Whehehhehe , kortom je ken beter onder een tram liggen ?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:56 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Echt ouwe. Als ik de hele avond gezopen heb dan voel ik me beter.
Kan hij mooi zn negerpiemel bij iemand anders erin steken om toch een eigen kind te krijgen...quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:43 schreef Ticootje het volgende:
En Sjors gaat ook al scheiden van bing dus blijkbaar is een grote negerpiemel ook niet alles.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:48 schreef Gaoxing het volgende:
[..]![]()
Das best veel, 28 kaarsjes. Feli, Mous
Je weet waarom negers zo'n grote lul hebben he?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:02 schreef amaranta het volgende:
[..]
Kan hij mooi zn negerpiemel bij iemand anders erin steken om toch een eigen kind te krijgen...
Goed bezig!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:59 schreef Armageddon het volgende:
Maar goed. We gaan gewoon door. Zondag eerste beker wedstrijd.
Das toch gewoon de verhouding omdat ze zo'n korte romp hebben?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:04 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Je weet waarom negers zo'n grote lul hebben he?
Nee, dan kunnen ze hun sperma direct op de ei leiders leggen. Hoeven ze niet te bewegen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:04 schreef amaranta het volgende:
[..]
Das toch gewoon de verhouding omdat ze zo'n korte romp hebben?
Nee dat wist ik niet. Gelukkig weer wat geleerd vandaag.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:05 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nee, dan kunnen ze hun sperma direct op de ei leiders leggen. Hoeven ze niet te bewegen.
Graag!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:18 schreef debuurvrouw het volgende:
Als ie er een vindt, makmeeeeeee?
Ja hoor, mooi uitgeslapen, tot mn moeder me wakker belde, toen werd er gezongenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:09 schreef livelink het volgende:
Moussy, gefeliciteerd![]()
![]()
Ben je erg en naar behoren verwend?
Wel de lusten, niet de lasten.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:09 schreef moussy het volgende:
[..]
Ja hoor, mooi uitgeslapen, tot mn moeder me wakker belde, toen werd er gezongenen kreeg ik lekkere smeerselkadootjes!
Verder vier ik het niet hoor.
Jaquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:26 schreef phluphy het volgende:
[..]
Wel de lusten, niet de lasten.![]()
Garpje.Proficiat!
![]()
de mooiste bazensport ooit is nu eenmaal niet voor iedereen weggelegd...quote:
Haaaai.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar ik denk dat jij de uitzondering bent die de regel bevestigd. Of valt dat wel mee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |