Met de Avantime (die ik vorige week helaas heb verkocht) had ik het niet gedaanquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:39 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Zal vast ik vond het minder leuk met mijn oude auto om door zulke steden te moeten gaan
Oh dat is ook wel zeldzaam gok ik zo.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:40 schreef Tally het volgende:
[..]
Nou bij mijn vader in het lease contract staat dat de eerste 2 boetes door de baas betaald word maar de rest door Pa zelf
Is ook niet overal hetzelfde.
ik vond milaan in een redelijk nieuwe wagen ook een drama hoor, die stratenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:39 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Zal vast ik vond het minder leuk met mijn oude auto om door zulke steden te moeten gaan
Hier is dat ook niet neequote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh dat is ook wel zeldzaam gok ik zo.
Hoezo heb je die weg gedaan?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:40 schreef Tally het volgende:
[..]
Met de Avantime (die ik vorige week helaas heb verkocht) had ik het niet gedaan
G klasse lang het was een ramp kan ik je vertellenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:40 schreef Tally het volgende:
[..]
Met de Avantime (die ik vorige week helaas heb verkocht) had ik het niet gedaan
Ja psssst, dikke turbo d'r op. Zal niet bepaald origineel zijn.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
http://www.metacafe.com/watch/240685/smart_car_vs_ferrari/
Bij een lease auto ligt het aan je contract, soms moet je in het buitenland zelf de brandstof betalen, of zit er een max aan het aantal prive kms wat je ermee mag rijden.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En de rest (verzekering enz) is voor de baas? De leasemaatschappij?
We konden hem niet meer stallen en hij stond langs de kant van de weg. Wegenbelasting hoog (want 1800 kilo) en dan nog je verzekering (all riskquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoezo heb je die weg gedaan?Wat is er teruggekomen?
Dat begrijp ik jaquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:41 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
G klasse lang het was een ramp kan ik je vertellen
Oudere auto's zijn meestal wat smaller, zorgen dat je em niet verlaagd hebt, dan is het prima rijden in de meeste Italiaanse steden.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:40 schreef rival het volgende:
[..]
ik vond milaan in een redelijk nieuwe wagen ook een drama hoor, die straten
Ik heb ook een werkgever gehad waar ik nooit boetes heb hoeven betalen. Bij een andere werden ze meteen van mn salaris ingehouden.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh dat is ook wel zeldzaam gok ik zo.
En aangezien die ik had nogal oud was... Laten we zo zeggen reizen met paard en wagen geeft meer comfortquote:
Kijk, dat is ook niet verkeerd. Wel jammer, want je was er wel gek mee toch? Maar kon de airbag helemaal niet uit joh? Ik meende dat dit gewoon verplicht is/was. Als ik mn tas op de bijrijdersstoel van mn vaders auto gooi, krijg ik al de melding dat de airbag uitgeschakeld is.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:43 schreef Tally het volgende:
[..]
We konden hem niet meer stallen en hij stond langs de kant van de weg. Wegenbelasting hoog (want 1800 kilo) en dan nog je verzekering (all risk) dus die kosten rezen de pan uit. Terwijl we hem weinig gebruikten. Mijn man rijdt elke dag naar Den Haag en dus zuipt hij als de pest. Ik moet elke ochtend ons dochtertje bij Oma brengen en aangezien de airbag niet uit kan is het geen gezinswagen. Er is niets terug gekomen. Ik heb ook mijn motor weg gedaan en een nieuwe gekocht
Je nieren hebben het overleefd?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:46 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
En aangezien die ik had nogal oud was... Laten we zo zeggen reizen met paard en wagen geeft meer comfort
Bij deze auto was het niet verplicht want (voor een bepaald jaartal?)......quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kijk, dat is ook niet verkeerd. Wel jammer, want je was er wel gek mee toch? Maar kon de airbag helemaal niet uit joh? Ik meende dat dit gewoon verplicht is/was. Als ik mn tas op de bijrijdersstoel van mn vaders auto gooi, krijg ik al de melding dat de airbag uitgeschakeld is.
Raak je aan gewend en ideaal voor de ruim 6 jaar dat ik hem heb gehad bijna nooit onderhoud gehad op uitzonderingen van een uitlaat en banden natuurlijk. Nu heb ik privé een fiets en mis dat oude bakkie behoorlijk.quote:
Wij hebben een gezinsbak *snik* en een klein zuinig wagentje *snik*quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:49 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Raak je aan gewend en ideaal voor de ruim 6 jaar dat ik hem heb gehad bijna nooit onderhoud gehad op uitzonderingen van een uitlaat en banden natuurlijk. Nu heb ik privé een fiets en mis dat oude bakkie behoorlijk.
smaller? ik ben een Amsterdammer ik kan gerust rijden in drukte als dat is waar je op doeltquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Oudere auto's zijn meestal wat smaller, zorgen dat je em niet verlaagd hebt, dan is het prima rijden in de meeste Italiaanse steden.
Kan het gewoon niet meer betalen maar nu tijdelijk een S63 onder mijn kont zo nu dan doet de pijn wel verzachtenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:50 schreef Tally het volgende:
[..]
Wij hebben een gezinsbak *snik* en een klein zuinig wagentje *snik*
Ik mis mijn knutselbakkiesMisschien ooit
Voor nu heb ik mijn centen ergens anders voor nodig.
Ik wil een ander huis. Er is nog een kleine op komst. We hebben een dochtertje van 1. Ik werk minder.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:51 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Kan het gewoon niet meer betalen maar nu tijdelijk een S63 onder mijn kont zo nu dan doet de pijn wel verzachten
Gefeliciteerd met je zwangerschapquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:52 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik wil een ander huis. Er is nog een kleine op komst. We hebben een dochtertje van 1. Ik werk minder.
Dus ja dat geld vliegt de deur uit.
Ik ben arbeidsongeschikt geraakt en dan moet je korten op zulke dingen. Ach heb gelukkig nooit veel gegeven om geld al mis ik het oudje wel evenals de Renault 21 Nevada welke ik ook al zo lang had als projectquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:52 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik wil een ander huis. Er is nog een kleine op komst. We hebben een dochtertje van 1. Ik werk minder.
Dus ja dat geld vliegt de deur uit.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:50 schreef rival het volgende:
[..]
smaller? ik ben een Amsterdammer ik kan gerust rijden in drukte als dat is waar je op doelt
die klinkerstraatjes daar, was al mijn vullingen kwijt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |