ik ben.er 24 uur per week..quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:28 schreef YPPY het volgende:
[..]
Ik was er vanochtend nog. Best gezellig en opbouwend.
Het is nog meer bedoel je?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:28 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik ben.er 24 uur per week..
En Troel wat jij zegt over ots en uhp klopt niet...
Je bent schuldig tot het tegendeel is bewezen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:17 schreef simmu het volgende:
naar wat ik er tot nu toe van gezien heb is bjz iets om echt hard bij weg te blijven. maar ja. hier laatst gezien hoe 1 rancuneuze buurvrouw een melding deed waarna dus een onderzoek gestart werd. sure, je hebt niks te verbergen. maar ze gaan wel in gesprek met juf, huisarts, cb en buren en het dossier sluit pas echt als het jongste kind 18 is. en zo op een dorp zijn er echt wel mensen die redeneren "waar rook is, is vuur".
dat is niet wat die mensen verteld isquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:19 schreef Vicky het volgende:
Als er geennreden is voor een ondetoezichtstelling blijft een dossier helemaal niet open tot het 18e levensjaar..
Ja, maar de manier waarop raadsonderzoeken plaatsvinden en hoe alles mooi negatief (en soms feitelijk onjuist!) in een rapport komt en dat er al standaard een gezinsvoogd aanwezig is bij de zitting, terwijl er nog niet eens een uitspraak gedaan is, geeft al meteen aan dat het een kat-en-muisspelletje is.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:19 schreef Vicky het volgende:
Als er geennreden is voor een ondetoezichtstelling blijft een dossier helemaal niet open tot het 18e levensjaar..
En er komt pas een ots als er een raadsonderzoek en een zitting geweest is.
Dit dus....quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:23 schreef YPPY het volgende:
In sommige gevallen zou ik willen dat er wat vaker uit huis werd geplaatst. Kinderen die in een verschrikkelijke situatie opgroeien...
Kinderen met een beperking hebben inderdaad niet standaard met jeugdzorg te maken. Heel veel niet juist.
Dat is waar, maar ik maak ook mee dat de manier waarop bjz er soms mee omgaat ook geen schoonheidsprijs verdient. Of de manier waarop een uithuisplaatsing gebeurt, daarvan schieten de tranen soms in je ogen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:23 schreef YPPY het volgende:
In sommige gevallen zou ik willen dat er wat vaker uit huis werd geplaatst. Kinderen die in een verschrikkelijke situatie opgroeien...
Kinderen met een beperking hebben inderdaad niet standaard met jeugdzorg te maken. Heel veel niet juist.
Zijn het weer shag rokers met een duur fitness abbo en een motor voor de deur?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:08 schreef Ticootje het volgende:
Yeah!!! Maak een tyfuszooi van je huis en je leven en voilà gratis huis inrichting!!!
Door John himself!
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:27 schreef innepin het volgende:
Ik maak het alleen mee vanuit het standpunt van advocaten, die natuurlijk juist vaak vechten tegen de OTS en UHP. En toch heb ik een positiever beeld van de organisatie dan Troel
Van alle tientallen (!) strijdende ouders bij mij op werk zijn er maar twee of drie die met een OTS te maken krijgen.
En van alle cliënten die schelden en zaniken over BJZ ben ik in 99% van de gevallen het wel eens met de punten van BJZ..
dat zegt alleen iets over het idee dat de mensen waar het niet terecht bij is minder schelden en zaniken. niet over hoevaak het al dan niet terecht isquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:27 schreef innepin het volgende:
Ik maak het alleen mee vanuit het standpunt van advocaten, die natuurlijk juist vaak vechten tegen de OTS en UHP. En toch heb ik een positiever beeld van de organisatie dan Troel
Van alle tientallen (!) strijdende ouders bij mij op werk zijn er maar twee of drie die met een OTS te maken krijgen.
En van alle cliënten die schelden en zaniken over BJZ ben ik in 99% van de gevallen het wel eens met de punten van BJZ..
Nee 5 bypasses is goed voor een nieuwe keuken en een nieuwe vloer en een aangelegde tuin blijkbaar.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:28 schreef Luigi het volgende:
[..]
Zijn het weer shag rokers met een duur fitness abbo en een motor voor de deur?
Hmmm nieuwe keuken is al snel > 10.000 euro's incl. montage, nieuwe vloer d'r bij, tuintje... hmmm ik zeg deal!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:32 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nee 5 bypasses is goed voor een nieuwe keuken en een nieuwe vloer en een aangelegde tuin blijkbaar.
Die tuin was ook wel zoiets hoor. Zonnewering meuk wat nog niet in de winkel verkrijgbaar was. Bla bla bla.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:33 schreef Luigi het volgende:
[..]
Hmmm nieuwe keuken is al snel > 10.000 euro's incl. montage, nieuwe vloer d'r bij, tuintje... hmmm ik zeg deal!.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |