quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:48 schreef Gaoxing het volgende:
[..]![]()
Das best veel, 28 kaarsjes. Feli, Mous
Je weet waarom negers zo'n grote lul hebben he?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:02 schreef amaranta het volgende:
[..]
Kan hij mooi zn negerpiemel bij iemand anders erin steken om toch een eigen kind te krijgen...
Goed bezig!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:59 schreef Armageddon het volgende:
Maar goed. We gaan gewoon door. Zondag eerste beker wedstrijd.
Das toch gewoon de verhouding omdat ze zo'n korte romp hebben?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:04 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Je weet waarom negers zo'n grote lul hebben he?
Nee, dan kunnen ze hun sperma direct op de ei leiders leggen. Hoeven ze niet te bewegen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:04 schreef amaranta het volgende:
[..]
Das toch gewoon de verhouding omdat ze zo'n korte romp hebben?
Nee dat wist ik niet. Gelukkig weer wat geleerd vandaag.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:05 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nee, dan kunnen ze hun sperma direct op de ei leiders leggen. Hoeven ze niet te bewegen.
Graag!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:18 schreef debuurvrouw het volgende:
Als ie er een vindt, makmeeeeeee?
Ja hoor, mooi uitgeslapen, tot mn moeder me wakker belde, toen werd er gezongenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:09 schreef livelink het volgende:
Moussy, gefeliciteerd![]()
![]()
Ben je erg en naar behoren verwend?
Wel de lusten, niet de lasten.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:09 schreef moussy het volgende:
[..]
Ja hoor, mooi uitgeslapen, tot mn moeder me wakker belde, toen werd er gezongenen kreeg ik lekkere smeerselkadootjes!
Verder vier ik het niet hoor.
Jaquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:26 schreef phluphy het volgende:
[..]
Wel de lusten, niet de lasten.![]()
Garpje.Proficiat!
![]()
de mooiste bazensport ooit is nu eenmaal niet voor iedereen weggelegd...quote:
Haaaai.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar ik denk dat jij de uitzondering bent die de regel bevestigd. Of valt dat wel mee?
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:48 schreef JJH het volgende:
Een slowchat vol met vrouwen.
Hai.![]()
Ow, wacht...
Gister bij de verloskundige geweest... en alles gaat zoals het moet gaan.
Omg omg omg!!!!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:48 schreef JJH het volgende:
Een slowchat vol met vrouwen.
Hai.![]()
Ow, wacht...
Gister bij de verloskundige geweest... en alles gaat zoals het moet gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |