Ja maar z'n zeikbuuf zat er ook helemaal doorheen hè? Kind was ook nog eens ziek, en dat was allemaal zijn schuld.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:36 schreef Luigi het volgende:
En vijf bypasses is natuurlijk ook een fikse tijd niet werken, win win dus!
Was het niet de schuld van de maatschappij danwel de negerts?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:37 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja maar z'n zeikbuuf zat er ook helemaal doorheen hè? Kind was ook nog eens ziek, en dat was allemaal zijn schuld.
Nee het was wel zijn schuld ook dat dat lelijke mokkel dr huis niet verkocht kreeg. Ik denk dat deze man de hele crisis ook heeft veroorzaakt.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:41 schreef Luigi het volgende:
[..]
Was het niet de schuld van de maatschappij danwel de negerts?
Daar heb je helemaal gelijk in hoor. De schoonheidsprijs verdient het niet altijd. Bij een gezin waar ik nu kom, was de uithuisplaatsing van een zoon dramatisch. Helemaal verkeerd aangepakt. Maar als ik zie wat er nu (jaren later) wordt gedaan voor de andere kinderen. Zodat je juist thuis kunnen blijven. Er wordt juist gedaan wat moeder wil. Wel doorgevraagd, of ze het echt ziet zitten, maar haar mening is lijdend. En dat zie ik gebeuren, ze heeft d'r kinderen thuis en heeft zelf de regie.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:20 schreef She-Wolf het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ik maak ook mee dat de manier waarop bjz er soms mee omgaat ook geen schoonheidsprijs verdient. Of de manier waarop een uithuisplaatsing gebeurt, daarvan schieten de tranen soms in je ogen.
Of dat het soms, door de vele wisselingen, heel onduidelijk is wie op dit moment de GV is. Dat er vanuit BJZ heel slecht gecommuniceerd wordt met de andere, bij het gezin betrokken, hulpverleners waardoor je niet allemaal dezelfde kant opgaat.
Hmm, ja puntje werkfrustratie voor mij.
Awesome!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:05 schreef Armageddon het volgende:
Zooooooo, gister na 20 jaar bankhangen voetbaltraining gehad. Ik heb echt overal pijn in m'n donder.
Whehehhehe , kortom je ken beter onder een tram liggen ?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:56 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Echt ouwe. Als ik de hele avond gezopen heb dan voel ik me beter.
Kan hij mooi zn negerpiemel bij iemand anders erin steken om toch een eigen kind te krijgen...quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:43 schreef Ticootje het volgende:
En Sjors gaat ook al scheiden van bing dus blijkbaar is een grote negerpiemel ook niet alles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |