Boom.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:13 schreef aardappel het volgende:
[..]
Inderdaad, wie weet leer je er van.
(bijvoorbeeld hoe je hartstikke schrijft)
Oh kut. En nu?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:13 schreef aardappel het volgende:
[..]
Inderdaad, wie weet leer je er van.
(bijvoorbeeld hoe je hartstikke schrijft)
Gordon Gekko uit Wallstreet.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wie is eigenlijk die vent in je UI?
Greed is good !quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb even gegoogled; klinkt als een best leuke film
Is het ookquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb even gegoogled; klinkt als een best leuke film
Die is shit.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:45 schreef H-D het volgende:
[..]
Is het ooker is ook nog een deel 2 trouwens.
Lekker vakantie man, heerlijk tochquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:47 schreef Tchock het volgende:
Ik ben zo bang dat ik niet kan studeren nu fuuuu-
Komt wel goed joh. Morgen even bellen met de onderwijsbalie.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:47 schreef Tchock het volgende:
Ik ben zo bang dat ik niet kan studeren nu fuuuu-
Nee man. Ik vond dit al lang zat, laat staan dat ik een jaar lang hersenloos kutwerk moet gaan doen omdat ik mijn verkeerde rekening gebruikte om te betalenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Lekker vakantie man, heerlijk toch
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:08 schreef Paxcon het volgende:
Ik sjouwde vanmiddag trouwens vanaf de binnenstad terug naar het busstation met een tas VOL met boeken. Hoor ik zo'n man op een terrasje tegen z'n gezelschap zeggen: ''Zo, die jongen moet nog flink studeren''.
Ahw arme Pax. Wel een geweldige opmerking iddquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:08 schreef Paxcon het volgende:
Ik sjouwde vanmiddag trouwens vanaf de binnenstad terug naar het busstation met een tas VOL met boeken. Hoor ik zo'n man op een terrasje tegen z'n gezelschap zeggen: ''Zo, die jongen moet nog flink studeren''.
Ja joh.. Deed ook nog fokking pijn die plastic zak aan je hand door het snijdenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:16 schreef H-D het volgende:
[..]
Ahw arme Pax. Wel een geweldige opmerking idd
Lief dagboek...quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja joh.. Deed ook nog fokking pijn die plastic zak aan je hand door het snijdenEn toen heb ik ook 2 minuten die tas met twee handen tegen mn buik gehouden zeg maar, dat was een stuk lichter, maar zag er nog gênanter uit dus toen maar weer even pijngeleden.
Ja nou het valt allemaal niet mee hoor.. En ik ben ook geen spierbundel ofzoquote:
Wat een avonturen, waarom had je je middelbareschool tas niet meegenomenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja joh.. Deed ook nog fokking pijn die plastic zak aan je hand door het snijdenEn toen heb ik ook 2 minuten die tas met twee handen tegen mn buik gehouden zeg maar, dat was een stuk lichter, maar zag er nog gênanter uit dus toen maar weer even pijngeleden.
Dat heb ik ook gedaan. En eventjes gênant, wat de fuck boeit jou dat nouquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:21 schreef DanielBackward het volgende:
[..]
Wat een avonturen, waarom had je je middelbareschool tas niet meegenomen? Het is wellicht eventjes gênant, maar dat overleef je ook wel weer
Die had ik ook, maar toen daar m'n wetboeken (of weet ik veel hoe dat heet) inzaten was die ook wel vol en zat de rest in zo'n plastic zak van hen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:21 schreef DanielBackward het volgende:
[..]
Wat een avonturen, waarom had je je middelbareschool tas niet meegenomen? Het is wellicht eventjes gênant, maar dat overleef je ook wel weer
Dat gaat net iets te ver idd. Met 2 handenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |