannenquote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:21 schreef Kally het volgende:
[..]
O god dat gevoel dat je iedere keer als je gaat zitten op het hoofdje gaat zitten, wat larie is maar zo voelt het als het indaalt
Ik wist het ook hoor, maar ik had zin me even voor de domme te houdenquote:
Jij nietquote:
Joah. Nog steeds helemaal happy dusquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:13 schreef JJH het volgende:
Ja.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Joah. Nog steeds helemaal happy dus?
Oh dat is nog niet eens zo ergquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan is het goed.
En wij kunnen klootzakken zijn.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Oh dat is nog niet eens zo erg
Maar als je dan een versier poging doet, doe die dan op zijn minst een beetje subtiel
Ach als het werkt, werkt het, die garanties heb je nooit, na 10 jaar pas samenwonen kan ook verkeerd gaan, dus lekker boeien, als jullie maar happy zijn.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Al sinds maar al ofzo.
Wij doen snel gaan.
Dat.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Ach als het werkt, werkt het, die garanties heb je nooit, na 10 jaar pas samenwonen kan ook verkeerd gaan, dus lekker boeien, als jullie maar happy zijn.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:40 schreef Kally het volgende:
Goed ik ga even wat doen, misschien tot vanavond
Preciesquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat.
En net als met kinderen. Misschien ben je eerst gelukkig 5 jaar bij elkaar, komt er een kleine bij en ga je na 6,5 jaar uit elkaar.
We zijn nu gewoon heel erg zeker van elkaar, en weten zeker dat we heel lang bij elkaar gaan blijven.
En meer dan dat kun je op het moment niet hebben.
Of Margreetquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:41 schreef Lutte het volgende:
Mag ik trouwens opmerken dat 'Fedde' heel mooi bij je (binnenkort jullie?) achternaam zou staan
Dafuqquote:Volgende week is de kickoff van V1. We gaan het jaar op een bijzondere manier starten!
Wij willen je vragen om "iets" mee te nemen. Het mag alles zijn (bouwmateriaal, lampen huisraad, fietsen apparaten, speelgoed etc), zolang je het maar niet meer mee naar huis wilt nemen. Het moet ook stuk mogen gaan.
of Hee.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:41 schreef Lutte het volgende:
Mag ik trouwens opmerken dat 'Fedde' heel mooi bij je (binnenkort jullie?) achternaam zou staan
Dank je Zwabberman.quote:
Zijn we al uit, ook snel.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:41 schreef Lutte het volgende:
Ik heet geen Dolman...quote:
Oh wat leukquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:44 schreef JJH het volgende:
[..]
Dank je Zwabberman.
[..]
Zijn we al uit, ook snel.
[..]
Ik heet geen Dolman...
Of Ho ho, tof met kerst.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:45 schreef Bos81 het volgende:
Of Pin Zowel bij die van JJH als bij die van Knetter
Ik denk dat ie trouwens bedoeltquote:
quote:
Nee, 20n weken echo.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik denk dat ie trouwens bedoeltNa negen weken weet je het geslacht toch nog niet?
Ps: Marlies voor een meisje
Gewoon 2 namen kiezen, 1 voor een jongetje ander voor een meisjequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik denk dat ie trouwens bedoeltNa negen weken weet je het geslacht toch nog niet?
Ps: Marlies voor een meisje
preciesquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat.
En net als met kinderen. Misschien ben je eerst gelukkig 5 jaar bij elkaar, komt er een kleine bij en ga je na 6,5 jaar uit elkaar.
We zijn nu gewoon heel erg zeker van elkaar, en weten zeker dat we heel lang bij elkaar gaan blijven.
En meer dan dat kun je op het moment niet hebben.
Voor een jongen hebben we een heul toffe naam die je echt nooit hoort in Nederland, met een vernoeming naar mijn vader.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gewoon 2 namen kiezen, 1 voor een jongetje ander voor een meisje
We hadden het ook al wel in KPD gezien...quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Staat gewoon allemaal netjes ook op feesboek, en volgens mij ben ik het een hele poos geleden hier wel eens wezen roepen.
triqueje.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:11 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
We hadden het ook al wel in KPD gezien...
Ja, ik zeg toch ook dat we het daar al gezien haddenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:20 schreef JJH het volgende:
[..]
triqueje.
Nee hoor. Houd het alleen binnen Kpd.
Alleen een verdwaalde?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:24 schreef Lutte het volgende:
Ik heb een hoestje waar een verdwaalde babyzeehond jaloers op zou zijn
Awwwwwwwwwquote:
Heeft de nieuwe koplampen en een achteruitkijkspiegel?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:24 schreef Kally het volgende:
Ik kijk the new and improved Road Runner, die oude is leuker
Dan is het goed.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:23 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, ik zeg toch ook dat we het daar al gezien hadden
Nee is animatiequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:27 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Heeft de nieuwe koplampen en een achteruitkijkspiegel?
Goed hoor...quote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:29 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die guppeballen moeten van hem afblijven.
Jaquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:29 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die guppeballen moeten van hem afblijven.
Is het inmiddels schoon of nog niet?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:30 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Goed hoor...
Natte dag gehad op het werk.. Dit was pas het begin:
[ afbeelding ]
Nu lekker gedoucht en wachten om op weg te gaan naar Den Haag.. Morgen Walibi.
Whehe.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:30 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Goed hoor...
Natte dag gehad op het werk.. Dit was pas het begin:
[ afbeelding ]
Nu lekker gedoucht en wachten om op weg te gaan naar Den Haag.. Morgen Walibi.
Ik googlede... Waarom moeten al die dingen opeens in 3D?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:24 schreef Kally het volgende:
Ik kijk the new and improved Road Runner, die oude is leuker
Sommige dingen moeten ze gewoon af blijvenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik googlede... Waarom moeten al die dingen opeens in 3D?
Ja, we zijn om een uurtje of 11.30 dicht gegaan ofzo, en 15.00 weer open.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja
[..]
Is het inmiddels schoon of nog niet?
Disney Playhouse was hier -volgens mij vorige maand- zender van de maand. Al die Disneyfiguurtjes waren in 3D....quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Sommige dingen moeten ze gewoon af blijven
Beetje maar, maar die afvoer van het platte dak, loopt boven het systeemplafond. Afvoer waar zo'n bochtje in zit zat niet aan elkaar vast, en toen was het misquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Whehe.
Had het een beetje geregend in Grunn?
Veel moeten afboeken of viel dat wel mee?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:34 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, we zijn om een uurtje of 11.30 dicht gegaan ofzo, en 15.00 weer open.
Beetje jammer, vrijdag zet aardig om toch?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:34 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, we zijn om een uurtje of 11.30 dicht gegaan ofzo, en 15.00 weer open.
Precies. Wij gaan ook niet over op 2D, ook al is dat soms mooier.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik googlede... Waarom moeten al die dingen opeens in 3D?
Ik ben al 2D!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:45 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Precies. Wij gaan ook niet over op 2D, ook al is dat soms mooier.
Dat zou wat zijn...quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:45 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Precies. Wij gaan ook niet over op 2D, ook al is dat soms mooier.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Disney Playhouse was hier -volgens mij vorige maand- zender van de maand. Al die Disneyfiguurtjes waren in 3D....
Laat dat nou waar zijnquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:48 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Daar schijn je druk van te worden.
viel uiteindelijk mee. Wel veel cornflakes en dat soort shit. Natte dozen en zulksquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Veel moeten afboeken of viel dat wel mee?
Weinig fantasie, laat me raden, of Ramona geeft les, of zijn vrouw of dochter heet zoquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Rijschool Ramona rijdt langs. Is toch geen naam voor een rijschool?
Als het een scooterrijschool zou zijn welquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Rijschool Ramona rijdt langs. Is toch geen naam voor een rijschool?
klopt idd.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Beetje jammer, vrijdag zet aardig om toch?
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:57 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
klopt idd.
Blij dat ik droge schoenen aan heb en een vest
Was het ookquote:
best een goede voetballer, scoort alleen heel weinig. moet t meer hebben van aansluitende middenvelders. beetje te verhaal met pettersson bij ajax.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:01 schreef Kally het volgende:
Vaduz: Feyenoord versterkt zich op huurbasis met Graziano Pellè, is dit een beetje voetballer?
Mja, bij gebrek aan betere opties komen ze bij hem uit. De vrouwen in Rotterdam zullen blij zijn, het is nogal een mooiboy die niet vies is van wat avontuurtjes. Verder zou ie wel graag meedoen aan Dancing with the Stars.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:01 schreef Kally het volgende:
Vaduz: Feyenoord versterkt zich op huurbasis met Graziano Pellè, is dit een beetje voetballer?
En de drogisten zullen de omzet van de gel zien toenemenquote:
Ik zag zijn foto jaquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En de drogisten zullen de omzet van de gel zien toenemen
Naar Den Haag toch?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:39 schreef PatriQue89 het volgende:
Zo, in de trein in groningen, dvdtje aan en goannnnn!
3 minuten geloof ik.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:40 schreef iBenny het volgende:
Binnenkort kan je via Zwolle > Lelystad toch? Dat wordt dan sneller?
Ja.quote:
Wie?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:54 schreef PatriQue89 het volgende:
Een fokker voor mij in de trein, die ik ook op facebook heb. Durf geen hoi te zeggen
Watte?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:57 schreef JJH het volgende:
En ik doe weer eens een keertje heerlijk ouderwetsch Ekstraweekend kijken.
Zo ken ik je weer!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:57 schreef JJH het volgende:
"weeeeeeeeeekkkkkeeeeeeeeeend!"quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:57 schreef JJH het volgende:
Ik zat te klagen op facebook, hij ontdekte dat we in dezelfde trein zaten, ik gaf een hint, keek verwilderd om zich heen en sloeg een OH MY GOOOODDDDD uitquote:
dat is wel tofquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:03 schreef PatriQue89 het volgende:
I
[..]
Ik zat te klagen op facebook, hij ontdekte dat we in dezelfde trein zaten, ik gaf een hint, keek verwilderd om zich heen en sloeg een OH MY GOOOODDDDD uit
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:03 schreef PatriQue89 het volgende:
I
[..]
Ik zat te klagen op facebook, hij ontdekte dat we in dezelfde trein zaten, ik gaf een hint, keek verwilderd om zich heen en sloeg een OH MY GOOOODDDDD uit
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:03 schreef PatriQue89 het volgende:
I
[..]
Geen idee, maar ze blijven via FB praten ipv irlquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Die verwilderd om zich heen keek?
Wat moet ie bij mij?
Ik heb trique niet op fb volgens mij.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Geen idee, maar ze blijven via FB praten ipv irl
Kwart voor 9 gok ik.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:06 schreef JJH het volgende:
[..]
Oke. [ afbeelding ]
Hoe laat kom je hier trouwens langs? Zal ik ff zwaaien.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Geen idee, maar ze blijven via FB praten ipv irl
Wat een pussy is datquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |