En koelkast met ijsblokjes-machine in de deurquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:22 schreef Arquero het volgende:
Ben heel erg blij met mijn Samsung tv inderdaad
quote:
Ik vind het ding zo grootquote:
Vond ik ook eerst, maar heb het toestel nu 4 dagen in gebruik en zou niet meer terug willen naar een kleiner formaat.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:42 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik vind het ding zo grootHeeft die S3 ook nog steeds een oled scherm? want dat is wel verschrikkelijk mooi vind ik.
Mwa, ik vind hem perfect. Als oud-iPhonegebruiker vind ik die iPhone weer zo kleinquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:42 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik vind het ding zo grootHeeft die S3 ook nog steeds een oled scherm? want dat is wel verschrikkelijk mooi vind ik.
Ja, wel een AMOLED-scherm, maar wel eentje met een Pentile-matrix ipv RGB.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:42 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja die note is belachelijk. Maar bij die S3 vraag ik me af of je met 1 hand alle hoeken van het scherm kan raken?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:47 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ja, wel een AMOLED-scherm, maar wel eentje met een Pentile-matrix ipv RGB.
Ik vind hem wel groot, maar het went snel. Ik heb liever het formaat van de huidige iPhone met een 4" scherm erin dan de S3, maar ik vind hem niet zo groot dat het raar aanvoelt, zoals bij de Note wel het geval is.
+ Samsung Galaxy S.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:22 schreef Arquero het volgende:
Ben heel erg blij met mijn Samsung tv inderdaad
Wanneer gebruik jij je TV menu eigenlijk?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:58 schreef HeatWave het volgende:
Heb ook een SamsungTV, prima ding qua beeld, maar qua menu had ik liever gezien dat Apple hem had gemaakt.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:58 schreef HeatWave het volgende:
Heb ook een SamsungTV, prima ding qua beeld, maar qua menu had ik liever gezien dat Apple hem had gemaakt.
Als je een "smart" tv hebt is het idee dat je hem gebruikt om te internetten en mediafiles via upnp te streamen vanaf je nas enzo.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:01 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Wanneer gebruik jij je TV menu eigenlijk?
Ik gebruik alleen de guide en zappen.
Wat ik wel grappig vind aan dit filmpje trouwens, is dat ze OS9 een volledige ramp noemen.quote:
Ik heb meerdere bronnen, en als je wil schakelen heb je 2 opties, "source" 4 keer indrukken (en 2 sec wachten per keer), of menu, input, source, HDMI1.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:01 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Wanneer gebruik jij je TV menu eigenlijk?
Ik gebruik alleen de guide en zappen.
OSX is zoooooo veel beter. Voor mij is het nog steeds een verademing tov windows. En hoe bedoel je "geen door apple geschreven systeem"quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:08 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Wat ik wel grappig vind aan dit filmpje trouwens, is dat ze OS9 een volledige ramp noemen.
Mijn ervaringen met Mac zijn ook voor het grootste deel op OS9 gebaseerd. Ons hele kantoor had het en het was echt troep, zoooo vaak dat bommetje, niets werkte gelijk, niets verkrijgbaar, heel erg vervelend. Mensen gingen er zelfs aan toe op een voor vrijwel niets via het werk aangeschafte Mac Virtual PC te pleuren
En die fanboys van IT bij ons maar schreeuwen dat Mac zo super was en nooit vastliep terwijl ik thuis XP had en dat OS9 echt op ieder vlak roflpwOnde.
Maar ze zeggen dan dat alles erna, wat dus geen door Apple geschreven systeem is, wel ok werkt, maar daar heb ik veel minder ervaring mee omdat ik kort nadat dat geïntroduceerd werd bij ons ik weg ging. Maar ja, toen had ik dus 5 jaar dagelijkse ergernis aan OS9 erop zitten
System 7 is de shit.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:14 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
OSX is zoooooo veel beter. Voor mij is het nog steeds een verademing tov windows. En hoe bedoel je "geen door apple geschreven systeem"
Hmm. Ja kan, ik heb een media-spelertje van een meier al jaren aan me TV hangen en die hangt gewoon in het netwerk. Kan ik vanaf internet of via harde schijven/usb afspelen. Werkt prima.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Als je een "smart" tv hebt is het idee dat je hem gebruikt om te internetten en mediafiles via upnp te streamen vanaf je nas enzo.
Kansloos natuurlijk, maar als je menu dan ook nog eens bagger is wordt het helemaal om te huilen.
OSX is Unix zegt men, ze hebben alleen een nieuwe kernel geschreven. Zelfde geldt voor iOs trouwens.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:14 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
OSX is zoooooo veel beter. Voor mij is het nog steeds een verademing tov windows. En hoe bedoel je "geen door apple geschreven systeem"
Ja klopt dat heb ik ook. Wat is het probleem dan? Je kan idd source doen en of meerdere keren indrukken of source en dan omhoog/omlaag (TV zender knop). Dat is toch supersimpel?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb meerdere bronnen, en als je wil schakelen heb je 2 opties, "source" 4 keer indrukken (en 2 sec wachten per keer), of menu, input, source, HDMI1.
Sony, menu, scroll, klaar....
Veels te omslachtig en duurt gewoon te lang. Zoals gezegd, heb een kleinere Bravia, daar is het met 2 sec te doen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:19 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja klopt dat heb ik ook. Wat is het probleem dan? Je kan idd source doen en of meerdere keren indrukken of source en dan omhoog/omlaag (TV zender knop). Dat is toch supersimpel?
Haha ja dat is net zoiets als zeggen dat een bmw eigenlijk gewoon een T-Ford is.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:18 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
OSX is Unix zegt men, ze hebben alleen een nieuwe kernel geschreven. Zelfde geldt voor iOs trouwens.
de appletv 2 gejailbreaked met XBMC is wel tof.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:28 schreef schommelstoel het volgende:
Zijn er hier ook mensen die Apple TV hebben en gebruiken?
Ist wat?
Dus het is wel zo (zoals met de meeste apple producten) dat je hem eerst moet jailbreaken wil jij je 'eigen data' erop zetten?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:30 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
de appletv 2 gejailbreaked met XBMC is wel tof.
Ik doe nog heel ouderwets mijn Macbook white aansluiten op de TV via S-Videoquote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:31 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb een AppleTV3 gekregen, maar doe er niet veel meer mee dan mijn iPad op de TV weergeven.
Voor media heb ik gewoon mijn PC op de TV aangesloten met HDMI, speelt uiteraard echt alles zonder problemen.
Ja best. Meest gebruikte apparaat in huis zo'n beetje.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:30 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Als je een ATV3 hebt, heb je die PC aan je TV niet meer nodig dankzij Airplayquote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:31 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb een AppleTV3 gekregen, maar doe er niet veel meer mee dan mijn iPad op de TV weergeven.
Voor media heb ik gewoon mijn PC op de TV aangesloten met HDMI, speelt uiteraard echt alles zonder problemen.
Filmpjes op de Synology, draait ook nzbget/couchpotato/sickbeard op, couchpotato lepelt m'n watchlist van trakt.tv uit en zodra een film in fatsoenlijke kwaliteit te downloaden is komt -ie automagisch op m'n NASje terecht en staat -ie met info en subs en al in XBMC. Echt te tof gewoon.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:38 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb niet eens de moeite genomen om te kijken hoe het zit met mijn eigen films via de AppleTV eigenlijk, kan wel iets importeren met iTunes geloof ik maar is me veels te veel werk vergeleken met : play.
Ja, maar ik heb een 3, geen 2, die pikt vast geen illegale meukquote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:40 schreef Luigi het volgende:
[..]
Filmpjes op de Synology, draait ook nzbget/couchpotato/sickbeard op, couchpotato lepelt m'n watchlist van trakt.tv uit en zodra een film in fatsoenlijke kwaliteit te downloaden is komt -ie automagisch op m'n NASje terecht en staat -ie met info en subs en al in XBMC. Echt te tof gewoon.
De appletv is imho het enige product waarbij dat moet om hem bruikbaar te maken.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:32 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Dus het is wel zo (zoals met de meeste apple producten) dat je hem eerst moet jailbreaken wil jij je 'eigen data' erop zetten?
Helaas is er nog geen jailbreak voor de 3 nee.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb een 3, geen 2, die pikt vast geen illegale meuk.
Wel via Airplay natuurlijk.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb een 3, geen 2, die pikt vast geen illegale meuk.
iPhone moet je toch ook eerst jailbreaken als jij je 'eigen' dingen wilt doen?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:41 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
De appletv is imho het enige product waarbij dat moet om hem bruikbaar te maken.
Ik dacht laat ik ook eens dat apparaat jailbreaken, maar ik heb natuurlijk weer niet zo'n micro usb kabeltje.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:30 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
dx.com, kost 50 centquote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:44 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik dacht laat ik ook eens dat apparaat jailbreaken, maar ik heb natuurlijk weer niet zo'n micro usb kabeltje.
Sja, ik woon tegenover een MediaMarkt, geen problemen met dat soort dingen, maar ja, daar heb jij niets aanquote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:50 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ja, maar ik wilde het ook gewoon direct gaan doen. Nu zit ik dus heel diep na te denken waar ik ooit zo'n kabeltje voor gebruikt heb en of ik die nog heb, maar ik vermoed dat het bij oude telefoons geweest is en ik die laders allemaal niet meer heb,
Nee. Want een Bmw heeft geen T-Ford chassis en motor erin.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:22 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Haha ja dat is net zoiets als zeggen dat een bmw eigenlijk gewoon een T-Ford is.
My thoughtsquote:
Beetje een kromme vergelijking, gast.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:17 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nee. Want een Bmw heeft geen T-Ford chassis en motor erin.
OSX ís gewoon een UNIX. En niet een soort van.quote:Mac OS X is plain Unix. This is a BSD Unix flavour, and is certified SUS V3 (Single Unix Specification version 3).
This means that everything that a software engineer or system administrator expects to find in a Unix system is present in Mac OS X.
Jawel. Ik weet iets waarbij het altijd werkt. Familieledenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:52 schreef HeatWave het volgende:
De auto/computer vergelijking werkt echt nooit.
Toevallig vorige week ook kabeltje gescoord voor mijn atv2. Wilde ook net beginnen en las in de tutorial als eerste regel over micro usb, potver, sta je dan weer met je goede voornemen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:44 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik dacht laat ik ook eens dat apparaat jailbreaken, maar ik heb natuurlijk weer niet zo'n micro usb kabeltje.
Ja inderdaadquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:57 schreef Pino112 het volgende:
Uhm, elke moderne telefoon heeft tegenwoordig een micro-usb-aansluiting lijkt me?
Of heeft íedereen in jullie (directe) omgeving een iPhone?
Ik had een lumia maar daar ben ik snel weer van terug gekomen. Nu inderdaad enkel iphone's in huis.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:57 schreef Pino112 het volgende:
Uhm, elke moderne telefoon heeft tegenwoordig een micro-usb-aansluiting lijkt me?
Of heeft íedereen in jullie (directe) omgeving een iPhone?
Lumiaquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:05 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik had een lumia maar daar ben ik snel weer van terug gekomen. Nu inderdaad enkel iphone's in huis.
Niet "zegt men", het is Unix omdat ze een Unix certificaat hebben gehaald en dus volledig voldoen aan de standaard die Unix Unix maakt (iets wat bv niet geldt voor Linux). De userland tools komen bij BSD vandaan en er zit ook veel andere open source software in het besturingssysteem, maar de relevante elementen (de kernel, de GUI, de API's) zijn allemaal door Apple ontwikkeld.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:18 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
OSX is Unix zegt men, ze hebben alleen een nieuwe kernel geschreven. Zelfde geldt voor iOs trouwens.
Wij maken dat ding niet hequote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:59 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ja inderdaadDom dat Apple daar niet aan meedoet, maar jullie hebben daar vast wel weer een 'goede' reden voor.
Zei ik ook niet.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:42 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wij maken dat ding niet he
Je zegt toch dat wij er een goede reden voor hebben dat de iphone geen usb aansluiting heeft. Hoe kan ik daar, als gebruiker, een goede reden voor hebben.quote:
Als het nou nog een magsafe was, dan snapte ik het nog.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:44 schreef HeatWave het volgende:
Apple moet idd echt ff nokken met hun eigen kutaansluitingen en het blokkeren van andere merken.
Ik heb nu al 2 keer gehad dat een oplader het na een update niet meer deed.
Ja dat doe ik ook.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:48 schreef HeatWave het volgende:
ja snap ik, maar goed 6 kabeljes van dx.com zijn altijd nog geodkoper dan een originele, dus ik bestel elke keer wel een paar nieuwe types bij de chinezen.
En natuurlijk weer een zooi meuk die ik niet nodig heb, Ajax-thuistenue voor 10 euro, draag het nooit, maar voor dat geldquote:
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En natuurlijk weer een zooi meuk die ik niet nodig heb, Ajax-thuistenue voor 10 euro, draag het nooit, maar voor dat geld.
Ik dacht trouwens dat het een verplichte standaard was? Waarom geld het dan niet voor Apple?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:03 schreef Tijn het volgende:
De reden dat die iPod connector er nog op zit is natuurlijk vanwege alle accessoires. Maar het zou idd niet zo erg zijn om dat ding eens te deprecaten.
Omdat ze tegenwoordig een micro USB-Dock connector adapter meeleveren in Europa.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:05 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik dacht trouwens dat het een verplichte standaard was? Waarom geld het dan niet voor Apple?
Bijvoorbeeld dat er nog tig andere soorten data over de Dock connector gaan die niet via micro USB zouden kunnen? Best een goede reden.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:59 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ja inderdaadDom dat Apple daar niet aan meedoet, maar jullie hebben daar vast wel weer een 'goede' reden voor.
Nee, het was een redelijk dwingend advies van de Europese unie die dreigde fabrikanten te dwingen als ze er niet uitkwamen. Daarop hebben praktisch alle fabrikanten omgezet.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:05 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik dacht trouwens dat het een verplichte standaard was? Waarom geld het dan niet voor Apple?
Die heb ik November 2011 niet bij mijn 4s gekregen. Zie nu inderdaad dat je die los kan kopen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:58 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Omdat ze tegenwoordig een micro USB-Dock connector adapter meeleveren in Europa.
... het is een connectorquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik vind de 30-pin connector ook gewoon mooi, geeft een exclusiever gevoel ook
Vind usb er zo cheap uit zien..quote:
Godverdomme, op het eerste zicht dacht ik serieus een iMac te zienquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:07 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Trololol "Unknown HTC Android Tablet"
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://twitter.com/evleaks
Ik heb apparaten in huis waarmee ik via micro-USB audio, video, data en stroom kan doorgeven. Lijkt mij dezelfde functionaliteit als de Apple connector, nietwaar?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:59 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld dat er nog tig andere soorten data over de Dock connector gaan die niet via micro USB zouden kunnen? Best een goede reden.
Video? Is dat MHL? Want dat wordt nog geen jaar gebruikt volgens mij. De dock connector verzendt al video sinds 2005 (en misschien wel eerder).quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:17 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ik heb apparaten in huis waarmee ik via micro-USB audio, video, data en stroom kan doorgeven. Lijkt mij dezelfde functionaliteit als de Apple connector, nietwaar?
MHL video, inderdaad. En de Apple connector mag dat dan wel al langer doen, ze doen vandaag de dag dus gewoon hetzelfde.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:28 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Video? Is dat MHL? Want dat wordt nog geen jaar gebruikt volgens mij. De dock connector verzendt al video sinds 2005 (en misschien wel eerder).
Over 10 jaar lach je jezelf uit om deze postquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:30 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Geef mij maar een nieuwe 128 GB iPhone met mini-dockconnector naar Thunderbolt![]()
Praktisch onmogelijk, maar dromen mag
Als je een connector hebt die iets doet en zes jaar later komt die functionaliteit in de concurrerende connector, dan ga je als bedrijf toch niet switchen omdat ze nu hetzelfde kunnen? Je laat namelijk een enorm ecosysteem daarmee in de steek.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:33 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
MHL video, inderdaad. En de Apple connector mag dat dan wel al langer doen, ze doen vandaag de dag dus gewoon hetzelfde.
Dit is overigens wel geweldig vet, deze gast heeft z'n kamer omgebouwd tot een mini Apple Store. Z'n muren zijn van glas.
Bron
Kijk, als die_hofstadgruppe hier over valt snap ik hem volledig hoorquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:33 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
MHL video, inderdaad. En de Apple connector mag dat dan wel al langer doen, ze doen vandaag de dag dus gewoon hetzelfde.
Dit is overigens wel geweldig vet, deze gast heeft z'n kamer omgebouwd tot een mini Apple Store. Z'n muren zijn van glas.
Bron
Ik heb ook nooit iets gezegd over dat Apple moet overstappen naar micro-USB, maar ik zeg alleen dat het tegenwoordig vrij weinig meer uit maakt wat er wordt gebruikt omdat alles dezelfde functionaliteit heeft.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:49 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Als je een connector hebt die iets doet en zes jaar later komt die functionaliteit in de concurrerende connector, dan ga je als bedrijf toch niet switchen omdat ze nu hetzelfde kunnen? Je laat namelijk een enorm ecosysteem daarmee in de steek.
Nee jij niet, maar dat was wel waar ik op reageerde en waar jij dus op doorging. Maar je hebt gelijk: tegenwoordig kan je eindelijk met een usb-aansluiting hetzelfde doen als met de dock-connector. Vroeger kon dat niet en daarom is het logisch dat Apple nu met een andere connector zit en niet zomaar kan overstappen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:12 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit iets gezegd over dat Apple moet overstappen naar micro-USB, maar ik zeg alleen dat het tegenwoordig vrij weinig meer uit maakt wat er wordt gebruikt omdat alles dezelfde functionaliteit heeft.
Wat betreft het ecosysteem vind ik dat het beter is om één universele standaard te gebruiken - zo hoeven fabrikanten niet meer standaard kabels en/of adapters mee te leveren en dat bespaart niet alleen geld maar ook milieu.
Kusje eropquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:18 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
[..]
Edit: goeiemorgen, dat zijn niet dezelfde posters. Even opschonen.
Uiteraard, dat heb ik ook zo begrepen. Ik doelde er alleen op dat het milieu een bijkomend voordeel van universele adapters is.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:18 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Met ecosysteem bedoelde ik trouwens niet het milieu. Ik bedoelde het ecosysteem van alle iPod- en iPhone-accessoires die gemaakt zijn voor de dock-connector.
Ik wou het net zeggen. Dit is nou de reden, samen met hoe achterlijk apple zich zelf gedraagd, dat ik me aan apple erger.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kijk, als die_hofstadgruppe hier over valt snap ik hem volledig hoor. Dan spoor je ook niet
.
Uiteraard, want je moet een merk afrekenen op wat een enkele debiele fan doetquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:01 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik wou het net zeggen. Dit is nou de reden, samen met hoe achterlijk apple zich zelf gedraagd, dat ik me aan apple erger.
Een 'enkele'.... en er stond nog iets, maar dat heb je natuurlijk even overgeslagen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:06 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Uiteraard, want je moet een merk afrekenen op wat een enkele debiele fan doet
Want jij weet hoe mijn huiskamer eruit ziet?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:07 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Een 'enkele'.... en er stond nog iets, maar dat heb je natuurlijk even overgeslagen.
Trouwens jij bent ook zo'n debiele fan, dus hier hebben we er al 2
Picsquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:19 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Want jij weet hoe mijn huiskamer eruit ziet?
iDevice? Bedoel je iOS? Want de iMac is ook een iDevice.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:21 schreef AppleOcean het volgende:
Misschien al gezegd, maar modern combat 3 is nu voor 79 cent beschikbaar.
Voor de iDevice dan.
Nee, maar wel hoe jij je hier (en op de SMS) gedraagtquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:19 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Want jij weet hoe mijn huiskamer eruit ziet?
Ohja. IOS, sorryquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:29 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
iDevice? Bedoel je iOS? Want de iMac is ook een iDevice.
HTML5 schatje.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:09 schreef AppleOcean het volgende:
Je hebt het toch nodig voor spmmige dingen als youtube etc?
Of is flash iets anders als adobe flash player?
Dankjequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:12 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
HTML5 schatje.
Oeh Windows 8 retail binnen
Nou ik dacht dat ik het nodig had voor youtube enzo omdat ik het ook voor youtube moest installeren.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:18 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wat was er niet duidelijk aan mijn posts?
HTML5 dus. En ja, er zullen best sites zijn die ik nu niet kan zien. streetview op googlemaps bijvoorbeeld. Maar ja boeien, flash moet dood.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:20 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Nou ik dacht dat ik het nodig had voor youtube enzo omdat ik het ook voor youtube moest installeren.
Deze man is serieus over zijn shit.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:22 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
HTML5 dus. En ja, er zullen best sites zijn die ik nu niet kan zien. streetview op googlemaps bijvoorbeeld. Maar ja boeien, flash moet dood.
Ik deel zijn mening. Zonet kwam Flash ook met zijn irritante pop-up voor een update terwijl er duidelijk bij de verbeteringen van een vorige versie iets stond alsquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:28 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Deze man is serieus over zijn shit.
Ik ook hoor, het is tijd voor vernieuwing.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:32 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ik deel zijn mening. Zonet kwam Flash ook met zijn irritante pop-up voor een update terwijl er duidelijk bij de verbeteringen van een vorige versie iets stond als
"Nu doet Flash updaten op de achtergrond!"
Ja, echt waar?
Ik ga het zo ook maar eens verwijderen. Dank jullie voor de tipsquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:32 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ik deel zijn mening. Zonet kwam Flash ook met zijn irritante pop-up voor een update terwijl er duidelijk bij de verbeteringen van een vorige versie iets stond als
"Nu doet Flash updaten op de achtergrond!"
Ja, echt waar?
Gecombineerd met het verhoogde CPU-gebruik moet Flash inderdaad dood.
Ja.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:35 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Betere bt? Je kan nu wel een foto bt-en?
Ben jij uberhaupt geinteresseerd in iDevices? lol.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:35 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Betere bt? Je kan nu wel een foto bt-en?
Als het scherm nu nog steeds zo klein is, is het het einde van de iphone.
Nee, hij komt altijd alleen een beetje zeiken en trollen, niets nieuws.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ben jij uberhaupt geinteresseerd in iDevices? lol.
kickjequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:51 schreef AppleOcean het volgende:
hoe zie ik hoeveel fps ik haal bij een game? (ipad en mac). sommige games geven dit zelf aan maar anderen niet. hoe zie ik het dan?
Dacht ik al, thanksquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:49 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Nee, hij komt altijd alleen een beetje zeiken en trollen, niets nieuws.
Ja want de persoonlijke vete van God Steve Jobs is waar het om gaatquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:22 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
HTML5 dus. En ja, er zullen best sites zijn die ik nu niet kan zien. streetview op googlemaps bijvoorbeeld. Maar ja boeien, flash moet dood.
Goh, dat was toch enorm overbodig zeiden jullie een jaar of 2 geleden?quote:
Een jaar of 2 geledenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:23 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Goh, dat was toch enorm overbodig zeiden jullie een jaar of 2 geleden?
Waarom post je hier als je Apple producten zo kut vind?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:23 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Hij denkt leuk te zijnquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Waarom post je hier als je Apple producten zo kut vind?
Volgens mij reageer jij ook alleen maar om 'grappig' proberen te doenquote:Op zondag 12 augustus 2012 18:46 schreef nietzman het volgende:
Volgens mij ben je een beetje een digichonder.
Nietzman is dan ook net zon kutuser als de meesten mij vinden.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Volgens mij reageer jij ook alleen maar om 'grappig' proberen te doen
De MBA is 2 weken geleden omgeruild voor een nieuwe (die wel goed is) omdat deze niet goed was en van mijn MBP wordt het logic board vervangen. In beide gevallen lijkt me dat weinig met aanstellen te maken hebben. Maar goed, je moest ook weer even reageren natuurlijk.
Ik vind jou wel een leuke user hoor! Hoe bevalt je nieuwe MBP trouwens?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:37 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Nietzman is dan ook net zon kutuser als de meesten mij vinden.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind jou wel een leuke user hoor! Hoe bevalt je nieuwe MBP trouwens?
Zo weinig woorden, zoveel domme, foute aannames..quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:23 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dit.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:40 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Zo weinig woorden, zoveel domme, foute aannames..
1. Ik weet niet wie je met "jullie" bedoelt, maar ik heb dat nooit gezegd
2. Nu je er toch over begint; ja, ik vind het vrij zinloos anno 2012
3. Twee jaar geleden kon het ook al
4. Kun je niet gewoon weg blijven uit dit topic?
Die air is van mijn vader en die bevalt hem prima. Ikzelf heb ook een MBP 13" en die is vandaag weg gebracht bij de Apple Store (Covent Garden) om een nieuw logic board te plaatsen. Moet helaas 3-5 dagen duren dus ik hou maar rekening met het langstequote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die air is van mijn vader en die bevalt hem prima. Ikzelf heb ook een MBP 13" en die is vandaag weg gebracht bij de Apple Store (Covent Garden) om een nieuw logic board te plaatsen. Moet helaas 3-5 dagen duren dus ik hou maar rekening met het langste
Mijn MBP is een medio 2012 (gekocht mid Juli) en is een i5 2.5Ghz.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:44 schreef AppleOcean het volgende:
[..]![]()
Jammer van die reparatie, maarja je doet er niks aan he.
Welk bouwjaar en proc heb jij?
Helpt ClickToFlash niet?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:39 schreef Swetsenegger het volgende:
Bizar, ik las in een thread van meer mensen met problemen met safari dat ze flash verwijderde en CPU load van safari naar normale waarde gaat.... en dat klopt
Van continue rond de 15% (ook als er GEEN flash op de pagina was) naar 0.7% nu...
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:41 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Dit.
Dit topic is alleen welkom voor eckte bazen.
he die heb ik ookquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mijn MBP is een medio 2012 (gekocht mid Juli) en is een i5 2.5Ghz.
Ik heb het werkgeheugen uitgebereid naar 8GB (crucial) en een 256GB SSD (crucial m4) erin gezet
RAM heb ik vooralsnog niet nodig hoor maar ach, het zit er vast in voor de toekomst.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:53 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
he die heb ik ook![]()
Ram komt alleen nog en ssd mag ik niet.
Ram eig ook niet maar dat valt niet op.
Zou me er niet zo druk om maken. Die verbruikt mogelijk meer stroom en dan gaat je batterij korter mee. Lekker genieten van wat je nu hebt en misschien over 1 of 2 jaar een SSD erin knallenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:57 schreef AppleOcean het volgende:
J klopt. Ik ga de hdd miss wel vervangen voor een 7200 rpm, die heb ik toch al liggen.
Misschien is dat ook wel zo. Er is niets mis mee zonder SSD. Die optie hou je nu gewoon achter de handquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:58 schreef AppleOcean het volgende:
Van mijn moeder en haar man mag een ssd niet. Van mijn vader wel maar mijn moeder niet. Die denken dat je daar jaren voor moet leren etc. En ze vinden dat ik tevreden moet zijn met wat ik heb.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Misschien is dat ook wel zo. Er is niets mis mee zonder SSD. Die optie hou je nu gewoon achter de hand
ML is inderdaad mooi. Het notificatie gebeuren vind ik wel handig. Ik moet wel toegeven dat ik geen ervaring heb met Lion (1 week) omdat ik hiervoor altijd Windows hadquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:01 schreef AppleOcean het volgende:
Hij voelt dan idd miss wel weer nieuw aan.
Notificaties nog niet gebruikt.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
ML is inderdaad mooi. Het notificatie gebeuren vind ik wel handig. Ik moet wel toegeven dat ik geen ervaring heb met Lion (1 week) omdat ik hiervoor altijd Windows had
Ja, die SSD komt wel een keer joh en dan heb je er waarschijnlijk meer lol aan omdat je dan niet meteen gewend was aan die snelheid.
Mzzl ik ben naar de kroeg. Sletten scorenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:41 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Dit.
Dit topic is alleen welkom voor eckte
Tof, we zullen je niet missen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:10 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Mzzl ik ben naar de kroeg. Sletten scoren
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:10 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Mzzl ik ben naar de kroeg. Sletten scoren![]()
Je reactie na één kernel panic was gewoon overdreven. Maar niemand heeft ooit gezegd dat dat uitsloot dat er daadwerkelijk iets aan de hand had kunnen wezen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:34 schreef Stuart het volgende:
Volgens mij reageer jij ook alleen maar om 'grappig' proberen te doen
De MBA is 2 weken geleden omgeruild voor een nieuwe (die wel goed is) omdat deze niet goed was en van mijn MBP wordt het logic board vervangen. In beide gevallen lijkt me dat weinig met aanstellen te maken hebben. Maar goed, je moest ook weer even reageren natuurlijk.
Wauw.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:37 schreef AppleOcean het volgende:
Nietzman is dan ook net zon kutuser als de meesten mij vinden.
Misschien. Ik vond de klachten voor een heel nieuw systeem best ernstig.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:13 schreef nietzman het volgende:
[..]
Je reactie na één kernel panic was gewoon overdreven. Maar niemand heeft ooit gezegd dat dat uitsloot dat er daadwerkelijk iets aan de hand had kunnen wezen.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:16 schreef nietzman het volgende:
[..]
Wauw.
Ik denk niet dat je zelf door hebt hoe hard die opmerking is.
eh nee?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:23 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja want de persoonlijke vete van God Steve Jobs is waar het om gaat
ik heb hem net 2 weken ofzo en zat na 2 dagen al te rammen op een windows muisquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:23 schreef Stuart het volgende:
Ik gebruik nu een leen Windows laptop en buiten het feit dat dit 3 jaar oude beestje langzaam is, wat een buitengewoon verrot touchpad heeft het zeg. Wat raak je daar snel aan gewend. Ik heb mijn MBP pas 6 weken maar dat is wel een wereld van verschil
bij mij op 73,2 gemiddeldquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:26 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee, als flash geïnstalleerd is hangt safari continue op 15%
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:27 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
bij mij op 73,2 gemiddeld![]()
grafprogramma
Nooit getest en kan het nu ook niet testen want ik heb hem niet hierquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:28 schreef AppleOcean het volgende:
hoeveel geekbench haal je trouwens met een ssd en 8 GB ram in de i5 macbook pro, stuard?
oke, thanxquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nooit getest en kan het nu ook niet testen want ik heb hem niet hier
Als ik hem terug heb zal ik dit eens testen en de resulaten hier plaatsen!
Kun je geloof ik online iets voor downloadenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:46 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
oke, thanx
hoe test je dat eigenlijk?
Nou dan kan jij beter weggaan.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:41 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Dit.
Dit topic is alleen welkom voor eckte bazen.
die reactie had ik al 10 keer verwacht.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:09 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Nou dan kan jij beter weggaan.
PIquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:09 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Nou dan kan jij beter weggaan.
Jullie klinken als een stel pubers die een jaar naar Amerika gaan voor High School en na dat jaar gaan zeuren dat ze moeite hebben om normaal Nederlands te praten. Kortom je stelt je aan.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:25 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
ik heb hem net 2 weken ofzo en zat na 2 dagen al te rammen op een windows muis![]()
ik ging best af![]()
sgoed schatjequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:10 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Jullie klinken als een stel pubers die een jaar naar Amerika gaan voor High School en na dat jaar gaan zeuren dat ze moeite hebben om normaal Nederlands te praten. Kortom je stelt je aan.
Ik weet het.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:13 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
sgoed schatje![]()
als jij het maar denkt vind ik het goed.
En wat jij hier als niet Apple persoon moet is mij ook nog steeds onduidelijk. Leeg zijn zij die vol zijn van zichzelf. Dat is misschien iets dat jij boven je bed kunt hangen!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:10 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Jullie klinken als een stel pubers die een jaar naar Amerika gaan voor High School en na dat jaar gaan zeuren dat ze moeite hebben om normaal Nederlands te praten. Kortom je stelt je aan.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:17 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Jij kan ook nooit normaal reageren.
inderdaad.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
En wat jij hier als niet Apple persoon moet is mij ook nog steeds onduidelijk. Leeg zijn zij die vol zijn van zichzelf. Dat is misschien iets dat jij boven je bed kunt hangen!
Ik woon trouwens als 8 jaar in Engeland en heb dat probleem niet. Om maar even aan te geven dat je dom uit je nek lult. Maar goed, moeilijk he, dat iemand blij/enthousiast mag zijn met iets dat jij niet ziet zitten. Beetje zeiken en afzeiken lijkt jou remedie. Nou, ik hoop dat het je een goed gevoel geeft
Oh nu mag je alleen nog maar hier zijn als je een Apple persoon bent? Sorry dat ik niet de kerk van Apple aanhang, maar ik heb genoeg Apple producten en heb er meer dan genoeg verstand van.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
En wat jij hier als niet Apple persoon moet is mij ook nog steeds onduidelijk. Leeg zijn zij die vol zijn van zichzelf. Dat is misschien iets dat jij boven je bed kunt hangen!
Ik woon trouwens als 8 jaar in Engeland en heb dat probleem niet. Om maar even aan te geven dat je dom uit je nek lult. Maar goed, moeilijk he, dat iemand blij/enthousiast mag zijn met iets dat jij niet ziet zitten. Beetje zeiken en afzeiken lijkt jou remedie. Nou, ik hoop dat het je een goed gevoel geeft
denken dat windows gewaarderd wordt in een apple slowchatquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:27 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Oh nu mag je alleen nog maar hier zijn als je een Apple persoon bent? Sorry dat ik niet de kerk van Apple aanhang, maar ik heb genoeg Apple producten en heb er meer dan genoeg verstand van.
Ik zeg niet dat iedereen zo is, alleen dat AppleOcean zo klonk. AppleOcean blijft zeiken en zegt dingen die niet waar zijn, daar erger ik me aan.
Dat zeg ik nergens.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:29 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
denken dat windows gewaarderd wordt in een apple slowchat
Nee hoor, dat hoeft niet. Ik vind dat je alleen erg fel bent tegenover een jongen van 14, that's all.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:27 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Oh nu mag je alleen nog maar hier zijn als je een Apple persoon bent? Sorry dat ik niet de kerk van Apple aanhang, maar ik heb genoeg Apple producten en heb er meer dan genoeg verstand van.
Ik zeg niet dat iedereen zo is, alleen dat AppleOcean zo klonk. AppleOcean blijft zeiken en zegt dingen die niet waar zijn, daar erger ik me aan.
NSFWquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:29 schreef DutchErrorist het volgende:
Hier mijn poesje in een Macintosh Plus. Nu blij?
[ afbeelding ]
true.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee hoor, dat hoeft niet. Ik vind dat je alleen erg fel bent tegenover een jongen van 14, that's all.
Het is begrijpelijk dat je sommige opmerkingen niet okay vind maar trek het je niet teveel aan. Je bent zelf ook vrij duidelijk en direct en dat zal ook niet iedereen altijd kunnen waarderen
Zo ben jij volgens mij een Lenovo fanboy. Geen enkel probleem wat mij betreft maar wat kan jou het nou schelen als AppleOcean en ik 'overdreven' enthousiast doen over een produkt
Ik ben wel een IBM/lenovo fanboy, maar je hoort me niet andere merken constant afzeiken. Apple maakt prachtige producten, Asus af en toe ook. Ik word af en toe gewoon moe van die kerel, het is net retorbrapi.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee hoor, dat hoeft niet. Ik vind dat je alleen erg fel bent tegenover een jongen van 14, that's all.
Het is begrijpelijk dat je sommige opmerkingen niet okay vind maar trek het je niet teveel aan. Je bent zelf ook vrij duidelijk en direct en dat zal ook niet iedereen altijd kunnen waarderen
Zo ben jij volgens mij een thinkpad/Lenovo fanboy. Geen enkel probleem wat mij betreft maar wat kan jou het nou schelen als AppleOcean en ik 'overdreven' enthousiast doen over een produkt
Zie mijn reactie hierbovenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:33 schreef AppleOcean het volgende:
trouwens, haten op applefans, maar zelf ook fan zijn van een merk![]()
stuart
je hoeft mijn posts niet te lezen hoor.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:34 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik ben wel een IBM/lenovo fanboy, maar je hoort me niet andere merken constant afzeiken. Apple maakt prachtige producten, Asus af en toe ook. Ik word af en toe gewoon moe van die kerel, het is net retorbrapi.
Nee maar het is vervelend als mensen advies vragen om laptops en jij geeft ze foutieve informatie.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:35 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
je hoeft mijn posts niet te lezen hoor.
Met alle respect maar ik heb bij jou (met name in andere topics) toch ook wel eens het idee van een sekte als je schijft over IBM/thinkpad. Ik vind dat overigens wel leuk hoor, als iemand zo enthousiast is over iets. Jij zeikt misschien minder af maar prijst genoemde merken tot ver in de hemelquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:34 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik ben wel een IBM/lenovo fanboy, maar je hoort me niet andere merken constant afzeiken. Apple maakt prachtige producten, Asus af en toe ook. Ik word af en toe gewoon moe van die kerel, het is net retorbrapi.
ik post ook op het account van mijn neef, en niemand herkent dat ik 14 ben...quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:36 schreef nietzman het volgende:
Okay, maar maakt het feit dat 'ie veertien is 'm minder een stronteigenwijze n00b?
Valt wel mee tegenwoordig heb ik het idee. Laatste paar topics heb ik HP's de hemel ingeprezen en vond ik Asus ook prima. (Apple trouwens ookquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Met alle respect met ik heb bij jou (met name in andere topics) toch ook wel eens het idee van een sekte als je schijft over IBM/thinkpad. Ik vind dat overigens wel leuk hoor, als iemand zo enthousiast is over iets. Jij zeikt misschien minder af maar prijst genoemde merken tot ver in de hemel
inderdaad.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Gewoon peace hier en praat over Apple ofzo
Valt weinig over te praten denk ik, over het OS zelf dan.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:38 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
inderdaad.
is een windows slowchat niks?
Nee supersaai man. Daar gebeurd nooit iets.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:38 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
inderdaad.
is een windows slowchat niks?
Ach, ik heb liever in een topic iemand die naar jouw zeggen eigenwijs is dan een mak schaap. Meningen verschillen (gelukkig) en ikzelf heb minder moeite met een 'stronteigenwijs' persoon van 14 dan van 24. Ik heb daar andere verwachtingen bij zeg maarquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:36 schreef nietzman het volgende:
Okay, maar maakt het feit dat 'ie veertien is 'm minder een stronteigenwijze n00b?
Leuk ding. Zo'n heb ik nog niet eerder gezienquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:41 schreef DutchErrorist het volgende:
Hier foto van mijn oude macbook
[ afbeelding ]
Heldending was datquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:41 schreef DutchErrorist het volgende:
Hier foto van mijn oude macbook
[ afbeelding ]
Eigenwijsheid is een prachtig iets, maar alleen als het gecombineerd is met verstand van zaken. Niet als je in de rondte gaat lopen lullen en mensen verkeerde dingen voor gaat lopen houden.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:40 schreef Stuart het volgende:
Ach, ik heb liever in een topic iemand die naar jouw zeggen eigenwijs is dan een mak schaap. Meningen verschillen (gelukkig) en ikzelf heb minder moeite met een 'stronteigenwijs' persoon van 14 dan van 24. Ik heb daar andere verwachtingen bij zeg maar
Is al goed, FOK! resized ze naar knap formaatquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:47 schreef DutchErrorist het volgende:
Volgens mij exporteer ik per ongeluk al die foto's 1500px grootEven instellingen veranderen in lightroom.
vanwaar die klem?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:46 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Impressie van mijn oude iBook:
[ afbeelding ]
Ach, ik stoor me er niet aan als ik eerlijk ben. Ik kom hier niet dagelijks en vind het een vriendelijke/enthousiaste user. Of hij het niet altijd bij het rechte eind heeft is mij om het even. En er zijn genoeg mensen die hier dan reageren. Wijsheid komt met de jaren ofzoquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:45 schreef nietzman het volgende:
[..]
Eigenwijsheid is een prachtig iets, maar alleen als het gecombineerd is met verstand van zaken. Niet als je in de rondte gaat lopen lullen en mensen verkeerde dingen voor gaat lopen houden.
de newton was van voor mijn tijd. maar het is ook de enige echte flop van apple. ik vind zelf de ipad 1 ook niks, maargoed.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:46 schreef DutchErrorist het volgende:
En als laatste een foto van mijn Newton in mijn AppleOcean/Retorbrapi periode. Volgens mij heeft iemand in dit topic nu dat ding
[ afbeelding ]
iPad is geniaalquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:49 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
de newton was van voor mijn tijd. maar het is ook de enige echte flop van apple. ik vind zelf de ipad 1 ook niks, maargoed.
Ja, maar het is wel vervelend als iemand die geen verstand van zaken heeft om advies vraagt. Net zo als het irritant is als een Windowsuser dat doet.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ach, ik stoor me er niet aan als ik eerlijk ben. Ik kom hier niet dagelijks en vind het een vriendelijke user. Of hij het niet altijd bij het rechte eind heeft is mij om het even. En er zijn genoeg mensen die hier dan reageren. Wijsheid komt met de jaren ofzo![]()
de 2 en de nieuwe wel. de een vind ik niet echt goed.quote:
Heb de 1 en de 3, maar wat maakt de 1 dan zo slecht?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:50 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
de 2 en de nieuwe wel. de een vind ik niet echt goed.
Kijk hier ga je de mist in.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:49 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
de newton was van voor mijn tijd. maar het is ook de enige echte flop van apple. ik vind zelf de ipad 1 ook niks, maargoed.
slecht niet, de 2 is veel beter imo, en de 3 helemaal.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heb de 1 en de 3, maar wat maakt de 1 dan zo slecht?
1 heeft echt nog harde 'randen' jaquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:52 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
slecht niet, de 2 is veel beter imo, en de 3 helemaal.
de 1 ligt niet lekker in de hand, heeft naar mijn mening iets te weinig ram en ik vind hem niet mooi, maar dat is mijn eigen smaak.
dikker merk ik niet, zwaarder wel. man wat fijnquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
1 heeft echt nog harde 'randen' ja
iPad 3 vind ik lekkerder dan de 2 ook, omdat iets dikker en zwaarder
Ja, die 2 lijkt echt nergens op, bij die 3 heb je echt het gevoel dat je wat in je handen hebtquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:54 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
dikker merk ik niet, zwaarder wel. man wat fijn
inderdaad. maar dat schermquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:55 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, die 2 lijkt echt nergens op, bij die 3 heb je echt het gevoel dat je wat in je handen hebt
Ja, alles komt mooi uitquote:
heb je die van DA?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, alles komt mooi uit
J.Appleseed van hier heeft voor mij zieke wallpapers gemaakt
Wat houdt DA in?quote:
Nee, hij heeft voor mij custom dingen gemaaktquote:
Dat model had last van contacten van de videochip die los kwamen te zitten. Op de goede plaats druk uitoefenen zorgde ervoor dat hij niet vastliep. Oh, en als je te hard drukte begon de harddisk die eronder zit te tikkenquote:
ohkequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee, hij heeft voor mij custom dingen gemaakt
jammerquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:57 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Dat model had last van contacten van de videochip die los kwamen te zitten. Op de goede plaats druk uitoefenen zorgde ervoor dat hij niet vastliep. Oh, en als je te hard drukte begon de harddisk die eronder zit te tikken.
Op een gegeven moment niet meer.quote:
Dan kan je er andere leuke dingen mee doen.quote:Op zaterdag 1 september 2012 00:03 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Op een gegeven moment niet meer.
Precies, dat soort shit. Apple heeft echt wel wat misses gehad.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:51 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Kijk hier ga je de mist in.
Apple pippin? Twentieth Anniversary Macintosh? Puk?
Auw. Cube was wel mooi, dat wel.quote:Op zaterdag 1 september 2012 00:10 schreef nietzman het volgende:
[..]
Precies, dat soort shit. Apple heeft echt wel wat misses gehad.
Cube, Lise, Mactv de Emate?
Maar wel duur volgens mij.quote:Op zaterdag 1 september 2012 00:11 schreef nietzman het volgende:
Cube staat dan ook nog op m'n verlanglijst om eens naast m'n oude Macintosh te zetten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom niet? Niet iedereen in deze SC is anti-Windows, hoor. Ikzelf ook niet, alleen bezorgt het mij soms meer ergernis dan Mac OS. Maar ik waardeer Windows als OS wel degelijk.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:29 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
denken dat windows gewaarderd wordt in een apple slowchatJe bedoelt het geluid harder zetten / meer bass o.i.d.? Boom doet dat voor je :-)quote:Op zaterdag 1 september 2012 10:16 schreef Paxcon het volgende:
Bestaat er ook een equalizer voor je gehele systeem ofzo? Ik weet dat bijvoorbeeld iTunes een eigen heeft, maar voor Youtube-filmpjes kan ik niks aan veranderen.
[ Bericht 8% gewijzigd door J.Appleseed op 01-09-2012 10:30:04 ]
Dit bedoelde ik inderdaadquote:Op zaterdag 1 september 2012 10:23 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Je bedoelt het geluid harder zetten / meer bass o.i.d.? Boom doet dat voor je :-)
Och, ik vind 't wel eens leuk om er van tijd tot tijd mee te spelen. En als zo'n machine nog werkt is het ook zonde om 'm weg te doen...quote:Op zaterdag 1 september 2012 10:35 schreef Tijn het volgende:
Waarom zou je al die oude troep willen houden?
Ik vind het een geweldige app, gebruikte 'm ook constant. Alleen wil Boom niet echt samenwerken met mijn BassJump aangezien ze allebei het systeemgeluid willen overnemen, dus heb ik maar voor de BassJump gekozenquote:
Ik heb mn eerste Mac met alle liefde in de vuilcontainer gegooidquote:Op zaterdag 1 september 2012 10:37 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Die PowerMac was overigens mijn eerste Mac dus die wil ik sowieso al niet wegdoen.
Ik neem aan dat 'ie dan niet meer werkte? Welk model was 't?quote:Op zaterdag 1 september 2012 10:42 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik heb mn eerste Mac met alle liefde in de vuilcontainer gegooid
Ik gebruik 'm nog als wekker en tv, maar ik denk dat ik binnenkort maar gewoon mijn Macbook Air ga gebruiken om in bed nog series te kijken. De iBook wil niet altijd alles even vloeiend afspelen. En ik download al niet in geweldige kwaliteit.quote:Op zaterdag 1 september 2012 10:42 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik heb mn eerste Mac met alle liefde in de vuilcontainer gegooid
Wekker? Hoe doe je dat?quote:Op zaterdag 1 september 2012 11:54 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik gebruik 'm nog als wekker en tv, maar ik denk dat ik binnenkort maar gewoon mijn Macbook Air ga gebruiken om in bed nog series te kijken. De iBook wil niet altijd alles even vloeiend afspelen. En ik download al niet in geweldige kwaliteit.
Omdat het leuk is om aan de praat te krijgen. Ieder zijn ding niet waar?quote:Op zaterdag 1 september 2012 10:35 schreef Tijn het volgende:
Waarom willen zoveel mensen al die oude troep hebben en houden?
Ik ben begonnen met een iMac en die heb ik er heel snel weer uitgemieterd.quote:Op zaterdag 1 september 2012 10:31 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik ben begonnen met een iBook g4, toen een powerbook 11" g4. Een iMac G5 erbij gekocht. Toen een macbook white 13" c2d 2.0Ghz, een macbook pro 15" c2d 2.2Ghz(?), een macbook 13" unibody alu c2d 2.4Ghz, een macbook pro 13" c2d 2.4Ghz en een macbook air 13" i7 2.0Ghz.
Met 2 personen in nu een jaar of 8.
$199...quote:Op zaterdag 1 september 2012 00:11 schreef nietzman het volgende:
Cube staat dan ook nog op m'n verlanglijst om eens naast m'n oude Macintosh te zetten.
Idd. De oude computers die ik niet meer gebruik heb ik allemaal weggegooid, weggegeven of verkocht. Als ik al die troep gehouden had, was mn huis nu een computermuseum en daar heb ik helemaal geen behoefte aan. Ik zie de lol er ook niet van, een computer is voor mij een stuk gereedschap. Als ik een computer niet gebruik, dan moet 'ie weg.quote:Op zaterdag 1 september 2012 10:56 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ik neem aan dat 'ie dan niet meer werkte? Welk model was 't?
Ach ja, ieder zijn dingquote:Op zaterdag 1 september 2012 19:22 schreef Tijn het volgende:
[..]
Idd. De oude computers die ik niet meer gebruik heb ik allemaal weggegooid, weggegeven of verkocht. Als ik al die troep gehouden had, was mn huis nu een computermuseum en daar heb ik helemaal geen behoefte aan. Ik zie de lol er ook niet van, een computer is voor mij een stuk gereedschap. Als ik een computer niet gebruik, dan moet 'ie weg.
Je weet dus niet dat de enige reden dat apple een oorlog tegen flash voerde een persoonlijke vete van meneertje Jobs was?quote:
Flash is het meest ellendige stuk software wat er bestaat op deze planeet, op de Mac is het dramatisch slecht, op de iPad / iPhone zou het killing zijn geweest.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:13 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Je weet dus niet dat de enige reden dat apple een oorlog tegen flash voerde een persoonlijke vete van meneertje Jobs was?
Mensen die flash verdedigen hebben denk ik ook een "geef mij alle reclamefolders die je hebt" sticker op de busquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Flash is het meest ellendige stuk software wat er bestaat op deze planeet, op de Mac is het dramatisch slecht, op de iPad / iPhone zou het killing zijn geweest.
voor hoeveel verkocht?quote:Op zaterdag 1 september 2012 19:27 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb wel 1 kast met wat oude meuk.
Meeste is wel van de zeg maar Core 2 duo generatie of niet veel ouder, maar heb ook nog 2 iBooks en een Powerbook, 4 dell laptops, 6 desktops en wat dingen als Toshiba Libretto's (oude en een W100).
Maar dat gaat ook vaak gewoon naar mensen die ff iets nodig hebben etc.
Gisteren wel mijn macbook pro MID 2009 verkocht, gebruik toch alleen de Air.
Schopje BNW? of TRU? Ik houd die twee nooit uit elkaar.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:13 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Je weet dus niet dat de enige reden dat apple een oorlog tegen flash voerde een persoonlijke vete van meneertje Jobs was?
500quote:
Dat mooie lieve meisje heeft dan veel geluk gehad, hahaquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
500aan een heel lief mooi meisje
. Kon wel voor meer, maar ach, soms ben je ook maar een man
.
Dat dacht ik ook toen ik mijn iMac G5 en een tijdje later mijn alu iMac kocht. Inmiddels ga ik daar geen voorspellingen over doen, ik weet niet welke mogelijkheden er over twee jaar mijn pad op komen dus ik zie het gewoon wel aan.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:27 schreef AppleOcean het volgende:
haha, mooi bedrag opzich.
ik denk dat ik mijn macbook helemaal opgebruik, maar dt is nog even zien waar de techniek over 5 jaar oid is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |