Wat een avonturen, waarom had je je middelbareschool tas niet meegenomenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja joh.. Deed ook nog fokking pijn die plastic zak aan je hand door het snijdenEn toen heb ik ook 2 minuten die tas met twee handen tegen mn buik gehouden zeg maar, dat was een stuk lichter, maar zag er nog gênanter uit dus toen maar weer even pijngeleden.
Dat heb ik ook gedaan. En eventjes gênant, wat de fuck boeit jou dat nouquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:21 schreef DanielBackward het volgende:
[..]
Wat een avonturen, waarom had je je middelbareschool tas niet meegenomen? Het is wellicht eventjes gênant, maar dat overleef je ook wel weer
Die had ik ook, maar toen daar m'n wetboeken (of weet ik veel hoe dat heet) inzaten was die ook wel vol en zat de rest in zo'n plastic zak van hen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:21 schreef DanielBackward het volgende:
[..]
Wat een avonturen, waarom had je je middelbareschool tas niet meegenomen? Het is wellicht eventjes gênant, maar dat overleef je ook wel weer
Dat gaat net iets te ver idd. Met 2 handenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja joh.. Deed ook nog fokking pijn die plastic zak aan je hand door het snijdenEn toen heb ik ook 2 minuten die tas met twee handen tegen mn buik gehouden zeg maar, dat was een stuk lichter, maar zag er nog gênanter uit dus toen maar weer even pijngeleden.
Hm oké, achja je hebt het voor voorlopig weer gehad ^^quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Die had ik ook, maar toen daar m'n wetboeken (of weet ik veel hoe dat heet) inzaten was die ook wel vol en zat de rest in zo'n plastic zak van hen.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:23 schreef Paxcon het volgende:
Sowieso is het al armoe troef dat je die meuk niet gewoon thuisgestuurd krijgt maar ik moet ook niet zo klagen.
We laten jou ook je problemen vertellen. Gun iedereen iets hier in deze groepstherapie voor mensen die zo raar waren deze studie te kiezen!quote:
Nouja, het was ongeveer 10 minuten lopen naar het busstation. Oh en ik moest nog 5-10 min fietsen vanaf het busstation hier naar m'n huis. En ik had dus wel een tas mee maar die zat snel vol.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:23 schreef H-D het volgende:
[..]
Dat gaat net iets te ver idd. Met 2 handenmaar waarom niet ff je oude rugzak meegenomen?
als je zo ver nog moet.
Bij bol is 't gratisquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:24 schreef Tchock het volgende:
[..]Doe eens niet zo verwend man. Thuissturen kost bakken met geld, ik haal het wel op.
Ik verwendquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:24 schreef Tchock het volgende:
[..]Doe eens niet zo verwend man. Thuissturen kost bakken met geld, ik haal het wel op.
Daarom bol.com....sturen ze alles opquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:23 schreef Paxcon het volgende:
Sowieso is het al armoe troef dat je die meuk niet gewoon thuisgestuurd krijgt maar ik moet ook niet zo klagen.
Dat is waarquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:24 schreef H-D het volgende:
[..]
We laten jou ook je problemen vertellen. Gun iedereen iets hier in deze groepstherapie voor mensen die zo raar waren deze studie te kiezen!
Ja ik herken, ik heb ooit 1x zoiets gedaan en toen scheurde die plastic studystore tas ook nog uit onderwegquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nouja, het was ongeveer 10 minuten lopen naar het busstation. Oh en ik moest nog 5-10 min fietsen vanaf het busstation hier naar m'n huis. En ik had dus wel een tas mee maar die zat snel vol.
Heb je ook bij JFV gekocht? Of zat jij niet in Groningen?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Daar zijn mijn boeken 35 euro duurder, bij bol
JFAS, Amsterdamquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:26 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Heb je ook bij JFV gekocht? Of zat jij niet in Groningen?
Haha ja studystore inderdaad. Die van mij heeft het net gehoudenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:26 schreef H-D het volgende:
[..]
Ja ik herken, ik heb ooit 1x zoiets gedaan en toen scheurde die plastic studystore tas ook nog uit onderweg
Ah oké, daar stond ik even niet bij stil. Dan is 35euro weggooien voor een arme student wellicht een beetje zondequote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Daar zijn mijn boeken 35 euro duurder, bij bol
Dat sowieso.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:27 schreef H-D het volgende:
[..]
That's the spirit!
En ook respect voor ouderejaars enzo he jwz.
Wees blij, want dat was dus écht genantquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:26 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Haha ja studystore inderdaad. Die van mij heeft het net gehouden
Haha ja moet er niet aan denken dat je zo in de stad loopt en al die boeken ineens over de straat liggenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:28 schreef H-D het volgende:
[..]
Wees blij, want dat was dus écht genant
Ik heb trouwens geen zin om te beginnen met colleges
Wanneer begin jij eigenlijk?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Haha ja moet er niet aan denken dat je zo in de stad loopt en al die boeken ineens over de straat liggen
En dan al die boeken los dragen voor de rest van je reisquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Haha ja moet er niet aan denken dat je zo in de stad loopt en al die boeken ineens over de straat liggen
Ik kon ze in mn tas proppen maar dan kon die niet meer dicht en nja was een hel.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
En dan al die boeken los dragen voor de rest van je reis
Ik heb eerst een uur een introductiecollege (ofzo) en dan een hoorcollege algemene rechtswetenschap. Dan kan ik om 13.00 weer naar huis. Moet je trouwens die wettenbundel of iets mee naar hoorcolleges? Nee zeker? Alleen aantekeningen (als je dat zou willen)?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:31 schreef H-D het volgende:
[..]
Hmm ik dinsdag. Wat is je eerste college?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |