En koelkast met ijsblokjes-machine in de deurquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:22 schreef Arquero het volgende:
Ben heel erg blij met mijn Samsung tv inderdaad
quote:
Ik vind het ding zo grootquote:
Vond ik ook eerst, maar heb het toestel nu 4 dagen in gebruik en zou niet meer terug willen naar een kleiner formaat.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:42 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik vind het ding zo grootHeeft die S3 ook nog steeds een oled scherm? want dat is wel verschrikkelijk mooi vind ik.
Mwa, ik vind hem perfect. Als oud-iPhonegebruiker vind ik die iPhone weer zo kleinquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:42 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik vind het ding zo grootHeeft die S3 ook nog steeds een oled scherm? want dat is wel verschrikkelijk mooi vind ik.
Ja, wel een AMOLED-scherm, maar wel eentje met een Pentile-matrix ipv RGB.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:42 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja die note is belachelijk. Maar bij die S3 vraag ik me af of je met 1 hand alle hoeken van het scherm kan raken?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:47 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ja, wel een AMOLED-scherm, maar wel eentje met een Pentile-matrix ipv RGB.
Ik vind hem wel groot, maar het went snel. Ik heb liever het formaat van de huidige iPhone met een 4" scherm erin dan de S3, maar ik vind hem niet zo groot dat het raar aanvoelt, zoals bij de Note wel het geval is.
+ Samsung Galaxy S.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:22 schreef Arquero het volgende:
Ben heel erg blij met mijn Samsung tv inderdaad
Wanneer gebruik jij je TV menu eigenlijk?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:58 schreef HeatWave het volgende:
Heb ook een SamsungTV, prima ding qua beeld, maar qua menu had ik liever gezien dat Apple hem had gemaakt.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:58 schreef HeatWave het volgende:
Heb ook een SamsungTV, prima ding qua beeld, maar qua menu had ik liever gezien dat Apple hem had gemaakt.
Als je een "smart" tv hebt is het idee dat je hem gebruikt om te internetten en mediafiles via upnp te streamen vanaf je nas enzo.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:01 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Wanneer gebruik jij je TV menu eigenlijk?
Ik gebruik alleen de guide en zappen.
Wat ik wel grappig vind aan dit filmpje trouwens, is dat ze OS9 een volledige ramp noemen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |