SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
wtf!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 02:07 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik heb van nu tot aan december maandelijks een week vrij. En zowat om de week 3 dagen werken. Wat een leven.
ga es wa doen dan, zoals werkenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:35 schreef bijdehand het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat het topic zo dood is.
Ga es werken ofzo.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:25 schreef AapO het volgende:
maar ehh, doe jullie wel es gamen ofzow ?
Wat is Slenderman trouwens overratedquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:25 schreef AapO het volgende:
aansteller, btw ga jij es werkenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:43 schreef MohMi het volgende:
[..]
Wat is Slenderman trouwens overratedMoet ik er wel eerlijk bijzeggen dat ik niet in het donker zat te spelen omdat shifto me bang had gemaakt
Ja ik wel.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:25 schreef AapO het volgende:
ja en met besje?quote:
Fallout 3, Oblivion, Skyrim, GTA-reeks, Saints Row 3, Serious Sam, Duke Nukem, etc. Ook graag rts-games enzoquote:
Ja, Hitler.quote:
Wat heb je daar nou weer aan?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:50 schreef AapO het volgende:
[..]
AAPO'S KAMPF JAHWOL, FRAUEN MIT SCHWANZ SHOP
assertieve dominantiequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:53 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wat heb je daar nou weer aan?_!
FRAUEN, SIE KUNNEN BESSER KIPPEN HAUENquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:50 schreef AapO het volgende:
[..]
AAPO'S KAMPF JAHWOL, FRAUEN MIT SCHWANZ SHOP
hoeveel gaat dat geintje me kosten?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:36 schreef AapO het volgende:
[..]
misschien wil me vriendin je wel doen
ik had het tegen barriequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
hoeveel gaat dat geintje me kosten?
lol met die ene chick ?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:05 schreef shifto het volgende:
teehee, ik heb een date
en dat terwijl ik non-stop counterstrike![]()
nee man die was 12. zon andere, zat er al mee te whatsappen maar ze was boos dat ik geen aandacht meer gaf (door CS ofcourse) en toen zei ik dat ik te druk was en we beter konden daten en nu is ze helemaal enthousiastquote:
Nee 17 lolquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:26 schreef BarrieButsers het volgende:
Toch niet echt 12 he?_!
En hosselaar
quote:
Goeie postquote:
quote:
QFTquote:
Love youquote:
Ik love you ookquote:
Ik know dat you mij ook lovedquote:
quote:
Ik maak dat soort dingen cool.quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:04 schreef bijdehand het volgende:
Die heeft DJ al ooit gepost. Voordat het cool was.
Jij kan dat soort dingen cool maken omdat ik jou dat laat doen.quote:
quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:29 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jij kan dat soort dingen cool maken omdat ik jou dat laat doen.
Shit dit mocht je niet weten.quote:
Je klinkt als een toffe gast. En je hebt een hele coole UI!quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:35 schreef bijdehand het volgende:
Hoi DeJori, ik ben bijdehand en ik vind jou heel cool.
quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:35 schreef bijdehand het volgende:
Hoi DeJori, ik ben bijdehand en ik vind jou heel cool.
Onze DB-topic bromo'squote:Op zaterdag 1 september 2012 13:36 schreef DeJori het volgende:
[..]
Je klinkt als een toffe gast. En je hebt een hele coole UI!
quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:36 schreef DeJori het volgende:
[..]
Je klinkt als een toffe gast. En je hebt een hele coole UI!
Komt gewoon door die kop tochquote:Op zaterdag 1 september 2012 14:51 schreef MohMi het volgende:
[..]Helemaal niet zo grappig maar toch lachte ik
Ja klopt. Matige grap en een geniale kop = toch een win.quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:58 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ook wel de opmerking; 'Over de zorg gesproken...'
Terug van vakantie?quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:58 schreef Muisraket het volgende:
* Muisraket has entered the building
Jep.quote:
Mooi zo. Waar was je heen?quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:01 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Jep.Was echt gaaf.
Heb nu wel het idee dat ik niet helemaal spoor, maar de kamer staat gelukkig wel weer recht.
Berlijn.quote:
Dat museum is awesome. Ik heb daar echt heel lang rondgelopen.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:05 schreef Muisraket het volgende:
Oh en om je heeeeeel eventjes jaloers te maken: de dichtstbijzijnde U-bahnhalte was... Naturkundemuseum!
Ideaal als je op de Lange Nacht der Museen op de dag dat je aangekomen bent om half 1 dood neervalt en dus een aantal dagen later snel nog naar binnen kunt sneaken omdat het toch mega dichtbij is.
?quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:01 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Heb nu wel het idee dat ik niet helemaal spoor, maar de kamer staat gelukkig wel weer recht.
Heb ik één of twee keer eerder gehad. Zit gewoon aan mijn bureau en opeens voelt het alsof de hele kamer helt/ik hel. Echt raar.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:07 schreef DeJori het volgende:
[..]
Dat museum is awesome. Ik heb daar echt heel lang rondgelopen.
[..]
?
Ik heb dat wel eens als ik bed lig, maar dan heb ik over het algemeen heel veel gedronken.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:08 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Heb ik één of twee keer eerder gehad. Zit gewoon aan mijn bureau en opeens voelt het alsof de hele kamer helt/ik hel. Echt raar.
Geen druppel alcohol hier, de hele week niet overigens. Dus daar ligt het niet aan.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:09 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik heb dat wel eens als ik bed lig, maar dan heb ik over het algemeen heel veel gedronken.
Hoe krijg je het voor elkaar om naar Berlijn te gaan en geen halve liters te drinkenquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:10 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Geen druppel alcohol hier, de hele week niet overigens. Dus daar ligt het niet aan.
Ik was er een week. Er zijn volgens mijn reisgids meer dan 180 (!) musea. Nu hoef ik niet naar het Curryworst museum en kan het museum over Teddyberen me ook gestolen worden, maar als er zoveel geweldige dingen in Berlijn en omgeving (Oranienburg, Potsdam etc.) zijn, ga ik mijn tijd niet verdoen door uit te gaan. Vooral niet in mijn eentje. Daarnaast vraag ik me ernstig af of ze me wel binnen zouden laten in die tenten, weet niet of ik er wel alternatief genoeg voor ben.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:11 schreef DeJori het volgende:
[..]
Hoe krijg je het voor elkaar om naar Berlijn te gaan en geen halve liters te drinken
quote:
Stasimuseum gezien? En ik bedoelde niet stappen ofzo, maar gewoon lekker in het zonnetje met een pint bierquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:13 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik was er een week. Er zijn volgens mijn reisgids meer dan 180 (!) musea. Nu hoef ik niet naar het Curryworst museum en kan het museum over Teddyberen me ook gestolen worden, maar als er zoveel geweldige dingen in Berlijn en omgeving (Oranienburg, Potsdam etc.) zijn, ga ik mijn tijd niet verdoen door uit te gaan. Vooral niet in mijn eentje. Daarnaast vraag ik me ernstig af of ze me wel binnen zouden laten in die tenten, weet niet of ik er wel alternatief genoeg voor ben.
Nogmaals, te weinig tijd. Overwoog wel een wijntje te nemen bij mijn pizza, maar toch maar niet gedaan. @Stasi: je bedoelt Hohenschönhausen? Dan ja.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:14 schreef DeJori het volgende:
[..]
Stasimuseum gezien? En ik bedoelde niet stappen ofzo, maar gewoon lekker in het zonnetje met een pint bier
Tevens:
[ afbeelding ]
Nope, geen tijd meer voor, zoals wel meer dingen. Zit dus maar één ding op: nog een keer terug gaan.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:18 schreef DeJori het volgende:
http://www.stasimuseum.de/ Deze bedoelde ikMaar Hohenschönhausen ben ik ook geweest inderdaad
En dan minstens een halve liter drinken! Dat is Deutsche Kultur!quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:18 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nope, geen tijd meer voor, zoals wel meer dingen. Zit dus maar één ding op: nog een keer terug gaan.
Uitgaan tot 6 uur 's ochtends, dan zwemmen in een meer, vervolgens brunchen, slapen en dan weer opnieuw beginnen.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:19 schreef DeJori het volgende:
[..]
En dan minstens een halve liter drinken! Dat is Deutsche Kultur!
Is dit een referentie naar een specifieke gebeurtenis?quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:21 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Uitgaan tot 6 uur 's ochtends, dan zwemmen in een meer, vervolgens brunchen, slapen en dan weer opnieuw beginnen.
Mensen uit het hostel die echt alleen maar feesten en dan zelf op een gegeven moment zeggen dat ze een probleem hebben.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:22 schreef DeJori het volgende:
[..]
Is dit een referentie naar een specifieke gebeurtenis?
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik Berlijn nou niet echt zie als dé stad om naar toe te gaan als je wil gaan stappen.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:24 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Mensen uit het hostel die echt alleen maar feesten en dan zelf op een gegeven moment zeggen dat ze een probleem hebben.
Waren ook niet echt jouw type mensen denk ik.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:29 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik Berlijn nou niet echt zie als dé stad om naar toe te gaan als je wil gaan stappen.
Dat zal de verklaring zijnquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:30 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Waren ook niet echt jouw type mensen denk ik.
Ik denk dat Berlijn hen vooral trekt omdat de uitgaansscène daar echt bloeit, de muziek vaak iets anders is en het allemaal wat alternatiever is.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:35 schreef DeJori het volgende:
[..]
Dat zal de verklaring zijnMaar als je iets verder naar het oosten gaat is het bier veel goedkoper en daar hebben ze ook meren en brunches.
Ik heb in ieder geval nog nooit zo veel piercings en paarse hanenkammen gezien als in Berlijn.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:36 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik denk dat Berlijn hen vooral trekt omdat de uitgaansscène daar echt bloeit, de muziek vaak iets anders is en het allemaal wat alternatiever is.Vooral dat laatste.
Lol, dat vond ik wel meevallen. Het viel mij meer op dat het hier de norm is om iets meer je stijl uit te dragen, iets wat je in Nederland echt niet hebt.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:37 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik heb in ieder geval nog nooit zo veel piercings en paarse hanenkammen gezien als in Berlijn.
Jaaaren terug in een of ander belachelijk foute club geweest daar in berlijn.. Na een paar uur gingen alle bardames ineens topless verderquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:29 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik Berlijn nou niet echt zie als dé stad om naar toe te gaan als je wil gaan stappen.
Da's inderdaad behoorlijk fout.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:50 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Jaaaren terug in een of ander belachelijk foute club geweest daar in berlijn.. Na een paar uur gingen alle bardames ineens topless verder![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
Goed zoquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:13 schreef Muisraket het volgende:
l geweldige dingen in Berlijn en omgeving (Oranienburg, Potsdam etc.) zijn,
quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:51 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Da's inderdaad behoorlijk fout.I have no clue anymore.. Weet wel dat het op loopafstand van de Ku'damm wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt...non est vivere sed valere vita est ..
Nope, serieus op de allerlaatste dag rond een uur of 11 's avonds (lichtjesquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:52 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Goed zo
Nog even heel clich'e van het uitzicht genoten tijdens een lunch in het ronddraaiende restaurant van de Fernsehturm?
Jouw loopafstand of normale loopafstand?quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:53 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
I have no clue anymore.. Weet wel dat het op loopafstand van de Ku'damm was
quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:54 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Jouw loopafstand of normale loopafstand?
Lopen kan best leuk zijn, maar niet als je de hele dag in musea bent geweest, want dan doen je voeten PIJN echt ongelofelijk, vooral met mijn leestempo en mijn 'ik wil ALLES zien en lezen'-houding.quote:Op zondag 2 september 2012 00:02 schreef shifto het volgende:
[..]
Hele goede vraag, voor A_T weer met een wandeling van 32KM aankomt zetten
Zelfde houding hier, in een echt interessant museum wil ik dan ook echt alle bordjes lezen.. Dat schiet niet echt opquote:Op zondag 2 september 2012 00:04 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Lopen kan best leuk zijn, maar niet als je de hele dag in musea bent geweest, want dan doen je voeten PIJN echt ongelofelijk, vooral met mijn leestempo en mijn 'ik wil ALLES zien en lezen'-houding.
quote:
True @ ver lopen. Het is meer de combinatie die ik killing vind: eerst je voeten pijnigen in musea en dan een enorm stuk moeten lopen.quote:Op zondag 2 september 2012 00:33 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Zelfde houding hier, in een echt interessant museum wil ik dan ook echt alle bordjes lezen.. Dat schiet niet echt op.
Persoonlijk vind ik (ver) lopen wel te doen. Zelfs beter te doen dan slenteren/door een museum, winkel, gebouw heen sjokken. Dan heb ik aan het einde van de dag veel pijnlijkere voeten.
quote:
Klopt. Prima! Dan kun je elke seconde van de dag doen wat je zelf leuk vindt namelijk.quote:Op zondag 2 september 2012 11:23 schreef BarrieButsers het volgende:
MR je was toch alleen? Hoe is dat bevallen enzo?
Tof van je! Ik vind het ook leuk om in mijn eentje dat soort dingen te ondernemen, echt heerlijk. Zijn er niet zoveel die dat delen, dus het is leuk je hand te schudden in deze!quote:Op zondag 2 september 2012 11:26 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Klopt. Prima! Dan kun je elke seconde van de dag doen wat je zelf leuk vindt namelijk.Ook heb ik me nog geen seconde eenzaam gevoeld omdat het echt een hele levende stad is (ook nu er betrekkelijk weinig toeristen waren, door het einde van het hoogseizoen) en je in het hostel zelf meteen aanspraak hebt en iedereen heel relaxed is.
Wij weten wat leven is.quote:Op zondag 2 september 2012 12:08 schreef MohMi het volgende:
[..]
Tof van je! Ik vind het ook leuk om in mijn eentje dat soort dingen te ondernemen, echt heerlijk. Zijn er niet zoveel die dat delen, dus het is leuk je hand te schudden in deze!
Plus we beseffen dat we dusdanig leuk zijn dat het alles behalve een straf is om tijd met jezelf door te brengenquote:
LOL!quote:Op zondag 2 september 2012 12:10 schreef MohMi het volgende:
[..]
Plus we beseffen dat we dusdanig leuk zijn dat het alles behalve een straf is om tijd met jezelf door te brengen
quote:Op zondag 2 september 2012 11:04 schreef Muisraket het volgende:
Btw A_T, crappy kwaliteit wegens trilhandjes en omdat het 's avonds was, maar ik móest er gewoon een foto van nemen.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 2 september 2012 12:20 schreef Augustus_Thijs het volgende:
En ik me maar afvragen waar VV toch de hele week was
Dat is toch ook leuk?quote:Op zondag 2 september 2012 12:11 schreef Muisraket het volgende:
[..]
LOL!![]()
Ik vind mezelf niet zozeer leuk, maar kan me wel eeuwig vermaken met mijn gedachten en de dingen om me heen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan je niet fokken vanuit je bed?quote:Op maandag 3 september 2012 00:03 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik had dan ook allang in bed moeten liggen
Als in op jouw eerste dag na de vakantie, of zijn eerste werkdag bij het bedrijf?quote:Op maandag 3 september 2012 12:09 schreef shifto het volgende:
gvd kankerzooi, 1e dag werken heeft een of andere tering nerd allemaal dingen gesloopt, want hij wilde helpen
Daar word ik nou echt neit vrolijk van....
Nee het is bij mijn terugkomst het 1e wat ik kan fixxen. Als het nu 1 ding was ok, maar blijkt nu dat er wel 4 dingen stuk zijnquote:Op maandag 3 september 2012 12:42 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Als in op jouw eerste dag na de vakantie, of zijn eerste werkdag bij het bedrijf?
In dat laatste geval kan ie meteen z'n spullen pakken lijkt me?
Fijne terugkomst danquote:Op maandag 3 september 2012 12:54 schreef shifto het volgende:
[..]
Nee het is bij mijn terugkomst het 1e wat ik kan fixxen. Als het nu 1 ding was ok, maar blijkt nu dat er wel 4 dingen stuk zijnEn we hadden een virus waardoor we niet konden mailen.
Gelukkig was dit allemaal animo om bij mijn directeur te gaan zeiken voor extra personeel en betere beveiligings policies.
Jeetje zegquote:Op maandag 3 september 2012 14:29 schreef shifto het volgende:
3 vd 4 dingen zijn gefixthet laatste is wat lastiger maar loopt ook in goede banen!
Kan ik morgen waarschijnlijk aan mijn eigen werk beginnen
Nee, maar jij en ik, samenquote:
Komt goedquote:Op maandag 3 september 2012 14:49 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, maar jij en ik, samenOoit
![]()
Nu betaal je geen inschrijfgeld
Heb er een hard hoofd inquote:
Mij staat later hetzelfde te wachten. Als ik nu dus medelijden heb met jou, betekent dat dat ik dat later ook met mezelf moet hebben. Ik hou niet van zelfmedelijden, dus ik besluit om geen medelijden te hebben met de oudjes die nu moeten werken.quote:Op maandag 3 september 2012 15:53 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Snif
En ook niemand die medelijden met ons heeft he?
Gaan we onze ballen eraf zwetenquote:
Ja tochquote:Op maandag 3 september 2012 16:02 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Gaan we onze ballen eraf zweten
Dat is nieuwquote:Op maandag 3 september 2012 15:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Mij staat later hetzelfde te wachten. Als ik nu dus medelijden heb met jou, betekent dat dat ik dat later ook met mezelf moet hebben. Ik hou niet van zelfmedelijden, dus ik besluit om geen medelijden te hebben met de oudjes die nu moeten werken.
quote:
Ja we gaan KNALLENquote:
Goeien humor braquote:Op maandag 3 september 2012 16:34 schreef bijdehand het volgende:
[..]![]()
De enige zelfmedelijden die fake ik, omdat ik het op dat moment grappig vind
Laat mijquote:
mr tochquote:Op maandag 3 september 2012 18:55 schreef Muisraket het volgende:
Uren op school gezeten door die kutstreberigheid van mij in combinatie met gehaastheid en één ding niet snappen, waardoor ik een (wel kleine) toets echt zo'n 10 keer (geen overdrijving) gemaakt heb.
Oh en meteen mijn fietssleutel kwijt en mijn jas onder de smeer toen ik mijn fiets op slot wilde zetten.
Sóms, sóms word ik moe van mezelf.
quote:Op maandag 3 september 2012 18:55 schreef Muisraket het volgende:
Uren op school gezeten door die kutstreberigheid van mij in combinatie met gehaastheid en één ding niet snappen, waardoor ik een (wel kleine) toets echt zo'n 10 keer (geen overdrijving) gemaakt heb.
Oh en meteen mijn fietssleutel kwijt en mijn jas onder de smeer toen ik mijn fiets op slot wilde zetten.
Sóms, sóms word ik moe van mezelf.
quote:
Zelfde look als mijn zusquote:Op maandag 3 september 2012 19:16 schreef Muisraket het volgende:
Die zwarte piet kijkt wel een beetje eng...
Ik moest lachen.quote:Op maandag 3 september 2012 19:17 schreef shifto het volgende:
Ja raar hè!Het was super blond en toen werd ik steeds slimmer denk ik
Is dat meisje met die roze/rode jas je zus?quote:
Dit klinkt een beetje vies, shifty...quote:Op maandag 3 september 2012 19:19 schreef shifto het volgende:
Hahaha ja en die andere zijn mijn neef en nicht. Die nicht is later (gelukkig) érg goed opgedroogd
Good save.quote:Op maandag 3 september 2012 19:20 schreef shifto het volgende:
Ik ben gewoon blij voor haar nu ik dit weer terug ziehet had anders kunnen aflopen
Niet zo vreemd als vroeger, in ieder geval.quote:
quote:
Ik vergeef je opmerking.quote:
Kiek dr goanquote:Op maandag 3 september 2012 21:59 schreef MohMi het volgende:
Pvd goed bezig vanavond, jonguh! Hardlopen, werken en op tijd naar bedBij deze mag ik dus de rest van de week stevig onverantwoord te werk gaan
![]()
![]()
nie zo stoer jongequote:Op dinsdag 4 september 2012 09:19 schreef AapO het volgende:
[..]
niet eens goeiemorgen tegen mij zeggen, wazmetjouw
jonguh, wrom kwam je nie gewoon cs gisteren maar blijf je gays mod spelen?quote:
ik heb gisteren cs go gespeeld ? met ferdi en mark, waar was jij danquote:Op dinsdag 4 september 2012 09:25 schreef shifto het volgende:
[..]
jonguh, wrom kwam je nie gewoon cs gisteren maar blijf je gays mod spelen?
quote:Op dinsdag 4 september 2012 09:30 schreef shifto het volgende:
Ja maar ik was heul ff weg, en gelijk nie meer
ook 12 ?quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:08 schreef shifto het volgende:
Oh nog een date met een veul leuker meisje geregeld
En die andere blijft zondag slapen, hmmmm.
Gelukkig heb ik geen geweten!
quote:
ik heb deze tijden allang gehadquote:Op dinsdag 4 september 2012 14:11 schreef shifto het volgende:
[..]jij bent gewoon jelly met je vaste vriendin. 22 die zondag komt en 23 waar ik nog een datum mee moet prikken
Druk man, dit weekend appelpop en volgend weekend ook al een of ander festival
Doe je goedquote:Op dinsdag 4 september 2012 14:08 schreef shifto het volgende:
Oh nog een date met een veul leuker meisje geregeld
En die andere blijft zondag slapen, hmmmm.
Gelukkig heb ik geen geweten!
5 jaar geleden had ik geroepen "dat kan echt niet!quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:13 schreef Augustus_Thijs het volgende:
En hoezo geweten, je hebt toch geen relatie met ze.. Mag je tegenwoordig niet meer met verschillende mensen daten
2 ? als je het goed aanpakt xDquote:Op dinsdag 4 september 2012 14:18 schreef shifto het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eigenlijk moest het zijn "Look at how many fucks I get"
Het is nou ook weer niet zo serieus dat je er relaties mee hebt ofzo. Zij kunnen dat toch net zo goed doen.quote:
Plus dit.quote:
2 verschillende personen zegt niets over het aantal aapjequote:
Uiteraardquote:
jah truequote:Op dinsdag 4 september 2012 14:21 schreef shifto het volgende:
[..]
2 verschillende personen zegt niets over het aantal aapje
quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:21 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Het is nou ook weer niet zo serieus dat je er relaties mee hebt ofzo. Zij kunnen dat toch net zo goed doen.
Geef er ook niks om dat jij er niks om geeft maar dit is een forum en daar mag ik m'n mening gevenquote:Op dinsdag 4 september 2012 14:18 schreef shifto het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eigenlijk moest het zijn "Look at how many fucks I get"
Natuurlijk mag jij dat lieverdquote:Op dinsdag 4 september 2012 16:00 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Geef er ook niks om dat jij er niks om geeft maar dit is een forum en daar mag ik m'n mening geven
Zou wat zijn als mijn mening daar wel invloed op zou hebbenquote:Op dinsdag 4 september 2012 16:15 schreef shifto het volgende:
[..]
Natuurlijk mag jij dat lieverd
Ik neuk er niet minder door
moe nog boodschappen doen en eten maken gvdquote:Op dinsdag 4 september 2012 17:04 schreef shifto het volgende:
YAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAYYYYYYYYYYY het is weer tijd!
Doe ik niet aan want had ik gisteren al gedaan.quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:05 schreef AapO het volgende:
[..]
moe nog boodschappen doen en eten maken gvd
quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:29 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
ik haat mosselen zo hard
quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:29 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
ik haat mosselen zo hard
ik haat mosselen zo hard
ik haat mosselen zo hard
quote:
quote:
ik haat mosselen zo hard
Ben 31 jaar carnivoor geweest, dat was lang genoegquote:
Veel neppe vegetariërs vreten wel vis en schaaldierenquote:
Dat zijn dus geen vegetariërs... je kunt moeilijk stellen 'ik ben vegetariër want ik eet geen vis!'quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:34 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Veel neppe vegetariërs vreten wel vis en schaaldierenhypocrieten. Ik zal het nooit worden want ik vind het een kik geven om iets te eten wat ooit leefde.
Ik zeg toch ook 'neppe'?quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:41 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dat zijn dus geen vegetariërs... je kunt moeilijk stellen 'ik ben vegetariër want ik eet geen vis!'
(heb dat argument ooit gebruikt bij een collega en die vond dat ik geen onzin moest verkondigen)
Ben het vooral voor m'n gezondheid overigens, het morele aspect is voor mij ondergeschikt
Veel maag-darmklachten gehad... en dat ging maar niet weg tot ik (door Mjan) meer en meer vegetarisch at. Dus tja... dan is de keus snel gemaaktquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:03 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook 'neppe'?Ik heb er een broertje dood aan, vooral diegene die zichzelf moreel beter vinden omdat ze geen vlees eten. Heb je gezondheidsproblemen of vind je vlees sowieso niet gezond?
Logisch, dan zou ik t ook doen, ook al zou ik er moeite mee hebben. Is hetzelfde dat ik sommige dingen niet eet omdat ik er niet zo heel goed tegen kan.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:39 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Veel maag-darmklachten gehad... en dat ging maar niet weg tot ik (door Mjan) meer en meer vegetarisch at. Dus tja... dan is de keus snel gemaakt
Overigens mag mijn seal-of-approval er ook bij:
[ afbeelding ]
Van pesto krijg ik schijterij, dus dat eet ik nietquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:45 schreef shifto het volgende:
Wat een sissie maagjesof komt het door het ouder worden?
Alleen als ik droom in een droomquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:59 schreef BarrieButsers het volgende:
Hebben jullie ook wel een dromen in een droom?
Arme jij.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Van pesto krijg ik schijterij, dus dat eet ik niet
Kan het wel hebben maar niet veelquote:
Nee, dat was brood al.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:05 schreef BarrieButsers het volgende:
Heuhhh MR haar huwelijkskandidaat is gevonden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |